Το 35% των μετοχών της Container Terminal Tollerort στο λιμάνι του Αμβούργου, από την Hamburger Hafen und Logistik Aktiengesellschaft (HHLA), απέκτησε η COSCO SHIPPING Ports, (μητρική της ΣΕΠ που δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά).

Ο κ. Zhang Dayu, διευθύνων σύμβουλος της COSCO SHIPPING Ports δήλωσε ότι το Container Terminal Tollerort είναι ένας σημαντικός κόμβος logistics στην Ευρώπη με ευνοϊκές φυσικές συνθήκες, όπως καλή τοποθεσία, βάθος νερού σύνδεσης με την ενδοχώρα, και υπόσχεται μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης στο μέλλον.

Η κα Angela Titzrath, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της HHLA, τόνισε από την πλευρά της, ότι ο ναυτιλιακός κλάδος υφίσταται δραστικές αλλαγές τώρα και, ως εκ τούτου, η μακροπρόθεσμη σταθερή σχέση με τους πελάτες είναι πολύ σημαντική. Η HHLA είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιμένων και ολοκληρωμένους προμηθευτές logistics στην Ευρώπη.

Επίσης, συνεργάζεται με την Κίνα εδώ και 40 χρόνια. Ήταν το 1982 όταν το πρώτο κινεζικό πλοίο «έπιασε» το Tollerort Terminal. Με τα χρόνια ο τερματικός σταθμός Tollerort έγινε ο κύριος προορισμός για τα πλοία της COSCO SHIPPING.

Το λιμάνι του Αμβούργου, το μεγαλύτερο λιμάνι στη Γερμανία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, είναι ένας από τους σημαντικότερους εμπορικούς κόμβους από την Ευρώπη στην Κίνα. Αποτελεί, επίσης, έναν σημαντικό κόμβο για τα εμπορευματικά τρένα Κίνας-ΕΕ.

Το 2020, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η διακίνηση στο Αμβούργο ξεπέρασε τα 8,5 εκατομμύρια τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια.

Οι αναλυτές αναμένουν ότι η συμφωνία θα διασφαλίσει την καλύτερη δραστηριότητα των κινεζικών πλοίων, θα βελτιώσει την ακρίβεια και θα συντομεύσει τις ημερομηνίες παράδοσης.

«Αυτή η συμφωνία θα διευκολύνει σημαντικά τη δραστηριότητα της COSCO, καθώς και το διμερές εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης. Θα ενισχύσει επίσης τη θέση της εταιρείας στις θαλάσσιες μεταφορές στις ευρωπαϊκές χώρες και εκείνες που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία Belt and Road», δήλωσε στους Global Times ο Wu Minghua, αναλυτής της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η διαδρομή προς την Ευρώπη είναι μία από τις τρεις κύριες θαλάσσιες διαδρομές στον κόσμο και επίσης την πιο προσοδοφόρα, με τον μεγαλύτερο όγκο εμπορικών συναλλαγών», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Πρόσθεσε ότι η συμφωνία θα κάνει τις εξαγωγές για τις κινεζικές εταιρείες πιο αποτελεσματικές και φθηνές, καθώς το εμπόριο Κίνας-Ευρώπης συνεχίζει να διευρύνεται.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης