
Επιστρέφει στη Ρόδο μετά από δέκα και πλέον χρόνια η Hilton με μία νέα συνεργασία με την SWOT Hospitality και το Lindian Village που βρίσκεται πλησίον της Ακρόπολης της Λίνδου.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του ot.gr εφόσον οι συζητήσεις ολοκληρωθούν με επιτυχία -κάτι που θεωρείται βέβαιο- από τα τέλη Αυγούστου το Lindian Village θα ενταχθεί στην ομπρέλα της Curio Collection, μια πολυτελούς αλυσίδας του Ομίλου Hilton.
Η Hilton λάνσαρε την Curio Collection το 2014 και πλέον το brand διαθέτει πάνω από 100 ξενοδοχεία και resort σε 35 χώρες και προορισμούς, και όπως δήλωσε πρόσφατα ο Patrick Fitzgibbon, ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, της Hilton, η συλλογή Curio της Hilton είναι από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands στην Ευρώπη.
Επιστρέφει η Hilton
Η Hilton επιστρέφει μέσω SWOT και πάλι στο σμαραγδένιο νησί και ένα από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς τον κόσμο, μετά από 11 χρόνια, όταν διεκόπη η συνεργασία με το μετέπειτα Sheraton Rhodes.
Υπενθυμίζεται ότι το Lindian Village αγοράσθηκε τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους από την Zetland Capital Partners LLP που εδρεύει στο Λονδίνο, η οποία με την σειρά της ανάθεσε στην SWOT Hospitality την διαχείριση του.
Το νεοαποκτηθέν από την Zetland Capital Partners παραθαλάσσιο resort που ανήκε πριν στην οικογένεια Σβυριάδη, αποτελείται από 188 πολυτελή δωμάτια και σουίτες, ενώ διαθέτει άμεση πρόσβαση σε ιδιωτική παραλία. Πρωταρχικός στόχος της συνεργασίας της Zetland Capital Partners με την SWOT ήταν όπως ανακοινώθηκε η υλοποίηση ενός δυναμικού προγράμματος ανακαίνισης και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων του resort, η ένταξη του στο δυναμικό ενός διεθνώς αναγνωρισμένου brand ξενοδοχείων και η ανάδειξη του σε κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό.
Ο στόχος αυτός φαίνεται να επιτυγχάνεται, με την ένταξη του Lindian Villageστην διεθνή ομπρέλα της Curio Collection η οποία έχει παρουσία σε 35 χώρες και στην Ελλάδα βρίσκεται ήδη στη Σαντορίνη με το Sea Breeze Santorini Beach Resort, Curio Collection by Hilton και στην Κρήτη με το The Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by Hilton, ενώ ένα ακόμη Curio θα ανοίξει το 2024 στην Κηφισιά (πρώην Πεντελικόν).
Η SWOT Hospitality μέσα από αυτή τη σημαντική συνεργασία με την Hilton, συνεχίζει την υλοποίηση της στρατηγικής της, που αφορά σε συνεργασίες με μεγάλες διεθνείς αλυσίδες για την ανάπτυξη νέων ξενοδοχειακών projects στη χώρα μας και την ευρύτερη περιοχή.
Η SWOT, ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και είναι μια εταιρεία Hotel Management με έδρα την Αθήνα. Ειδικεύεται στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, διερευνά συνεχώς .
Η στρατηγική ανάπτυξη της SWOT
Η στρατηγική ανάπτυξης της SWOT στηρίζεται σε πέντε κατευθύνσεις σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις του πρόεδρου και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας κ. Στέλιου Κουτσιβίτη:
-Δημιουργία μιας πλατφόρμας Management ξενοδοχείων με διεθνή brands
-Αξιόπιστος συνεργάτης για Θεσμικούς, Διεθνείς και Τοπικούς Επενδυτές, Real Estate Developers και Private Equity Funds που επενδύουν στο Τουρισμό
-Συμμετοχή σε επενδύσεις σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές, κρατώντας για τον εαυτό της ποσοστά μειοψηφίας
-Μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων
-Επέκταση εκτός Ελλάδος, εστιάζοντας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Μιλώντας πρόσφατα για το DNA της SWOT ο κ. Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε ότι επιδιώκει τη συνεργασία της με ξενοδοχεία υψηλής αισθητικής και μοντέρνας αρχιτεκτονικής, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και του τομέα F&B με υλοποίηση Concept εξωστρεφή και με εστίαση στο lifestyle, ενώ προσφέρει στο υπό διαχείριση ξενοδοχείο ένα ευρύ πρόγραμμα δημοσιών σχέσεων σε τοπικό και διεθνές επίπεδο σε κορυφαία Media σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Βασικοί μέτοχοι της SWOT Hospitality, είναι ο Γιώργος Χ. Κωνσταντινίδης: Διευθύνων Σύμβουλος της REDS S.A. του Ομίλου EΛΛΑΚΤΩΡ, ο Στέλιος Ν. Κουτσιβίτης, Πρόεδρος της SWOT, με σημαντική εμπειρία στις επενδύσεις και τη διαχείριση τουριστικών ακινήτων στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Πάνος Χ. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Σύμβουλος που συμμετέχει στο σχήμα της SWOT Hospitality από το 2018 και ο Νίκος Ν. Κωνσταντινίδης, Διευθύνων Εταίρος με σημαντική εμπειρία στην επιχειρησιακή, χρηματοοικονομική και στρατηγική συμβουλευτική στον τουριστικό κλάδο.


