Προς τα τέλη Μαΐου θα ανοίξουν οι προσφορές των υποψηφίων αναδόχων για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Αυτό είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, μετά τη συνάντησή του με τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά σε σχέση με τον διαγωνισμό ο αρμόδιος υπουργός, «βρισκόμαστε στη δεύτερη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αξιοποίηση του λιμανιού. Αναμένεται προς τα τέλη Μαΐου να ανοίξουν οι προσφορές και να έχουμε οριστικό ανάδοχο και μέχρι τα τέλη του έτους να ολοκληρωθεί και η διαδικασία και να αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Η κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή κινήθηκε με σωστή στρατηγική, επίλυσε χρόνια προβλήματα του λιμανιού και επιβεβαιώθηκε η συγκεκριμένη στρατηγική με τη συμμετοχή τεσσάρων μεγάλων επενδυτικών ομίλων».

Ακόμη, ο κ. Πλακιωτάκης, σημείωσε πως «ο προνομιακός, γεωστρατηγικός, και γεωπολιτικός ρόλος του λιμανιού στην Αλεξανδρούπολη, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα συνδυασμένων μεταφορών, αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για την αξιοποίηση του λιμανιού ως πύλη για την ανατολική Μεσόγειο και τα Βαλκάνια. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη αποτελεί εγγύηση ότι η αξιοποίηση του λιμένος Αλεξανδρούπολης θα αποδώσει σημαντικότατα οφέλη και για την τοπική οικονομία και για την τοπική κοινωνία».

Ο κ. Πλακιωτάκης επισκέφθηκε τον ΟΛΑ επ’ ευκαιρία της σημερινής παρουσίας του στη Σαμοθράκη, όπου θα πραγματοποιηθεί η τελετή εγκαινίων του νέου πλωτού ασθενοφόρου που εντάσσεται στον στόλο του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Λιμάνια
ΔΝΕ: Βόμβα στην ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμανιών το σύστημα εμπορίας ρύπων της ΕΕ
Λιμάνια |

Βόμβα στην ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμανιών -Τι καταγγέλλει η ΔΝΕ

Με επιστολή της η Διεθνής Ναυτική Ένωση αναφέρεται στους κινδύνους που θα αντιμετωπίσουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και τον ανταγωνισμό που θα υποστούν από λιμάνια εκτός ΕΕ, τα οποία δεν επιφορτίζονται με τα κόστη που θα φέρει το EU ETS