Ο όμιλος Stellantis διαθέτει σήμερα 12 εκατομμύρια διασυνδεδεμένα οχήματα σε όλο τον κόσμο. Αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί στα 26 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2026 και στα 34 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2030, οδηγώντας σε ετήσια έσοδα περίπου 20 δισ. ευρώ.
Ήδη οχήματα του ομίλου, όπως το νέο ηλεκτρικό Fiat 500, το νέο Jeep Compass και οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio, μέσω του καινοτόμου συστήματος πολυμέσων Uconnect προσφέρουν μια σειρά υπηρεσιών, αλλά και δυνατότητα αναβαθμίσεων του λογισμικού τους μέσω του διαδικτύου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω του λογισμικού και στοιχείων «on-demand», η Stellantis προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τα οχήματά τους με βάση τις ανάγκες τους, μέσω των διαδικτυακών αναβαθμίσεων, ενισχύοντας έτσι τη σχέση μεταξύ του οχήματος και του χρήστη.
Πάνω από 6 εκατομμύρια αναβαθμίσεις
Μέχρι σήμερα, η Stellantis έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 6 εκατομμύρια αναβαθμίσεις μέσω διαδικτύου και στοχεύει να προσφέρει μέχρι το 2026 αναβαθμίσεις τουλάχιστον σε τριμηνιαία βάση.
Παράλληλα, σήμερα τα συνδεδεμένα οχήματα της Stellantis προσφέρουν τρία τρισεκατομμύρια στοιχεία τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση των υπηρεσιών, ενώ παράλληλα θα μειώσουν το κόστος κατά περίπου 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2030.
Για την υποστήριξη αυτού του μετασχηματισμού, η Stellantis, δημιουργεί μια ακαδημία λογισμικού και δεδομένων, η οποία θα παράξει περισσότερους από 1.000 μηχανικούς που θα αξιοποιηθούν σε διάφορους ρόλους. Μέχρι το 2024 στοχεύει να έχει 4.500 μηχανικούς λογισμικού σε εγκαταστάσεις της σε όλο τον κόσμο. Αυτοί οι μηχανικοί θα εξασφαλίσουν την άψογη εκτέλεση των προσδοκιών του oμίλου και θα εργάζονται σε ένα οικοσύστημα που θα διαμορφωθεί μέσω των συνεργασιών που συνάπτει η Stellantis.
Latest News
Σε κίνδυνο το 40% των θέσεων εργασίας από την ΑΙ - Τι δείχνει έρευνα του ΔΝΤ
Τα οφέλη από τη χρήση της AI είναι ζητούμενο αν θα διαχυθούν σε όλη την οικονομία ή θα τροφοδοτήσουν την κοινωνική και οικονομική ανισότητα
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google
Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι
Πρώτα βήματα εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στις σχολικές αίθουσες
Το Αi4edu είναι το πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύσσουν έξι οργανισμοί, από τέσσερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η AI «επηρέασε» πωλήσεις 60 δισ. δολαρίων κατά την φετινή Cyber Week
Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 314,9 δισ. δολαρίων παγκοσμίως καταγράφηκαν τη φετινή Cyber Week - Το 70% των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως πραγματοποιήθηκε μέσω φορητών συσκευών
Ξηροκώστας (SAP): Τεκτονικές οι αλλαγές που φέρνει στην αγορά η AI
Ο CEO της SAP Hellas, Ανδρέας Ξηροκώστας, στο περιθώριο του ετήσιου «SAP Innovation Day 2024» επισήμανε επίσης «το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης ανθρώπινων πόρων» ειδικά στον κλάδο της τεχνολογίας
Μεγάλο deal στους ημιαγωγούς ΑΙ μεταξύ TSMC - Nvidia για το εργοστάσιο της Αριζόνα
Τι συζητούν TSMC - Nvidia για τους ημιαγωγούς Blackwell και το νέο εργοστάσιο του ταϊβανέζικου τεχνολογικού κολοσσού στην Αριζόνα