Έντονο ενδιαφέρον για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και αποχή των πλοιοκτητών από παραγγελίες σε bulkers και δεξαμενόπλοια καταγράφουν οι ναυλομεσιτικοί οίκοι.
Ειδικότερα σχεδόν 40 παραγγελίες για ισάριθμα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε την προηγούμενη εβδομάδα ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal επιβεβαιώνοντας ότι το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών για νέα μεταφορική ικανότητα containerships παραμένει αμείωτο.
Οι εξαιρετικά θετικές συνθήκες στον τομέα των containerships συνεχίζουν να ενισχύουν το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών μετά τα ιστορικά κέρδη τους κατά τη διάρκεια του 2021, επισημαίνει η Intermodal. Η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά, ενώ οι πρόσφατοι περιορισμοί στην Κίνα λόγω της παραλλαγής Omicron της Covid-19 θα προσθέσουν περαιτέρω πίεση στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, με ένα προφανές θετικό αποτέλεσμα για τα κέρδη μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, προσθέτει στην ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Alphaliner στις αρχές Μαρτίου, ο υπό παραγγελία στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποτελούσε μόλις το 25,3% του εν ενεργεία στόλου όταν το διάστημα 2006-2008 είχε φτάσει και το 70%!
Το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους (Ιανουάριο-Φεβρουάριο) η Alphaliner κατέγραψε συνολικά 73 παραγγελίες για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Μέτρια παρουσία τα χύδην ξηρού φορτίου-αποχή των δεξαμενοπλοίων
Στο μεταξύ στο κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου οι πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει μια πιο συντηρητική προσέγγιση στις νέες ναυπηγήσεις, παρά το γεγονός ότι επικρατούν υγιή επίπεδα στην αγορά εμπορευμάτων. Την προηγούμενη εβδομάδα η Intermodal κατέγραψε μόλις μία παραγγελία τεσσάρων bulkers 40.000 dwt, το ένα από γερμανική εταιρεία. Και ήταν η πρώτη παραγγελία για το μήνα Μάρτιο μετά από μία πολύ «φτωχή» δραστηριότητα τον Φεβρουάριο όπου καταγράφηκαν μόλις πέντε παραγγελίες σε Kamsarmax. Τέλος, όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια οι πλοιοκτήτες εξακολουθούν να απέχουν πλήρως από τις νέες παραγγελίες ενώ η ανισορροπία προσφοράς/ζήτησης εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά σε βάρος των ναύλων.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης