Το αυξημένο κόστος των πρώτων υλών και οι καθυστερήσεις στην παράδοση των οχημάτων έχουν οδηγήσει την πλειοψηφία των κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων να αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας.
« Καίνε μετρητά»
Οι τελευταίες τριμηνιαίες εκθέσεις τους δείχνουν ότι αγωνίζονται να πετύχουν τους στόχους παράδοσης και ότι ξοδεύουν τα μετρητά που έχουν στην άκρη.
Οι ζημιές της Lucid αυξήθηκαν κατά το τρίτο τρίμηνο καθώς οι πελάτες της ακύρωσαν τις παραγγελίες τους φοβούμενοι τους μεγάλους χρόνους αναμονής.
Η εισηγμένη στην Wall Street βρετανική εταιρεία Arrival ανέφερε την προηγούμενη εβδομάδα ότι μπορεί να μην έχει την απαραίτητη ρευστότητα προς το τέλος του επόμενου έτους και ότι θα πρέπει να προβεί σε απολύσεις.
Διαβάστε επίσης: SpaceX: Διαφημιστικό πακέτο-μαμούθ στο Twitter
«Είναι μία δύσκολη περίοδος, είμαστε εκεί κάθε μέρα, κάθε νύχτα, δουλεύουμε πάνω στις τεχνολογίες, τα οχήματα αλλά και την άντληση κεφαλαίων», δήλωσε την Παρασκευή στο Reuters ο Αβινάς Ρουγκουμπούρ, πρόεδρος της Arrival.
Η Canoo ανέφερε τον Μάιο ότι είχε “ουσιαστικές αμφιβολίες” σχετικά με την συνέχιση της λειτουργίας της. Στο τέλος Σεπτεμβρίου, είχε μόλις 6,8 εκατ. δολάρια σε μετρητά.
Επιπλέον, πολλές νεοσύστατες εταιρείες ηλεκτροκίνησης κατέγραψαν τεράστιες ζημίες κατά το τρίτο τρίμηνο και ανέφεραν ότι το υψηλό κόστος ήρθε για να μείνει λόγω του ραγδαίου πληθωρισμού και της παγκόσμιας κρίσης στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Διαβάστε επίσης: Twitter: 15 ημέρες χάους στα χέρια του Ίλον Μασκ
Πώς «επέζησε» η Tesla
Η Tesla αντεπεξήλθε σε αυτό που το αφεντικό της Ίλον Μασκ αποκάλεσε”κόλαση της παραγωγής”, ξεπερνώντας τις δυσκολίες στον εφοδιασμό με σημαντικές συμφωνίες με προμηθευτές μπαταριών και αυξάνοντας την παραγωγή για το Model 3 που σημείωσε τεράστια επιτυχία.
Στο τελευταίο τρίμηνο, η Tesla ανακοίνωσε κέρδη ύψους 3,3 δισ. δολαρίων.
Αύξηση της παραγωγής
Οι αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι οι εταιρείες πρέπει να βρουν τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων αν θέλουν να επιβιώσουν και να οδηγηθούν προς την κερδοφορία.
Ο πιο ασφαλής τρόπος είναι η αύξηση της παραγωγής η οποία θα μειώσει το κόστος κατασκευής κάθε αυτοκινήτου και θα αποτρέψει τις αυτοκινητοβιομηχανίες από την εξάντληση των αποθεματικών τους.
Latest News
Βλέπει επιστροφή της αμερικανικής οικονομίας στη δεκαετία του 1970 - Και δεν είναι τυχαίος...
Βλέπει να επανέρχεται στασιμοπληθωρισμός
Γιατί Γαλλία και Βέλγιο κινδυνεύουν με υποβάθμιση - Τα στοιχεία για χρέος και έλλειμμα
Μεγαλώνει το δημοσιονομικό χάσμα στην ζώνη του ευρώ
Συνεχίζονται οι κλυδωνισμοί στην Credit Suisse – Τι συμβαίνει με τα ομόλογα ΑΤ1
Η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή των τραπεζών πραγματοποίησε συναντήσεις υψηλού επιπέδου με τραπεζικά στελέχη
Βόμβα από Goldman: Φεύγει από το Σιτι, στήνει νέο στρατηγείο στο Παρίσι
Οριστικοποιώνται τα σχέδια μετεγκατάστασης της αμερικάνικης τράπεζας μετά το Brexit
Στη διελκυστίνδα του ισχυρού δολαρίου οι ΗΠΑ - Γιατί είναι επικίνδυνο
Οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι φαίνονται αποφασισμένοι να ενισχύσουν την αμερικανική παραγωγή
Γιατί απολύουν τους άνω των 35 στην Κίνα
Οι διακρίσεις σε βάρος των μεγαλυτέρων σε ηλικία εργαζομένων είναι ιδιαίτερα εμφανείς σε τομείς όπου τα στελέχη δηλώνουν ανοιχτά την προτίμηση τους για τη νεολαία
Επικύρωση από Μπάιντεν των 87 δισ. για Ουκρανία και Ισραήλ
Ο Αμερικανός πρόεδρος υπέγραψε επίσης ένα άλλο νομοσχέδιο, που απαγορεύει την εφαρμογή TikTok
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα