
Στο τέλος του 2023 θα παραδοθεί το μετρό της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Καραγιάννη.
Μιλώντας στο Olympia Forum III που συνδιοργανώνει το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και η εφημερίδα Πατρίς, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε αναλυτικά στον ρόλο που διαδραματίζει η συνδεσιμότητα ανάμεσα σε αεροδρόμια, λιμάνια και σιδηρόδρομους στην περιφερειακή ανάπτυξη.
Συγκεκριμένα, σημείωσε ότι η Εθνική Οδός Πατρών Πύργου προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ σε ό,τι αφορά στο σιδηροδρομικό δίκτυο, υπογράμμισε ότι από φτωχός συγγενής μπορεί να εξελιχθεί σε μεγάλο πρωταγωνιστή.
Τουρισμός, υποδομές, λιμάνια και συγκοινωνίες
Κατά την διάρκεια της συζήτησης η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού, Ολυμπία Αναστασοπούλου, υπογράμμισε την ανοδική πορεία του τουρισμού που έχει καταστήσει την Ελλάδα, νούμερο ένα προορισμό στον κόσμο αφού τα στοιχεία δείχνουν πως τα έσοδα και οι αφίξεις θα ξεπεράσουν τα επίπεδα του 2019.
Διαβάστε επίσης: Καραγιάννης: Στόχος να υπάρχει αναλογική χρέωση διοδίων
Ο Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, Γιώργος Διδασκάλου τόνισε ότι στόχος του Υπουργείου είναι να βοηθήσει και να στηρίξει την εθνική προσπάθεια για ανάπτυξη μέσω των υποδομών και για αυτό έχει προγραμματίσει έργα 600 εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων τα 400 είναι χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ.
Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Κώστας Μουτζούρης, υπερτόνισε την ανάπτυξη των υποδομών σε όλη τη χώρα, χαρακτηρίζοντας την περιφέρειά του ένα μεγάλο εργοτάξιο ενώ πρόσθεσε πως στόχος πλέον δεν πρέπει να είναι η δημιουργία νέων λιμένων αλλά η στήριξη και η αναβάθμιση των υπαρχόντων.
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Αθανάσιος Κοτταράς, τόνισε ότι μετά από δύο χρόνια πανδημίας, οι Σταθερές Συγκοινωνίες κάνουν επανεκκίνηση με τον κόσμο στο πλευρό τους αφού οι πολίτες τις εμπιστεύονται και η πληρότητα αγγίζει τα επίπεδα του 2019.
Ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, Δημήτριος Ιατρίδης επιβεβαίωσε την ανοδική πορεία του τουρισμού στη χώρα ενώ σε ό,τι αφορά στις αφίξεις, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, συνολικά στη χώρα καταγράφηκαν 3.800 αφίξεις με 3,4 εκατομμύρια έσοδα ενώ το Κατάκολο που βρέθηκε στην 6η θέση των λιμένων της χώρας κατέγραψε 138 αφίξεις και 176 χιλιάδες ευρώ έσοδα.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA