Υποχώρησαν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing τον Οκτώβριο σε σχέση με έναν μήνα νωρίτερα, καθώς ένα ελάττωμα στην άτρακτο του best seller μοντέλου της εταιρείας, 737 Max, καθυστέρησε τις παραδόσεις νέων αεροπλάνων.
Η Boeing παρέδωσε συνολικά 35 αεροπλάνα τον Οκτώβριο, από 51 τον Σεπτέμβριο. Από αυτά, τα 22 ήταν 737 Max.
Ο αμερικανικός κατασκευαστής αεροσκαφών με έδρα τη Βιρτζίνια είχε ανακοινώσει στους επενδυτές ότι το ελάττωμα θα επηρεάσει τους αριθμούς παράδοσης για τον συγκεκριμένο μήνα.
Διαβάστε επίσης – ΗΠΑ – Βoeing: Ελλιπή βρέθηκαν τα έγγραφα πιστοποίησης του 737 MAX 7
«Θα ανακάμψουμε γρήγορα»
«Θα ανακάμψουμε γρήγορα», εκτίμησε πάντως ο Stan Deal, διευθύνων σύμβουλος της μονάδας εμπορικών αεροπλάνων της Boeing, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης επενδυτών την περασμένη εβδομάδα. «Μπορούμε να αυξήσουμε τον αριθμό των παραδόσεων και θα ανακάμψουμε στο τέλος του έτους, αλλά αυτή η αρνητική εξέλιξη που πρέπει να διαχειριστούμε είχε αντίκτυπο».
Διαβάστε επίσης – Boeing: Αυξάνονται οι παραδόσεις αεροσκαφών τον Σεπτέμβριο
Η Boeing κατασκευάζει περίπου 31 από τα «737» αεροσκάφη της σε έναν μήνα. Την περασμένη εβδομάδα, ανακοίνωσε στους επενδυτές ότι αναμένει να παραδώσει 400 έως και 450 αεροσκάφη 737 το επόμενο έτος, από περίπου 375 αεροσκάφη που προβλέπει για φέτος.
Η εταιρεία κατέγραψε 122 παραγγελίες για το 737 Max αεροπλάνο της τον Οκτώβριο από αερομεταφορείς, όπως η Alaska Airlines και η International Consolidated Airlines, μητρική της British Airways.
Προβλήματα
Τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού εμπόδισαν τον κατασκευαστή να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή, ένα ζήτημα που έπληξε και την ανταγωνιστική Airbus, καθώς οι ταξιδιώτες επιστρέφουν μαζικά.
Μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών που έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών από την Boeing είναι η JetBlue και η United.
Η Boeing παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα ένα σχέδιο ανάκαμψης για επενδυτές και αναλυτές που προβλέπει επιστροφή σε ετήσιες πωλήσεις περίπου 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Dave Calhoun είπε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα νέο αεροπλάνο, αλλά όχι μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, καθώς οι εξελίξεις στην τεχνολογία των κινητήρων δεν δικαιολογούν ακόμη αρκετή μείωση καυσίμου για να προσελκύσουν αγοραστές.
Latest News
ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία
Νέους κανόνες για το δημόσιο χρέος εγκρίνει το Ευρωκοινοβούλιο - Οι αυστηροί στόχοι παραμένουν, αλλά οι χειρισμοί για την επίτευξή τους προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε χώρας
«Φούσκα» στις μετοχές τεχνολογίας - Τι είπε ο διαχειριστής του κολοσσιαίου νορβηγικού κρατικού ταμείου
Υπάρχει σαφώς αρκετά μεγάλη “φούσκα” στον τομέα της τεχνολογίας, δηλώνει ο CEO της Norges Bank Investment Management που διαχειρίζεται το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Νορβηγίας
Η Pespico «διέψευσε» την Wall Street - Το αναπάντεχο rebound στα κέρδη
Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το οικονομικό έτος 2024 για οργανική αύξηση των πωλήσεων κατά 4% και την προσδοκία για βασικά κέρδη 8,15 δολάρια ανά μετοχή
«Τετελεσμένο γεγονός» η μείωση των επιτοκίων τον Ιούνιο, λέει ο ντε Γκίντος
Ο αντιπρόεδρος της ΕΚΤ εμφανίζεται αισιόδοξος για την πορεία του πληθωρισμού
Στην... «αγκαλιά» της Τέιλορ Σουίφτ ο πρώην CEO της Gucci
H Golden Goose ετοιμάζεται για εισαγωγή στο Μιλάνο
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ τράπεζες της Κίνας που υποστηρίζουν τη Ρωσία
Οι προειδοποιήσεις και οι επερχόμενες συναντήσεις Μπλίνκεν στην Κίνα
Επί ποδός οι πολυεθνικές - Η Ευρώπη κλείνει τα «παραθυράκια» στις κυρώσεις κατά της Ρωσίας
Οι πολυεθνικές με έδρα την Ευρώπη δεν θα μπορούν πλέον να προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες σε ρωσικές θυγατρικές από τον Ιούνιο
Προαγωγή ή αποχώρηση - Πού στοχεύει η McKinsey για τη χρονιά
Οι συμβουλευτικές εταιρείες εντείνουν τις προσπάθειές τους να διώξουν τα άτομα με χαμηλές επιδόσεις ώστε να επανέλθει η ισορροπία στο εσωτερικό τους
Για «λογοκρισία» κατηγορεί τους Αυστραλούς ο Ίλον Μασκ
Πώς απαντά στην απόφαση του δικαστηρίου
Το Βατερλώ της Nike με τις απευθείας πωλήσεις - Η επιστροφή στις ρίζες της
Tο μοτίβο direct-to-consumer που δεν της «βγήκε» και η ανάγκη να αλλάξει πορεία για να βγει μπροστά από τους ανταγωνιστές της