Τον αναπτυξιακό, επενδυτικό, οικονομικό και μεταρρυθμιστικό χαρακτήρα του τουριστικού προϊόντος ανέδειξε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, στον χαιρετισμό του στο 1ο International Business and Hospitality Conference, που διοργάνωσε η Liquid Media και το Insider.
«Το τουριστικό προϊόν αποτελεί μία σίγουρη επένδυση και τέτοια θα είναι για τις επόμενες δεκαετίες. Ειδικά για το 2022, ο τουρισμός – σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις – αποτελεί κύρια πηγή εισοδήματος για το κράτος. Και – όπως έχω επαναλάβει- αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει τόσο στο υπουργείο Τουρισμού, όσο και στην κυβέρνηση συνολικά, είναι το μέρισμα από την επιτυχία του τουριστικού μας προϊόντος να καταλήγει αδιαμεσολάβητα στη μέση ελληνική οικογένεια», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στα απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα που υπάρχουν ήδη στον κλάδο, δίνοντας έμφαση στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στις στρατηγικές πρωτοβουλίες που αναλήφθησαν όλους τους προηγούμενους μήνες για το «άνοιγμα» νέων προορισμών και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από ισχυρές αγορές με υψηλού επιπέδου – high spenders – ταξιδιώτες.
«Με βάση τη στρατηγική την οποία χαράξαμε, τον χειμώνα, έχουμε ήδη στην πρωτεύουσα 500.000 ταξιδιώτες απευθείας από την Αμερική: από την Ατλάντα, το Σικάγο, τη Νέα Υόρκη, την Ουάσιγκτον. Και πλέον και από τη Βοστώνη. Με πολύ μεγάλη χαρά, είδα το Σαββατοκύριακο τις εκδηλώσεις της Delta από τη Βοστώνη με το προξενείο μας, με τους ομογενείς μας και με τους ταξιδιώτες που “καλοβλέπουν” το γεγονός ότι επανεκκίνησε η απευθείας πτήση Βοστώνη – Αθήνα, έπειτα από σχεδόν τρεις δεκαετίες. Όλα αυτά δίνουν φυσικά προστιθέμενη αξία στο τουριστικό μας προϊόν, καθώς μεταφράζονται σε ανάπτυξη, επενδύσεις οι οποίες έρχονται για να μείνουν και ενίσχυση των εσόδων από τη μεταφορά εμπορευμάτων, καθ’ όλη τη χρονιά», επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας στάθηκε ιδιαίτερα στις επενδύσεις αναβάθμισης των τουριστικών καταλυμάτων, αλλά και στην υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, τα οποία συνδέονται άμεσα με την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου. «Σωστά, επιδεικνύουν οι τράπεζες πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τον τομέα του τουρισμού. Σωστά, βλέπουν οι επιχειρηματίες – είτε εγχώριοι, είτε από το εξωτερικό – ότι πρόκειται για έναν αναπτυξιακό κλάδο πολύ πλούσιο σε ευκαιρίες – βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – και με πολύ υψηλά κέρδη», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε τη σημασία του επιτυχούς rebranding της χώρας στο εξωτερικό, έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας, που κατέστησε την Ελλάδα ως έναν από τους πιο ασφαλείς προορισμούς παγκοσμίως. «Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, πιστώνεται προσωπικά το rebranding της χώρας. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και τους Έλληνες επιχειρηματίες, καθώς – αυτά τα 2,5 χρόνια – η συνεργασία μας με τους επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού ήταν άψογη και τους ευχαριστώ, ιδιαιτέρως, για αυτό. Έχουμε αναπτύξει όλο εκείνο το πλαίσιο που εξασφαλίζει ότι κάποιος μπορεί να ταξιδέψει στη χώρα μας με ασφάλεια. Φροντίζουμε τους ταξιδιώτες μας. Φροντίζουμε τους πολίτες μας. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε», είπε ο κ. Κικίλιας.
Latest News
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
Κλιματική κρίση και πράσινη μετάβαση στην ατζέντα συνάντησης στις Βρυξέλλες για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
Η εκδήλωση που έγινε στο ευρωκοινοβούλιο για τον ευρωπαϊκό τουρισμό αποτελεί συνέχεια του «Φόρουμ της Ρόδου»
Πληρώνεται το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις
Το μεταφορικό ισοδύναμο ανέρχεται στα 25,9 εκατ. ευρώ και αφορά στις μετακινήσεις επιβατών από τον Ιούνιο του 2023 έως και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους
Νέα all-inclusive θέρετρα στην Ισπανία από την Wynham και την Palladium Hotel Group
Πέντε θέρετρα της Palladium Hotel Group εντάσσονται στις επωνυμίες Registry Collection Hotels και Trademark Collection της Wyndham
Στην Πάρο το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία και υπεύθυνη για την κατασκευή είναι η PAROSTEC.
H REDS oλοκλήρωσε την εξαγορά της Athens Properties
Η REDS ενισχύει την επιχειρησιακή της δραστηριότητα στη Διαχείριση Ακινήτων και την στρατηγική της θέση στον τομέα του Τουρισμού
Διψήφιο άλμα στην τουριστική δαπάνη το 2024 - Ποιες χώρες συνεισέφεραν περισσότερο
Η Αθήνα αναδείχθηκε ως ο πιο δημοφιλής προορισμός ανάμεσα σε όλες τις ελληνικές πόλεις, σύμφωνα με την ανάλυση της Visa