Με ανατιμήσεις από 4,5% έως 6,5% σε όλα της τα προϊόντα ξεκίνησε το 2022 η Coca-Cola Τρία Έψιλον, καθώς από τις 17 Ιανουαρίου έστειλε τους αναθεωρημένους τιμοκαταλόγους της στο πελατολόγιο της.
«Είναι θέμα λιανεμπορίου το πότε θα περάσουν οι αυξήσεις στο ράφι» ανέφερε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο.
Μεσοσταθμικά οι αυξήσεις στα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην εγχώρια αγορά κινούνται στο 5,2% και όπως σημείωσε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, στο περιθώριο της παρουσίασης του premium φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022, οι μεγαλύτερες αυξήσεις αφορούν τους χυμούς λόγω της μεγάλης ανόδου των πρώτων υλών.
Σε συνεργασία με το λιανεμπόριο, όπως τονίστηκε από τη γενική διευθύντρια της εταιρείας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προτίθεται να αυξήσει τις προσφορές στα προϊόντα της, προκειμένου να μειωθούν έως ένα βαθμό οι επιπτώσεις των ανατιμήσεων.
Να σημειωθεί ότι για επιλεγμένους κωδικούς, η εταιρεία είχε προχωρήσει σε μικρές ανατιμήσεις της τάξης του 1,5% τον Φεβρουάριο του 2021.
Όσον αφορά το ενεργειακό κόστος, η γενική διευθύντρια της εταιρείας επεσήμανε πως έχει κλιμακωθεί τους τελευταίους μήνες, ενώ επεσήμανε ότι ακόμη και να υπάρξει εξισορρόπηση μέσα στο καλοκαίρι «δεν θα επιστρέψουμε ποτέ στο σημείο που ήμασταν». Πάντως σημείωσε πως «σε συνδυασμό με μία πολύ καλή τουριστική σεζόν που θα έρθει, θα αντισταθμιστούν οι επιβαρύνσεις που θα προέλθουν από την ενέργεια».
Το εξάμηνο περσινό «λουκέτο» και οι προσδοκίες για μια καταπληκτική χρονιά εφέτος
Έως τον Ιούνιο του 2021 το κανάλι του HoReCa κατέγραφε πτώση 40% ανέφερε η κα Αναργύρου – Νίκολιτς, υπενθυμίζοντας ότι πέρσι η εστίαση ήταν κλειστή για ένα εξάμηνο.
Ωστόσο σημείωσε πως η κίνηση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο άγγιξε τα επίπεδα του 2019, με αποτέλεσμα να υπάρξει μερική ανάκτηση των χαμένων εσόδων για τις επιχειρήσεις. Οι επόμενοι μήνες έως το τέλος του έτους παρουσίασαν σχετική σταθερότητα.
Πάντως για εφέτος οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές λόγω και των θετικών προβλέψεων για τις τουριστικές ροές, με την κα Αναργύρου – Νίκολιτς να χαρακτηρίζει το 2022 ως «μια καταπληκτική χρονιά», ενώ ευχήθηκε η τουριστική σεζόν να ξεκινήσει νωρίτερα.
Premium νερό σε premium σημεία με premium τιμές
Την ίδια ώρα η εταιρεία προχωρά σε ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia. Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η Coca-Cola HBC σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company εξαγόρασε την ιταλική εταιρεία Lurisia, ενισχύοντας το premium χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.
Το premium ιταλικό νερό θα είναι διαθέσιμο μόνο στον κλάδο HoReCa και συγκεκριμένα σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια.
Το προϊόν, που ήδη κυκλοφορεί στη Μύκονο από ιδιωτικές εισαγωγές, θα διατίθεται σε γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό).
Ήδη βρίσκεται σε 40 χώρες σ’ όλο τον κόσμο και ο στόχος για την εγχώρια αγορά είναι να «μπει» σε 550 σημεία, τουλάχιστον ένας από τους τρεις κωδικούς.
Η τιμή του Lurisia στην premium κατηγορία δεν θα διαφέρει από τα υπόλοιπα ιταλικά νερά που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, ενώ στην περίπτωση του ultra premium θα είναι 10-15% ακριβότερο. Σε σχέση με το mainstream εμφιαλωμένο νερό η τιμή του θα είναι 25% υψηλότερη.
Latest News
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα πουλήθηκε για 7,7 εκατ. ευρώ το Αθηνών Αρένα
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Με διπλό bypass ξεκινά η επιστροφή πρώην κόκκινων δανείων στις τράπεζες
Σε βάθος 3 – 5 ετών θα μπορούσαν να επιστρέψουν στο τραπεζικό σύστημα χορηγήσεις συνολικού ύψους έως και 15 δισ. ευρώ.
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Cenergy Holdings: Η Σωληνουργεία Κορίνθου αναλαμβάνει σημαντικά έργα στη Βόρεια Θάλασσα.
Τα έργα, Bestla στη Νορβηγία και Bittern στο Ηνωμένο Βασίλειο, εδραιώνουν περαιτέρω την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της εταιρείας
Ο Πύργος Πειραιά λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum - Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα
Ο Πύργος Πειραιά υπερβαίνει κατά τρεις βαθμίδες τις ενεργειακές απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας για υφιστάμενα κτήρια και κατατάσσεται στην κατηγορία A+, σύμφωνα με το πρότυπο ΚΕΝΑΚ
Συνάντηση της προέδρου του ΣΒΕ με τον Επιτρόπο Απόστολο Τζιτζικώστα
Συζητήθηκε η ανάγκη εκσυγχρονισμού των μεταφορικών υποδομών στην Ελλάδα, με την πρόεδρο του ΣΒΕ να επισημαίνει ειδικά την υστέρηση στην περιφέρεια
Νέος ρόλος για την Unilever Ελλάδος: Αναλαμβάνει την ευθύνη 14 αγορών
Τη θέση Γενικού Διευθυντή στο νέο Business Unit, με ευθύνη για 14 αγορές, θα αναλάβει ο Γιώργος Τζαβάρας