Στα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας που καταδεικνύουν τη δυναμική πορεία του τουρισμού για τη φετινή περίοδο αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

Όπως υπογράμμισε ο Υπουργός Τουρισμού, τον Απρίλιο του 2022 σημειώνεται αύξηση 20% των ταξιδιωτικών εισπράξεων σε σχέση με τον Απρίλιο του 2019. Όπως πρόσθεσε, δε, πρόκειται για μία επίδοση που μεταφράζεται σε αύξηση κατά σχεδόν 100 εκατ. ευρώ συγκριτικά με τον Απρίλιο του 2019, χρονιά-ορόσημο για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

«Η επιτυχημένη διαχείριση της πανδημίας, ειδικά στα πρώτα κύματα, είχε ως αποτέλεσμα το rebranding της χώρας μας στο εξωτερικό. Ο Πρωθυπουργός ταξίδεψε σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη, προμοτάροντας μία νέα εικόνα για την Ελλάδα, γεγονός που ερχόμαστε να το πιστωθούμε -όπως όλα δείχνουν- κατά τη φετινή τουριστική περίοδο», τόνισε ο κ. Κικίλιας.

Όπως επισήμανε ο Υπουργός Τουρισμού, τα στοιχεία αυτά δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελούν αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, σωστής προετοιμασίας και συντονισμένης προσπάθειας όλων των εμπλεκόμενων φορέων. «Εμείς υπηρετήσαμε με τη στρατηγική μας, από τον χειμώνα, δύο βασικούς στόχους. Πρώτον, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και δεύτερον την αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό.  Αυτή τη στιγμή, το τουριστικό brand “Ελλάδα” είναι 5ο στον κόσμο. Και αυτό δεν έχει γίνει απλώς επειδή είμαστε μία όμορφη χώρα. Έχει γίνει με πολύ μεγάλη προσπάθεια και σκληρή δουλειά του δημόσιου τομέα, του ιδιωτικού τομέα, του ΕΟΤ, της Marketing Greece, των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, των Πρεσβειών μας και των Προξενείων μας, των γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό, της Ελληνικής Κυβέρνησης συνολικά».

Αναφερόμενος στα στοιχεία από τις πρώτες αφίξεις, ο κ. Κικίλιας στάθηκε στην ιδιαίτερη δυναμική που επιδεικνύει ο κλάδος της κρουαζιέρα, καθώς και στις αφίξεις τουριστών από τις ΗΠΑ, οι οποίες μέχρι το τέλος της σεζόν αναμένεται να ξεπεράσουν τις 500.000, μόνο μέσω των 9 απευθείας πτήσεων ημερησίως από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Αμερικής στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». «Οι αφίξεις από την Αμερική είναι ένα τεράστιο “success-story” για τη φετινή χρονιά, από τις 7 Μαρτίου όταν και ξεκίνησε η πρώτη απευθείας πτήση από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα. Και στους αριθμούς αυτούς δεν συνυπολογίζουμε τους επισκέπτες που έρχονται στη χώρα μας μέσω πτήσεων transit, από Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Άμστερνταμ ή από οπουδήποτε αλλού», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όπως επανέλαβε ο Υπουργός Τουρισμού, ο τουρισμός αποτελεί τη λαϊκή οικονομία της χώρας, καθώς το εισόδημα από το τουριστικό προϊόν καταλήγει αδιαμεσολάβητα στη μέση ελληνική οικογένεια. «Όλοι έχουν να κερδίσουν από τον τουρισμό. Και αυτό γιατί, ο τουρισμός αφορά τη μέση ελληνική επιχείρηση, αφορά τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, τον εμπορικό κόσμο, αφορά όλα τα επαγγέλματα που σχετίζονται -άμεσα ή έμμεσα- με το τουριστικό μας προϊόν: από την αγροτική παραγωγή μέχρι τον κλάδο των υποδομών και τον κατασκευαστικό τομέα που περιλαμβάνει περίπου 80 επαγγέλματα. Και το κέρδος θα πρέπει να επιμερίζεται σε όλους τους συμπολίτες μας, οι οποίοι και παλεύουν και μοχθούν για το τουριστικό μας προϊόν, όλα αυτά τα χρόνια», σημείωσε.

Τέλος, ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε στη σημαντική ώθηση που δίνει ο τουρισμός και στην προσέλκυση νέων επενδύσεων. Όπως είπε χαρακτηριστικά, πλέον όλοι μεγάλοι παίκτες της αγοράς βρίσκονται στην Ελλάδα, υλοποιώντας ή έχοντας ήδη δρομολογήσει στρατηγικές επενδύσεις που σχετίζονται με τον τουριστικό κλάδο. «Στο ασταθές πλαίσιο στο οποίο ζούμε αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο, ο τουρισμός αποδεικνύεται το ισχυρό “χαρτί” της χώρας μας, καθώς φέρνει χρήμα στην αγορά, ενισχύει την εθνική οικονομία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια», κατέληξε ο Υπουργός Τουρισμού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott