Η Χαλκιδική και η Πιερία παραμένουν στην κορυφή των προτιμήσεων των Ισραηλινών τουριστών, όπως διαπιστώθηκε κατά τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΜΤΜ που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια, η συγκεκριμένη τουριστική αγορά προτιμάει το μοντέλο ήλιος-θάλασσα, ενώ παρατηρήθηκε μεγάλη ζήτηση και για τον θεματικό τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας που αφορά στα φυσικά τοπία, τους παραδοσιακούς οικισμούς, τα πεζοπορικά και περιπατητικά μονοπάτια, καθώς και στις διαδρομές του κρασιού και τα επισκέψιμα οινοποιεία της περιοχής, διευρύνοντας έτσι την επισκεψιμότητα προς το φθινόπωρο και την άνοιξη.

‘Αλλωστε, οι Ισραηλινοί τουριστικοί πράκτορες και το κοινό έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την πόλη της Θεσσαλονίκης, την οποία επιθυμούν να γνωρίσουν ακόμη καλύτερα, δεδομένου των ισχυρών ιστορικών δεσμών που τους συνδέουν με την περιοχή, αλλά και του έντονου ενδιαφέροντος που έχουν για τον πολιτισμό. Επίσης η πόλη έχει καθιερωθεί ως ένας δημοφιλής city break προορισμός, ενώ σημαντικό πλεονέκτημα για την προσέλκυση Ισραηλινών τουριστών στην Κεντρική Μακεδονία συνιστά η ύπαρξη απευθείας αεροπορικών συνδέσεων της Θεσσαλονίκης με το Τελ Αβίβ σε όλη τη διάρκεια του έτους.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συναντήθηκαν με τηλεοπτικό παράγωγο του Ισραήλ με στόχο την περαιτέρω προώθηση και προβολή της περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ στο περίπτερο της Περιφέρειας φιλοξενήθηκαν εκπρόσωποι του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Thessaloniki Convention Bureau που ασχολείται με τον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και επαγγελματίες του τουρισμού της περιοχής. Δυναμικό και σταθερό άνοιγμα στη Μέση Ανατολή χαρακτήρισε την αγορά του Ισραήλ ο Αντιπεριφερειάρχης Tουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott