Σε κυρίαρχο των νησιών του Αργοσαρωνικού εξελίσσεται η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, συνεχίζοντας να ισχυροποιεί την παρουσία της με νέα καταστήματα.
Με 7 καταστήματα στην Αίγινα απ’ όπου ξεκίνησε η ιστορία της αλυσίδας το 1948 από τον Ανδρέα Κρητικό πατέρα των τωρινών ιδιοκτητών Άγγελου, Νεκτάριου και Δημήτρη, 3 καταστήματα στον Πόρο, και άλλα 2 απέναντι -στις ακτές της Αργολίδας- και συγκεκριμένα στον Γαλατά και στα Μέθανα, 2 στις Σπέτσες και 1 στη Σαλαμίνα, η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ετοιμάζεται να ανοίξει ένα νέο μεγάλο κατάστημα στο λιμάνι της Ύδρας.
Το επενδυτικό πλάνο
Μικρότερο σούπερ μάρκετ Κρητικός υπάρχει ήδη στην Ύδρα και η επικείμενη έλευση του δεύτερου, στην «καρδιά» του παραδοσιακού λιμανιού, έχει ξεσηκώσει διαμαρτυρίες από τους ντόπιους επαγγελματίες, οι οποίοι υποστηρίζουν πως θα μειωθεί επικίνδυνα το οικονομικό αποτύπωμα των μικρών καταστημάτων τροφίμων του νησιού.
Πάντως η Κρητικός έχει αναρτήσει δεκάδες αγγελίες σε εξειδικευμένες σελίδες αναζήτησης εργασίας ψάχνοντας υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων όχι μόνο για το νησί της Ύδρας, αλλά και για πολλές άλλες περιοχές, κυρίως της Αττικής.
Να σημειωθεί ότι νέα καταστήματα σχεδιάζονται επίσης για την περιοχή των Μεγάρων, καθώς και για τη Τζια στις Κυκλάδες.
Το επενδυτικό πλάνο της αλυσίδας για την επόμενη 3ετία περιλαμβάνει τη δημιουργία 30-35 καταστημάτων κάθε χρόνο, εκ των οποίων 10 εταιρικά και 20-25 franchise.
Στα 390 καταστήματα
Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του 2021, ύστερα από μια δεκαετή σύμπλευση με τον ΕΛΟΜΑΣ, η Κρητικός συνεχίζει αυτόνομα με σκοπό την επέκταση της.
Ταυτόχρονα, υλοποιώντας το επενδυτικό και αναπτυξιακό της πλάνο, προέβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής CRM Αριάδνη, η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης εξυπηρετώντας πάνω από 140 καταστήματα και κατέχοντας πλέον το 100% των μετοχών της.
Μετά την απορρόφηση της CRM η Κρητικός πλέον ελέγχει αυτή τη στιγμή ένα δίκτυο 390 καταστημάτων, που δραστηριοποιούνται σε 27 νομούς της χώρας, με την υποστήριξη 6 κέντρων διανομής και περισσότερων από 2.500 εργαζόμενους.
Το 2020 η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός κατέγραψε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, τόσο σε επίπεδο ομίλου (περιλαμβάνει και τη CRM A.E.) όσο και εταιρείας. Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 390,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 11,43% σε σχέση με τα 350 εκατ. ευρώ του 2019. Επίσης, τα αποτελέσματα μετά φόρων παρέμειναν κερδοφόρα και ανήλθαν σε 1,89 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,71% σε σχέση με τη χρήση του 2019, όταν κυμάνθηκαν περί το 1,8 εκατ. ευρώ.
Latest News
Άνοιξαν... ελαφρώς την κάνουλα της χορήγησης δανείων οι τράπεζες
Πώς κινήθηκαν τα δάνεια προς νοικοκυριά και επιχειρήσεις για τον δεύτερο μήνα του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος
Πάνω από 1 δισ. «σήκωσαν» οι Έλληνες από τις καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις καταθέσεις νοικοκυριών και επιχειρήσεων
Βελτίωση μεγεθών για την Premia - Πώς διαμορφώθηκε το χαρτοφυλάκιό της
Σημαντική ήταν η αύξηση εσόδων κατά 26% και η αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας (Adjusted EBITDA) κατά 62% σε ενοποιημένη βάση, σε σχέση με το 2022
Bloomberg: Πράσινο φως από ΕΚΤ για τα μερίσματα των ελληνικών τραπεζών
Oι αποδόσεις των μετόχων ωστόσο θα είναι μικρότερες από ό,τι είχαν ζητήσει οι διοικήσεις των τραπεζών, σύμφωνα με το δημοσίευμα
Η τριετία που «άλλαξε» την ΦΑΓΕ - Η εκτόξευση των κερδών και οι νέοι σκόπελοι
Η γαλακτοβιομηχανία της οικογένειας Φιλίππου, ετοιμάζεται μέχρι το 2027 να υποδεχτεί τη νέα μονάδα παραγωγής επί ολλανδικού εδάφους
MYTILINEOS: Βιωσιμότητα και «πράσινη» μετάβαση το κλειδί της στρατηγικής επιτυχίας
Η Βιώσιμη Ανάπτυξη αποτελεί πυρήνα της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής στρατηγικής της MYTILINEOS
Πώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με οδηγό τις αξίες της παράγει ένα καλύτερο αύριο
Η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας της χώρας δεσμεύτηκε να προχωρήσει στον δρόμο της αειφόρου ανάπτυξης
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς πορευόμαστε με ξεκάθαρους όρους βιώσιμης ανάπτυξης»
Η εταιρεία σε βάθος τετραετίας σκοπεύει να εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά συστήματα στο 25% των καταστημάτων της
Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές στα ράφια πριν τα μέτρα για την ακρίβεια [έρευνα]
Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ για την πορεία των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο
Καββαθάς (ΓΣΕΒΕΕ): «Μόλις 49.500 μικρομεσαίες θεωρούνται αξιόχρεες από τις τράπεζες»
Τι λέει ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ στον ΟΤ για το πρόβλημα ρευστότητας και το υψηλό κόστος λειτουργίας των μικρών επιχειρήσεων