Τον πλήρη έλεγχο της Grivalia Hospitality αποκτά η Fairfax του Πρεμ Γουάτσα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
«Στις 15 Απριλίου 2022 γνωστοποιήθηκε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η συγκέντρωση με την οποία η εταιρία με την επωνυμία «Fairfax Financial Holdings Limited» («Fairfax») που εδρεύει στο Τορόντο του Καναδά αποκτά, τον αποκλειστικό έλεγχο της εταιρείας με την επωνυμία «Grivalia Hospitality SA» («Grivalia»), η οποία επί του παρόντος τελεί υπό τον κοινό έλεγχο της Fairfax και της «M&G Investment Management Limited», αναφέρεται από την ανεξάρτητη Αρχή.
Η Fairfax είναι εταιρεία συμμετοχών, η οποία, μέσω των θυγατρικών και δραστηριοποιούμενων οντοτήτων της, δραστηριοποιείται κυρίως στην παροχή υπηρεσιών ασφάλισης και αντασφάλισης περιουσιακών στοιχείων και ατυχημάτων και τη διαχείριση των συναφών επενδύσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η Grivalia Hospitality, που ξεκίνησε ως ο ξενοδοχειακός βραχίονας της πρώην Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ (σ.σ. η τελευταία συγχωνεύθηκε προ τριετίας με την Eurobank), είναι εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο, η οποία δραστηριοποιείται στην απόκτηση, αξιοποίηση και διαχείριση ξενοδοχειακών ακινήτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, επισημαίνεται από στην ανακοίνωση της ανεξάρτητης Αρχής.
Υπενθυμίζεται ότι η Eurobank είχε ήδη μειώσει από το Φεβρουάριο το ποσοστό της στην Grivalia σε 19,9% από το 25%, πουλώντας το 5,1% στους υπόλοιπους μετόχους της εταιρείας δηλαδή στην Eurolife, τη M&G και Grivalia Management και εισέπραξε 15,9 εκατ ευρώ.
Η αλλαγή έδρας και το χαρτοφυλάκιο των 800 εκατ. ευρώ
Μετρώντας 7 χρόνια παρουσίας, η Grivalia Hospitality διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο με 6 premium hospitality projects υπό ανάπτυξη, ή λειτουργία, συνολικής αξίας 450 εκατ. ευρώ, τα οποία με την ολοκλήρωση τους θα ξεπεράσουν τα 800 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα όσα είχε δηλώσει πρόσφατα ο Γιώργος Χρυσικός, ιδρυτής και πρόεδρος Δ.Σ. της εταιρείας, έως το τέλος η Grivalia Hospitality θα μεταφέρει την έδρα της από το Λουξεμβούργο στην Ελλάδα, ενώ έχει ως στρατηγικό στόχο «την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας και η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της πολυτελούς φιλοξενίας στη χώρα μας».
Επίσης, η Grivalia Hospitality αναμένεται, μέσα στους επόμενους 2-3 μήνες να ανακοινώσει μια νέα επένδυση της τάξεως των 250 εκατ. ευρώ. Την ανάπτυξη θα αναλάβει 100% η ίδια η εταιρεία σε συνεργασία με πολύ γνωστό ξενοδοχειακό brand, «αντίστοιχο με αυτά που συνεργαζόμαστε μέχρι σήμερα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χρυσικός.