Η ελληνική σημαία διατηρεί μια παράδοση θετικών γενικά επιδόσεων, με τη διετία 2020-2021 να είναι από τις καλύτερες ιστορικά, καθώς κατάφερε να επανενταχθεί μετά από μία σύντομη απουσία και στο σύστημα QUALSHIP 21 των ΗΠΑ. Επίσης σε όλους τους άλλους δείκτες έχει για πολλά χρόνια «πράσινη» ένδειξη.
Σύμφωνα με το ICS, ο πίνακας έχει σκοπό να ενθαρρύνει τους πλοιοκτήτες να διατηρήσουν διάλογο με τα κράτη σημαίας τους και να συμβάλει στη διευκόλυνση των απαραίτητων βελτιώσεων, μεταξύ άλλων θεμάτων, προς όφελος της ασφάλειας, του περιβάλλοντος και των αξιοπρεπών συνθηκών εργασίας των ναυτικών.
Οι απαιτήσεις
Ως απόρροια των προβλημάτων αυτών καταγράφεται μια πτώση 6% στα νηολόγια που επιτυχώς εκπλήρωσαν τις απαιτήσεις αναφορικά με τα πρότυπα εργασίας. Επισημαίνεται ότι η αρμόδια επιτροπή, η οποία είναι επιφορτισμένη με την εκπόνηση της έκθεσης, σημειώνει ότι, σε σχέση με πέρυσι, υπήρξε σημαντική μείωση στις αναφορές που παραλήφθηκαν έως την προθεσμία της 1ης Οκτωβρίου 2021. Σε σύνολο 2.004 αναφορών σε θέματα προτύπων εργασίας που απαίτησε η επιτροπή από τις κυβερνήσεις το 2021, μόλις το 42,9% αυτών εκπληρώθηκε. Το αντίστοιχο ποσοστό έναν χρόνο πριν ήταν 70,7%.
Η πανδημία ήταν μια πρόκληση για όλους μας και μια πρόκληση που τα κράτη σημαίας έπρεπε επίσης να αντιμετωπίσουν. Η πτώση στην καταγραφή των προδιαγραφών εργασίας αποτελεί περαιτέρω απόδειξη ότι η ευημερία των ναυτικών υπήρξε ένα ακούσιο θύμα της πανδημίας. Το report συνιστά μια υπενθύμιση ότι τα κράτη σημαίας θα πρέπει να έχουν την ευημερία των ναυτικών ως ύψιστη προτεραιότητα, σχολίασε ο Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση