
Στο φως της δημοσιότητας δόθηκαν τα σχέδια για το πρώτο ρυμουλκό στον κόσμο που θα κινείται με αμμωνία και τα οποία έλαβαν έγκριση, ξεπερνώντας τις μοναδικές προκλήσεις που σχετίζονται αυτού του είδους την πρόωση.
Το σκάφος σχεδιάζεται ως μέρος των πλάνων της ιαπωνικής κυβέρνησης για την προώθηση της πράσινης τεχνολογίας και στόχος είναι να καταπλεύσει στο λιμάνι της Γιοκοχάμα το 2024.
Διαβάστε επίσης: Σήκωσε άγκυρα ο Sparky, το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό ρυμουλκό στον κόσμο
Ο ιαπωνικός νηογνώμονας (Nippon Kaiji Kyokai – ClassNK)), χορήγησε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle-AiP) στη NYK Line και την IHI Power Systems Co. Η NYK είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό του κύτους και την επίβλεψη της κατασκευής, ενώ η IHI ανέπτυξε το σχέδιο για έναν τετράχρονο κινητήρα για το ρυμουλκό.
«Χρησιμοποιώντας την αμμωνία ως καύσιμο για τα πλοία, θα είναι δυνατό να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά τη διάρκεια των ταξιδιών», επισημαίνει η NYK, ενώ επισημαίνει επίσης τις σχεδιαστικές προκλήσεις για τη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου του σκάφους. «Για αυτό το AiP, η NYK Line και η IPS επιχείρησαν έναν σχεδιασμό για την ασφαλή και πρακτική εγκατάσταση εξοπλισμού που σχετίζεται με το καύσιμο αμμωνίας σε περιορισμένο χώρο επί του σκάφους, αναπτύσσοντας έναν κινητήρα καυσίμου αμμωνίας, επιλέγοντας εξοπλισμό και επινοώντας τη διάταξη του εξοπλισμού στο σχεδιασμό». Οι εταιρείες ανέφεραν ότι κατάφεραν να ξεπεράσουν μοναδικές προκλήσεις για να επιτύχουν το σχέδιο για το A-Tug, χωρίς να αλλάξουν το μέγεθος ενός συμβατικού ρυμουλκού.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών