Το γιοτ που παρουσιάστηκε στο Monaco Yacht Show χαρακτηρίζεται από τους μεγάλους, ανοικτούς χώρους που περιλαμβάνουν 90 μέτρα ανοικτού καταστρώματος που προσφέρονται για μια ποικιλία δραστηριοτήτων για τους επιβάτες του. Επιπρόσθετα, το Oceanco Kairos διαθέτει ιδιαίτερα ευρηματική αρχιτεκτονική ενώ για την κίνησή του χρησιμοποιείται ένα νέο e-hybrid προωστικό σύστημα.

Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία του ιταλικού σχεδιαστικού οίκου Pininfarina με την Oceanco, έναν παραδοσιακό κατασκευαστή γιοτ, και την Lateral, ένα γραφείο ναυτικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης. Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, η υπερκατασκευή του σκάφους έχει σχεδιαστεί ώστε να προσομοιάζει σε νησί. Χαρακτηριστικό είναι ότι βλέποντας το σκάφος σου δίνει μία αίσθηση «ακινησίας», συμμετρικό προφίλ χωρίς να δίνεται πουθενά η αίσθηση της κίνησης προς κάποια κατεύθυνση. Η βασική ιδέα αυτού του σχεδιασμού ήταν να δοθεί η αίσθηση της ηρεμίας και της σταθερότητας.

«Το πάθος μας σαν σχεδιαστές είναι να οραματιστούμε νέες ιδέες χρήσης του χώρου που θα είναι ικανός να φέρει χαρά για κάθε στιγμή της εμπειρίας χρήσης», δηλώνει στο Forbes ο επικεφαλής του σχεδιαστικού οίκου, Paolo Pininfarina. «Στο Kairos, ο χρόνος, ο χώρος και οι άνθρωποι συνδέονται και γίνονται ένα, σε μία στιγμή. Ο ιδιοκτήτης και οι καλεσμένοι του αποτελούν το επίκεντρο της δραστηριότητας στο κατάστρωμα και ο γύρω χώρος ουσιαστικά υιοθετεί την κάθε επιθυμία τους».

Κάθε σημείο εισόδου στο γιοτ οδηγεί στο αχανές κατάστρωμα, με τη θεατρική διάταξη. Κάθετα, έχει αναπτυχθεί σε τρία επίπεδα που ξεφεύγουν από το συμβατικό σχεδιασμό σκαφών. Αντίθετα, τα ασύμμετρα σχήματα, οι διάφανες κατασκευές και η απουσία φυσικών περιορισμών είναι αποτέλεσμα αυτού που οι κατασκευαστές του αποκαλούν «πολυδιάστατα τοπία».

Ο Pininfarina εξηγεί: «Η προσέγγιση σχεδιασμού 360 μοιρών σε συνδέει με τη θάλασσα από κάτω, το φως από πάνω και το χώρο και τους ανθρώπους γύρω σου. Σου καλλιεργεί την περιέργεια σε ένα ενστικτώδες επίπεδο και σε ενθαρρύνει να εξερευνήσεις νέες εμπειρίες και προοπτικές».

Όλες οι καμπίνες είναι τοποθετημένες τακτικά στο κατώτερο κατάστρωμα το οποίο προσφέρει άμεσο οπτικό πεδίο στο νερό. Στο πανοραμικό μπαλκόνι πάνω από το άνω κατάστρωμα, στο οποίο έχεις πρόσβαση μέσω ανελκυστήρα, οι επιβάτες μπορούν να έχουν στιγμές ηρεμίας με θέα στη θάλασσα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το σύστημα πρόωσης του σκάφους, το οποίο μπορεί να είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο. Το e-hybrid σύστημα χρησιμοποιεί μπαταρίες σαν κύριο μέσο παροχής ενέργειας ενώ οι κινητήρες ντίζελ παρέχουν φόρτιση στις μπαταρίες και υψηλές ταχύτητες πλεύσης εάν χρειαστεί. Η χρήση ενός τέτοιου υβριδικού συστήματος επιτρέπει την απουσία θορύβων, χαμηλότερες δονήσεις και μηδενικές εκπομπές καυσαερίων.

Το Kairos project αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Oceanco NXT, η οποία στοχεύει στην εξεύρεση βιώσιμων λύσεων για τα μελλοντικά γιοτ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Πόσα χρήματα έχουν κερδίσει μέχρι στιγμής Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ από την ευρωπαϊκή τους πορεία
Business of Sport |

Πόσα χρήματα έχουν κερδίσει μέχρι στιγμής Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ από την ευρωπαϊκή τους πορεία

Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ προκρίθηκαν στους «8» του Conference League και με βάση την φετινή τους πορεία από το καλοκαίρι και τα προκριματικά, αυτά είναι τα χρήματα που έχουν κερδίσει μέχρι στιγμής.

Γιάννης Καλαϊτζάκης (Μασούτης): «Στηρίζουμε τις τοπικές κοινωνίες, εστιάζουμε στις μειωμένες τιμές»
Επιχειρήσεις |

Καλαϊτζάκης (Μασούτης): «Στηρίζουμε τις τοπικές κοινωνίες, εστιάζουμε στις μειωμένες τιμές»

Στη σημασία που αποδίδει η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. στις τοπικές κοινωνίες αλλά και τη προσπάθεια για καλύτερες τιμές αναφέρεται μιλώντας στον «ΟΤ», ο Marketing Director της εταιρίας