Latest News

Το τουριστικό success story και οι προορισμοί που βουλιάζουν
Ολοένα και περισσότερο εδραιώνεται το τουριστικό succes story, το οποίο τη φετινή περίοδο μήνα με το μήνα σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, αφήνοντας πίσω του όλα τα «σημάδια» της πανδημίας

Δυναμικά στον χάρτη της κρουαζιέρας η Θεσσαλονίκη
Για το 2022 έχουν επιβεβαιωθεί 60 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

«Απογειώθηκε» το αεροδρόμιο Χανίων
Σημαντική αύξηση του τουρισμού στα Χανιά και την Κρήτη

Κικίλιας: Πάμε για ρεκόρ εσόδων στον τουρισμό
Περισσότεροι από 1 εκατ. τουρίστες φθάνουν κάθε εβδομάδα στην Ελλάδα

«Ανάσα» σε Σάμο και Βόρεια Εύβοια από τα Voucher
Η καμπάνια «Greek4ForYou» θα συνεχιστεί και το 2023

ΙΣΑ: Αναλυτικός οδηγός για ασφαλείς διακοπές
Οδηγίες για τα πάντα

Παγκρήτια Δημοσκόπηση ΕΛΜΕΠΑ για την Ανάπτυξη: Πρόβλημα η Ακρίβεια, Ελπίδα ο Τουρισμός
Οι πολίτες της Κρήτης ζητούν περαιτέρω ανάπτυξη μέσω του τουρισμού αλλά με επιπλέον ενίσχυση των υποδομών. Pυλώνας ανάπτυξης είναι και οι εξαγωγές, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν τη προώθηση των τοπικών προϊόντων με κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία και κίνητρα προς τις επιχειρήσεις,
![Celebrity Beyond: Στον Πειραιά το νεότερο κρουαζιερόπλοιο της Celebrity Cruises [video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/maxresdefault-2-600x338.jpg)
Στον Πειραιά το νεότερο κρουαζιερόπλοιο της Celebrity Cruises [video]
Πλοίαρχος του Celebrity Beyond ανέλαβε η Kate McCue, η πρώτη Αμερικανίδα που τέθηκε επικεφαλής σε κρουαζιερόπλοιο

Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για εισαγωγή στα δημόσια ΙΕΚ Τουρισμού
Οι νέες ειδικότητες κατάρτισης - Οι δικαιούχοι

Αύξηση αφίξεων στα 14 αεροδρόμια της Fraport κατά 12%
Στα οφέλη που προκύπτουν για την ελληνική οικογένεια από την άνοδο του τουρισμού αναφέρεται ο αρμόδιος υπουργός