Η αεροπορική εταιρία SAS και τα συνδικάτα των πιλότων συνεχίζουν σήμερα τις συνομιλίες ύστερα από ολονύκτιες διαπραγματεύσεις, δήλωσε εκπρόσωπος συνδικάτου σε δημοσιογράφους, προκειμένου να καταλήξουν σε συμφωνία, ενώ η απεργία των πιλότων εισήλθε στην 14η ημέρα της.
Η πλειονότητα των πιλότων της SAS στη Σουηδία, τη Δανία και τη Νορβηγία προχώρησαν σε απεργία στις 4 Ιουλίου ύστερα από την κατάρρευση των συνομιλιών για όρους που αφορούν το σχέδιο διάσωσης του αερομεταφορέα. Οι εμπλεκόμενες πλευρές επέστρεψαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων στη Στοκχόλμη την Τετάρτη.
Διαβάστε ακόμα: Μεγάλη απεργία των πιλότων καθηλώνει στο έδαφος τα αεροπλάνα της SAS
Ο Ρότζερ Κλόκσετ, εκπρόσωπος του συνδικάτου των Νορβηγών πιλότων, δήλωσε ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται. Κάνοντας ένα διάλειμμα από τις διαπραγματεύσεις, ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι πλευρές ίσως ήλθαν πιο κοντά σε μία συμφωνία κατά τη διάρκεια της νύχτας. «Ίσως. Αλλά δεν ξέρω ακόμα εάν θα υπάρξει συμφωνία», δήλωσε.
Η SAS, οι βασικοί ιδιοκτήτες της οποίας είναι η Σουηδία και η Δανία, προσπαθούσε για χρόνια ανταγωνιστεί εταιρίες χαμηλού κόστους, πριν ξεσπάσει η πανδημία που γονάτισε τον κλάδο των αερομεταφορέων. Η εταιρία χρειάζεται να προελκύσει νέους επενδυτές και να εξασφαλίσει μια χρηματοδότηση-γέφυρα, ενώ δηλώνει ότι πρέπει πρώτα να προχωρήσει σε περικοπή κόστους πριν πετύχει τους στόχους αυτούς.
Η αεροπορική εταιρία ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η απεργία έχει ως αποτέλεσμα να ακυρωθούν 2.550 πτήσεις και να επηρεαστούν 270.000 επιβάτες, ενώ το κόστος της είναι μεταξύ 94 εκατ. και 123 εκατ. δολαρίων. Για σήμερα, ακυρώθηκαν 164 πτήσεις της SAS, ή το 62% των προγραμματισμένων δρομολογίων, σύμφωνα με την πλατφόρμα FlightAware.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Reuters
Latest News
Μπούμεραγκ για την Τουρκία το πάγωμα εξαγωγών στο Ισραήλ;
Επιπτώσεις στην τουρκική οικονομία φοβούνται οι τούρκοι έμποροι
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου