Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor σχεδιάζει το λανσάρισμα ενός δικού της λειτουργικού συστήματος, το οποίο θα είναι σε θέση να διαχειρίζεται πολύπλοκες διαδικασίες σε ένα όχημα, όπως η αυτόνομη οδήγηση.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιαπωνικής εφημερίδας Nikkei, αυτό θα γίνει διαθέσιμο για τα οχήματα παραγωγής της εταιρείας από το 2025 και έπειτα.
Πλέον, οι πλατφόρμες λογισμικού παίζουν έναν ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στα σύγχρονα οχήματα, από τη διαχείριση των ηλεκτρικών κινητήρων και τις μπαταρίες τους μέχρι διάφορες λειτουργίες, όπως η αυτόνομη οδήγηση, η ψυχαγωγία των επιβατών και η πλοήγηση.
Το δημοσίευμα αναφέρει ότι η Toyota θα αναπτύξει την πλατφόρμα με την ονομασία Arene, η οποία θα βρεθεί «αντιμέτωπη» με αρκετές γερμανικές προτάσεις κυρίως από τις Volkswagen και Daimler αφού η πρώτη αναπτύσσει το λογισμικό «VW.OS» ενώ η δεύτερη σχεδιάζει το λανσάρισμα του δικού της «Mercedes-Benz Operating System» το οποίο αναμένεται να είναι εμπορικά διαθέσιμο από το 2024.
Το ιαπωνικό λειτουργικό σύστημα δεν θα περιοριστεί στα οχήματα της Toyota αλλά θα χρησιμοποιηθεί και σε θυγατρικά brands όπως της Subaru, σύμφωνα με τη Nikkei. Παράλληλα, υποστηρίζεται ότι η Toyota σχεδιάζει τη διάθεση του Arene και σε άλλους κατασκευαστές αλλά και εταιρείες που πειραματίζονται με ηλεκτροκίνητα ή αυτόνομα οχήματα.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