
Στην αγορά δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, διπλού καυσίμου με τη χρήση και LNG, που βρίσκονται υπό ναυπήγηση προχώρησε η εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης, Navios Maritime Partners L.P. συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου.
Tα δύο containerships μεταφορικής ικανότητας 7.700 TEU θα ενταχθούν στον στόλο της Navios το δ’ τρίμηνο του 2024, ενώ το συνολικό κόστος αγοράς ανήλθε στα 241,2 εκατ.δολάρια.
Διαβάστε επίσης: Containerships: Μειώση των εκπομπών ρύπων κατά 14% μέσω της έγκαιρης άφιξης
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα πλοία χρονοναυλώθηκαν για 12 χρόνια προς καθαρό ημερήσιο έσοδο 42.288 δολάρια.
Επιπλέον, οι χρονοναυλώσεις προβλέπουν μία κλιμάκωση ναύλων:
- 1-3 χρόνια: $57.213 καθαρά την ημέρα
- 4-6 χρόνια : $52.238
- 7-8 χρόνια : $37.313
- 9-10 χρόνια : $27.363
- 11-12 χρόνια: $24.875
Σημειώνεται πως η Navios έχει δικαίωμα μέσα σε δύο μήνες να ασκήσει την επιλογή αγοράς 2 ακόμη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ημερομηνία παράδοσης το β’ τρίμηνο του 2025.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες