Ως αποτέλεσμα των αυστηρών προληπτικών μέτρων και του μειωμένου αριθμού τρένων σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, οι σιδηροδρομικές μεταφορές μειώθηκαν σημαντικά στην ΕΕ .
Όπως αναφέρει η Eurostat, οι εμπορευματικές μεταφορές επηρεάστηκαν από αυτούς τους περιορισμούς σε πολύ μικρότερο βαθμό από τις μεταφορές επιβατών, οι οποίες στο μειώθηκαν σχεδόν στο μισό μεταξύ 2019 και 2020 (-46%) φτάνοντας τα 223 δισεκατομμύρια επιβατοχιλιόμετρα .
Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι μειώσεις το δεύτερο και το τέταρτο τρίμηνο του 2020 (-74% και -54% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019).
Το 2020, οι επιδόσεις των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΕ μειώθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με το 2019 (σε τονοχιλιόμετρα ), με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 να είναι το πιο επηρεασμένο (-15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019). Ωστόσο, το τελευταίο τρίμηνο του 2020 κατέγραψε ελαφρά αύξηση σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (+6%).
Όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ ανέφεραν σημαντικές μειώσεις στον αριθμό των επιβατών που μεταφέρθηκαν σιδηροδρομικώς το 2020. Οι μεγαλύτερες μειώσεις καταγράφηκαν στην Ιρλανδία (-64%), την Ιταλία (-57%) και την Ελλάδα (47,9%).
Μεταξύ των υπόλοιπων κρατών μελών της ΕΕ, σε επτά μειώθηκαν κατά περισσότερο από 40% την ίδια περίοδο. Σε εννέα κράτη μέλη της ΕΕ, σημειώθηκε πτώση μεταξύ 30% και 40%.
Η Εσθονία, η Ρουμανία και η Βουλγαρία κατέγραψαν τις χαμηλότερες μειώσεις με -29%, -28% και -21%, αντίστοιχα.
Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές επηρεάστηκαν λιγότερο από την COVID-19. Εκφρασμένα σε τόνους, πέντε κράτη μέλη της ΕΕ και η Νορβηγία κατέγραψαν αύξηση το 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Ιρλανδία κατέγραψε την υψηλότερη ανάπτυξη (+30%), ακολουθούμενη από τη Βουλγαρία (+19%).
Αντίθετα, υψηλή μείωση παρατηρήθηκε στη Λετονία (-42%), ακολουθούμενη από την Εσθονία (-26%), το Λουξεμβούργο (-18%), την Ισπανία (-17%) και τη Ρουμανία (-16%). Σε απόλυτες τιμές, η Γερμανία ήταν η χώρα με τη μεγαλύτερη μείωση στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές, με πτώση 20 εκατομμυρίων τόνων το 2020 σε σύγκριση με το 2019. Ακολούθησε η Λετονία με μείωση 17 εκατομμυρίων τόνων την ίδια περίοδο.
Latest News
Κίνα: Θα μειώσει επιτόκια και τα υποχρεωτικά αποθεματικά
Η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει την ένταση της νομισματικής και πιστωτικής προσφοράς
Η Ινδία πρωτοπορεί στον χώρο των ψηφιακών νομισμάτων κεντρικής τράπεζας
H Ινδία διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό χρηστών κρυπτογράφησης παγκοσμίως
Τέλος εποχής για τη «βασίλισσα» των draft Bud Light - Από ποια μπίρα έχασε τα σκήπτρα
H Nο1 βαρελίσια μπίρα στις ΗΠΑ είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στην τρίτη θέση και στα καταστήματα τροφίμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού
Τι αναμένουν οι επενδυτές την εβδομάδα που έρχεται
Οι συνεδριάσει των κεντρικών τραπεζών και ο δρόμος προς την κάλπη στη Γερμανία
Η Porsche holding προειδοποιεί για μείωση της συμμετοχής της VW έως και 20 δισ. ευρώ
Η VW ετοιμάζεται να εισέλθει στον πέμπτο γύρο διαπραγματεύσεων με το συνδικάτο IG Metall τη Δευτέρα
Ζάκερμπεργκ: Πούλησε μετοχές αξία 2,2 δισ. δολαρίων
Ο Ζάκερμπεργκ πούλησε περίπου 4,6 εκατ. μετοχών
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
H Moody's υποβάθμισε το αξιόχρεο της Γαλλίας
Οι εξελίξεις στη Γαλλία επηρέασαν την αξιολόγηση της Moody's για το αξιόχρεο της χώρας
Γιατί η Blackstone στρέφεται στο Τόκιο - Στα σκαριά νέες επενδύσεις
Η Blackstone, η κορυφαία εταιρεία εναλλακτικών επενδύσεων στον κόσμο, ανακοίνωσε πως έχει συνάψει οριστικές συμφωνίες για την εξαγορά του Tokyo Garden Terrace Kioicho
Ο πόλεμος των Μέρντοχ - Δεν έχουν τέλος οι διαμάχες για το μέλλον της αυτοκρατορίας
Μια δικαστική απόφαση που απέρριψε μια προσπάθεια αναθεώρησης του οικογενειακού καταπιστεύματος, αφήνει τον Ρούπερτ Μέρντοχ και τα παιδιά του σε πόλεμο