
Τους καλύτερους γαμήλιους προορισμούς της Ελλάδας αποκαλύπτει μεγάλη διεθνής έρευνα της ταξιδιωτικής εταιρείας Stasher μέσα από την αξιολόγηση βαθμολογιών με κριτήρια που συνδέονται με τη διαμονή, τα εστιατόρια, τους πόλους έλξης και τις καιρικές συνθήκες.
Όπως τονίζεται, οι διαδικτυακές αναζητήσεις για μήνα του μέλιτος στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί τον τελευταίο χρόνο κατά 33%, κυρίως λόγω χαλάρωσης των μέτρων κατά της Covid-19, αλλά και των εξαιρετικών καταλυμάτων.
Διαβάστε επίσης: Ελ. Βενιζέλος: Στα επίπεδα του 2019 ο Οκτώβριος για το αεροδρόμιο της Αθήνας
Η Κρήτη καταλαμβάνει την πρώτη θέση με βαθμολογία 78/100 λόγω κλίματος, ακτών και φαγητού, ενώ στη δεύτερη θέση με 77/100 βρίσκεται η Κάρπαθος χάρη στη γαλήνια ατμόσφαιρα και τις φυσικές ομορφιές της.
Ακολουθούν η Μήλος με 74/100 και η Κάλυμνος που ισοβαθμεί με την Αστυπάλαια και τη Ρόδο, έχοντας βαθμολογία 73/100.
Την κορυφαία πεντάδα συμπληρώνει η Ίος με 71/100.
Τι λένε οι εκπρόσωποι των προορισμών
«Η Κάρπαθος διαθέτει τις «πρώτες ύλες«» για να αναδειχθεί σε προορισμό νεονύμφων. Τα γραφικά και παραδοσιακά χωριά μας, οι εξωτικές παραλίες ασύγκριτης ομορφιάς, η τοπική κουζίνα, η ποιοτική διαμονή και το εύρος επιλογών για παραθερισμό και ειδικές μορφές τουρισμού συνθέτουν ένα ιδανικό περιβάλλον για νιόπαντρα ζευγάρια. Για τον λόγο αυτό προγραμματίζονται συναντήσεις στη διεθνή έκθεση WTM με bloggers και δημοσιογράφους που στοχεύουν και στον τουρισμό ζευγαριών και νεονύμφων», επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Καρπάθου, Μανώλης Παραγυιός.
«Η Κάλυμνος έχει διανύσει μία πολύ ικανοποιητική τουριστική σεζόν με υψηλές επιδόσεις τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Ενδεικτικά, σημαντική είναι αύξηση των αεροπορικών αφίξεων από Απρίλιο μέχρι τέλη Αυγούστου κατά 85,3% σε σχέση με το 2019, ενώ η επισκεψιμότητα ήταν σαφώς ενισχυμένη από τους ομογενείς, αλλά και μέσω tour operators. Το πλήθος επιλογών όπως οι καταδύσεις και τα εκατοντάδες αναρριχητικά πεδία έχουν συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ενώ και ο γαμήλιος τουρισμός διαθέτει προοπτικές», δήλωσε ο Δήμαρχος Καλυμνίων Δημήτρης Διακομιχάλης.
«Εφέτος στην Ίο κάναμε ένα βήμα προς την κατεύθυνση της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, γεγονός που φαίνεται και από τις αυξημένες ακτοπλοϊκές αφίξεις τον Σεπτέμβριο κατά 13,5% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019. Ενδιαφέροντα όπως ο περιπατητικός τουρισμός, το Ios Festival, οι θαλάσσιες δραστηριότητες και η γαστρονομία εμβαθύνουν το τουριστικό κάλεσμα μας. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί και ο γαμήλιος τουρισμός ειδικά για τον μήνα Σεπτέμβριο που συνετέλεσε και στην αύξηση των αφίξεων», πρόσθεσε ο δήμαρχος Ιητών, Γκίκας Γκίκας.
«Η Αστυπάλαια εξελίσσεται σε προορισμό αυθεντικότητας, ποιότητας και αειφορίας κερδίζοντας έδαφος και στις αφίξεις από το εξωτερικό. Η άνοδος που επετεύχθη εφέτος είναι εντυπωσιακή με 52% αύξηση στις αεροπορικές αφίξεις και 7,4% ακτοπλοϊκώς από Μάιο μέχρι και Αύγουστο σε σχέση με το 2019, δικαιώνοντας τη νέα στρατηγική που έχει υιοθετηθεί. Με συμμάχους τα ειδυλλιακά τοπία, τη γαστρονομία και τις άριστες υπηρεσίες των επαγγελματιών, ο τουρισμός νεονύμφων έχει τη δική του θέση και μπορεί να συμβάλει στη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν», αναφέρει ο δήμαρχος Αστυπάλαιας, Νίκος Κομηνέας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Aυξήθηκαν οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα τον Φεβρουάριο
Ιδιαίτερη αύξηση παρουσίασαν οι αφίξεις και διανυκτερεύσεις αλλοδαπών, με ποσοστά 3,8% και 4,9% αντίστοιχα
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου