Μια τολμηρή επιλογή από την Alfa Romeo που για την ερχόμενη χρονιά επέλεξε να προσθέσει στις τάξεις της τον ανερχόμενο Γκουάνγκιου Ζου, ο οποίος με τον τρόπο αυτό θα γίνει ο πρώτος Κινέζος οδηγός στη Formula 1.

Ο Ζου θα πάρει τη θέση του Αντόνιο Τζοβινάτσι, ο οποίος αποχωρεί και θα αγωνιστεί για την Alfa Romeo μαζί με τον Βάλτερι Μπότας, ο οποίος με τη σειρά αποχωρεί στο τέλος της σεζόν από τη Mercedes.

Ο 22χρονος προέρχεται από την F2, όπου αγωνιζόταν από το 2018, ξεχωρίζοντας για το ταλέντο του και έχοντας ήδη χαρακτηριστεί ως η μεγαλύτερη ελπίδα της Κίνας για μια θέση πίσω από το τιμόνι της F1. Στο τωρινό πρωτάθλημα της F2 βρίσκεται δεύτερος στην κατάταξη για τη διεκδίκηση του τίτλου, αν και απομένουν δύο ακόμη αγώνες τον ερχόμενο μήνα.

Το 2015 τερμάτισε δεύτερος στον Ιταλικό θεσμό F4 Championship Powered by Abarth, ενώ στη συνέχεια κατέκτησε σειρά νικών στην F3 και την F2.

Πέρα από το ταλέντο του, ο Ζου εκπροσωπεί και μια πολύ σημαντική αγορά, με τα πρώτα δημοσιεύματα να υπολογίζουν πως η έλευση του μπορεί να συνοδευτεί από την προσέλκυση κινεζικών επενδύσεων της τάξεως των 30 εκατ. δολάριων.

Η Formula 1 επέβαλε για τη φετινή χρονιά ένα πλαφόν στους προϋπολογισμούς των ομάδων, ύψους 145 εκατ. δολαρίων, το οποίο το 2023 θα πέσει στα 135 εκατ. δολάρια. Σε κάθε περίπτωση στα επίπεδα αυτά, το όριο μοιάζει χαμηλό για τις μεγάλες ομάδες που στην ουσία αναγκάστηκαν να περικόψουν τον προϋπολογισμό τους, αλλά αρκετά υψηλό για τις μικρές ομάδες, όπως η Alfa, που τώρα αναζητούν επιπλέον κεφάλαια και επενδυτές για να μπορέσουν να αγωνιστούν επί ίσοις όροις.

Σχολιαστές επισημαίνουν πως η επιλογή του Ζου, ο οποίος ήδη διαθέτει σημαντικούς χορηγούς, εξυπηρέτησε και το στόχο αυτό, αν και οι ιθύνοντες της ομάδας ξεκαθάρισαν πως προτεραιότητα για τις αποφάσεις τους είναι η επίδοση της Alfa.

Σημειωτέον πως μόλις πριν λίγες ημέρες οι επικεφαλής της F1 ανακοίνωσαν και τη διεύρυνση του συμβολαίου του πρωταθλήματος με το γκραν πρι της Σανγκάης. Αν και το συγκεκριμένο ράλι λείπει και από το πρόγραμμα του 2022, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά λόγω της πανδημίας, το μεταξύ τους συμβόλαιο ανανεώθηκε μέχρι και το 2025, καθώς πρόκειται για μια πολύ σημαντική και επικερδής αγορά, όπου οι οπαδοί της Formula 1 αυξάνονται συνεχώς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport