Στις ενέργειες που έχουν γίνει για την ενίσχυση του θρησκευτικού τουρισμού στην Ελλάδα, αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Action 24 Press».
Διαβάστε επίσης: Ανεβάζουν ταχύτητα οι ταξιδιωτικές εισπράξεις
«Έχουμε συμφωνήσει με την Ιερά Αρχιεπισκοπή, τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και τους συνεργάτες του, για τον τρόπο με τον οποίο θα “φωτίσουμε” τις ορθόδοξες βυζαντινές εκκλησίες στην Αθήνα και στη βόρεια Ελλάδα, με αιχμή του δόρατος το Άγιον Όρος. Ενισχύουμε τον θρησκευτικό τουρισμό στα νησιά μας και στις ακριτικές περιοχές με τα πανέμορφα ξωκλήσια, όπου συνδέεται η θρησκεία μας ανά τους αιώνες με τον πολιτισμό και την ιστορία μας, έτσι ώστε να προσελκύσουμε παραπάνω ταξιδιώτες και σε περιόδους off season», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Μάλιστα, ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο Τουρισμού είναι πολύ κοντά στο κλείσιμο συμφωνίας με μεγάλη εταιρεία για θρησκευτική κρουαζιέρα που θα ξεκινάει από τον Πειραιά. «Θα έρχονται πρώτα στην Αθήνα, θα ταξιδεύουν σε συγκεκριμένα νησιά του Αιγαίου, θα πηγαίνουν στην Κύπρο μας και θα καταλήγουν στο Ισραήλ για να πάνε στα Άγια Εδάφη της Ιερουσαλήμ. Σχεδιάζουμε λοιπόν χειμερινή θρησκευτική κρουαζιέρα» ανέφερε, τονίζοντας ότι με αυτό τον τρόπο, η κρουαζιέρα, που φέτος ξεκίνησε από τον Μάρτιο και θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο, το 2023 θα επιμηκυνθεί περαιτέρω και θα γίνει 12μηνη.
Σχετικά με τις ελληνοτουρκικές σχέσεις και για το αν αυτές επηρεάζουν τον τουρισμό, ο υπουργός αφού υπογράμμισε ότι προέχουν η προάσπιση της πατρίδας και της πολιτικής τής αποτροπής, επισήμανε πως αποδεικνύεται ότι παρά τη ρητορική της ηγεσίας της χώρας τους, οι τουρίστες από την Τουρκία επισκέπτονται τα ελληνικά νησιά για τις διακοπές τους. «Στη Μυτιλήνη, τη Χίο, τη Σάμο, την Κω, τη Λέρο, τη Ρόδο, τη Χάλκη, τη Σύμη και το Καστελόριζο, έρχονται καθημερινά με τα ημερόπλοια Τούρκοι τουρίστες, αφήνουν το συνάλλαγμά τους, τρώνε στα εστιατόριά μας, χαίρονται τις ομορφιές των ελληνικών νησιών» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κικίλιας μίλησε και για την στρατηγική και τη σκληρή δουλειά που προηγήθηκε το φθινόπωρο και το χειμώνα, «προσπάθειες που αποδίδουν καρπούς ήδη από την άνοιξη». Όπως είπε, το αποτέλεσμα είναι η φετινή τουριστική σεζόν, με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, να φαίνεται ότι θα στεφθεί με επιτυχία, ωστόσο, προσέθεσε, το τουριστικό προϊόν είναι ευμετάβλητο σε κάθε εξωγενή παράγοντα, επομένως «ταμείο θα κάνουμε στο τέλος του 2022».
Latest News
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς