Έτοιμο θα είναι το μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι το 2023, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υφυπουργός Εσωτερικών και αρμόδιος για Μακεδονία-Θράκη Σταύρος Καλαφάτης, μιλώντας στο περίπτερο του Oικονομικού Ταχυδρόμου στη ΔΕΘ.
Ο ίδιος ανέφερε πως υπάρχει γενικότερη βελτίωση στις συγκοινωνιακές δομές της Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέλαβε τον ΟΑΣΘ με 235 λεωφορεία, ενώ αυτή τη στιγμή, έχουν σχεδόν διπλασιαστεί.
Παράλληλα, ο υφυπουργός τόνισε ότι η Θεσσαλονική και συνολικά η Βόρεια Ελλάδα θα πρέπει να επανατοποθετηθεί στη νέα εποχή, ενώ αναφέρθηκε σε μια σειρά από έργα, τα οποία ήδη υλοποιούνται.
Ο κ. Καλαφάτης τόνισε ότι η πόλη θα πρέπει να αξιοποιήσει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, όπως και την πράσινη ψηφιακή εποχή.
Ο κ. Καλαφάτης αναφέρθηκε στη ΔΕΘ, σημειώνοντας ότι η Έκθεση συμμετέχει συμβολικά στην επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας, αλλά και στην ψυχολογική αναβάθμιση της κοινωνίας.
Αναφέρθηκε επίσης σε μια σειρά από χωροταξικά και πολεοδομικά σχέδια, τα οποία γίνονται πραγματικότητα, για να προσθέσει πως είναι βασικό ζητούμενο να «τρέξουν» χρονοδιαγράμματος. Μάλιστα, ανέφερε ότι πρόκειται για έργα υποδομής, με αναπτυξιακή χροιά.
Ο υφυπουργός σημείωσε ότι ένα παράδειγμα αποτελεί η μετατροπή του στρατοπέδου του Παύλου Μελά σε άλσος, το οποίο θα παραδοθεί στους πολίτες, αλλά και στο Μουσείο Ολοκαυτώματος, ευχαριστώντας την ισραηλίτικη κοινότητα για τη συνδρομή της. Έκανε μάλιστα λόγο για παρεμβάσεις πολιτιστικού χαρακτήρα.
Ανάπλαση ΔΕΘ
Από εκεί και πέρα, αναφέρθηκε και στην ανάπλαση της ΔΕΘ, όπου ο μισός χώρος θα είναι πρασίνου και το υπόλοιπο μισό θα αφορά σε εμπορικές χρήσεις. Θα υπάρχει και ξενοδοχείο, ενώ η γενικότερη φιλοσοφία είναι να υπάρξουν και έσοδα για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Ο υφυπουργός σημείωσε ότι η ανάπλαση βρίσκεται σε τελικό στάδιο, καθότι ολοκληρώθηκε ο διεθνής διαγωνισμός, αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε επίπεδο έκδοσης Προεδρικού Διατάγματος. Συνεπώς έπεται η φάση της υλοποίησης.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου