Η Stars Coffee, η ρωσική αλυσίδα καφέ που αντικατέστησε την αμερικανική Starbucks μετά την αποχώρησή της από τη Ρωσία λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, άνοιξε σήμερα το πρώτο της κατάστημα στη Μόσχα, με το σύνθημα «Τα Bucks έφυγαν, τα Stars έμειναν».
«Γιατί Stars; Διότι η νέα εταιρεία θα συγκεντρώνει τους σταρ της γαστρονομίας», εξήγησαν σε ανακοίνωσή τους ο Ρώσος ράπερ Timati και ο εστιάτορας Αντόν Πίνσκι που αγόρασαν στα τέλη Ιουλίου τα 130 καταστήματα Starbucks τα οποία υπήρχαν στη Ρωσία.
Το καφέ χρώμα ήρθε να προστεθεί στο λογότυπο της αμερικανικής εταιρείας που είναι λευκό και πράσινο, ενώ τη μικρή σειρήνα των Starbucks αντικατέστησε ένα κοριτσάκι που φοράει κοκόσνικ, ένα παραδοσιακό, ρωσικό καπέλο.
Τοπική παραγωγή
Τα σιρόπια του καφέ πλέον θα είναι τοπικής παραγωγής, ενώ στο μενού περιλαμβάνονται πιάτα και γλυκά από νέους σεφ προκειμένου να προσφέρουν μια ποιότητα «καλύτερη από ποτέ», διαβεβαιώνει η εταιρεία Stars Coffee σε ανακοίνωσή της.
Αντίθετα με τα «ρωσικά McDonald’s» ατα εγκαίνια των οποίων τον Ιούνιο δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα, η Stars Coffee δεν πραγματοποίησε μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία για τα εγκαίνια του πρώτου της καταστήματος στο κέντρο της Μόσχας, στην οδό Νόβι Αρμπάτ.
Χθες Πέμπτη πραγματοποιήθηκε μια μικρή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν κάποιες διασημότητες και μερικοί δημοσιογράφοι. Το κοινό μπορεί να επισκέπτεται το κατάστημα από σήμερα.
Όλα τα καταστήματα της εταιρείας αναμένεται να λειτουργήσουν ως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Εξάλλου το 80% των 2.000 εργαζομένων στα Starbucks δέχθηκε να παραμείνει στη νέα αλυσίδα.
Η Starbucks, που είχε αναστείλει προσωρινά τη λειτουργία των 130 καταστημάτων της στη Ρωσία μετά την εισβολή στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου, ανακοίνωσε στα τέλη Μαΐου ότι αποσύρεται οριστικά από τη χώρα.
Η αλυσίδα είχε ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στη Ρωσία το 2007.
Πιέσεις λόγω κυρώσεων
Μετά την εισβολή στην Ουκρανία και την επιβολή κυρώσεων στη Ρωσία από τη Δύση, μεγάλες εταιρείες δέχονταν πιέσεις να αποχωρήσουν από τη χώρα, είτε για λόγους ηθικής είτε επειδή δυσκολεύονταν να λειτουργήσουν.
Έπειτα από περισσότερα από 30 χρόνια παρουσίας στη Ρωσία και με σχεδόν 850 εστιατόρια και 62.000 εργαζόμενους, η αλυσίδα McDonald’s ανακοίνωσε στα μέσα Μαΐου την οριστική της αποχώρηση από τη χώρα. Η εταιρεία πούλησε τις δραστηριότητές της, αλλά όχι το όνομα, σε Ρώσο επιχειρηματία.
Στις 12 Ιουνίου άνοιξαν τις πόρτες τους τα «ρωσικά McDonald’s» με το όνομα «Vkousno i totchka» (Νόστιμα. Τελεία).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Γιατί οι ψηφιακοί νομάδες επιλέγουν Τουρκία - Η διαδικασία, τα έγγραφα και το... εισόδημα
Σε λειτουργία η πλατφόρμα της Τουρκία για τη χορήγηση βίζα σε ψηφιακούς νομάδες
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
Δανεισμός και κατανάλωση φέρνουν πιο κοντά τις μειώσεις επιτοκίων
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία της ΕΚΤ για τις επόμενες κινήσεις στη νομισματική πολιτική
Τα δάνεια του... Πούτιν εκτινάσσουν τα κέρδη της Sberbank
Η μεγαλύτερη κρατική τράπεζα της Ρωσίας επωφελήθηκε από την αυξανόμενη ζήτηση για καταναλωτικά και εταιρικά δάνεια
Αντίθετη πλεύση της ΕΚΤ από τη Fed προτείνει ο Πανέτα
Ο Ιταλός τραπεζίτης υπογραμμίζει τον κίνδυνο η στάση των ΗΠΑ να αυξήσει το παγκόσμιο κόστος δανεισμού
Στον «Λευκό Οίκο» του Λονδίνου - Ζώντας σαν Αμερικανός πρόεδρος
Απ' ότι φαίνεται δεν χρειάζεται να είστε πρόεδρος - ή ακόμα και να είστε στις Η.Π.Α. - για να ζήσετε σε έναν Λευκό Οίκο
Ναυαγεί το mega deal στα ορυχεία: «Όχι» στην προσφορά της BHP λέει η Anglo American
Η εισηγμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο εταιρεία λέει ότι η προσφορά την «υποτιμά σημαντικά».
Ποιος CEO πούλησε μετοχές για να αγοράσει γιοτ πελάτη
Η αγορά φωτίζει τον πλούτο που έχει συσσωρεύσει ο επί χρόνια διευθύνων σύμβουλος
Μπορούν τα μακροπρόθεσμα δάνεια να βοηθήσουν στην επίλυση της στεγαστικής κρίσης;
Τα στεγαστικά δάνεια με επιτόκια σταθερά για μια δεκαετία ή περισσότερο θα μπορούσαν να δώσουν σε περισσότερους Βρετανούς σπίτι
Λάθος παραγγελία; Τώρα το λιανεμπόριο έχει τη λύση στο πρόβλημα των επιστροφών
Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο τηρούν σιγή ιχθύος σχετικά με τη στρατηγική «επιστροφές χωρίς επιστροφή» - Ποιες εταιρείες την εφαρμόζουν και γιατί