H MSC με πολύ μεγάλη διαφορά είναι η ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) που αγόρασε τα περισσότερα «μεταχειρισμένα» πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου του 2022 σύμφωνα με την Alphaliner. Η MSC απέκτησε 253 πλοία εκ των οποίων τα 230 προέρχονται από εταιρείες με στόλους containerships που όμως δεν τα διαχειρίζονται οι ίδιες (Non-Operating Owners-NOOs) αλλά τα ναυλώνουν σε liners.
Στη δεύτερη θέση μετά την Ιταλοελβετική MSC βρίσκεται η γαλλική CMA CGM που αγόρασε 85 πλοία εκ των οποίων τα 80 απέκτησε από NOO. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η δανική Maersk που αγόρασε 28 second hand πλοία όλα από NOO.
Σύμφωνα με την Alphaliner οι ναυτιλιακές εταιρείες (ΝΟΟ) που ελέγχουν στόλους με containerships μείωσαν τα δυο προηγούμενα χρόνια την μεταφορική τους ικανότητα κατά 2 εκατ. teu, περίπου. «Υπεύθυνοι» ήταν οι liners που επέλεξαν να προχωρήσουν σε αγορές πλοίων από τις NOOs αντί να τα ναυλώνουν. Η Alphaliner υπολόγισε ότι μέχρι την 1η Νοεμβρίου ο παγκόσμιος στόλος των NOOs είχε μειωθεί και από τα 3.000 πλοία έχει πέσει στα 2.555 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Τα πλοία πάντως που κυρίως αγόρασαν οι liners ήταν μεταξύ 700-9000 teu (περίπου 380 πλοία)
Πάντως η πρόσφατη πτώση των ναύλων έχει περιορίσει και το ενδιαφέρον των Liners για περαιτέρω αγορές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με αποτέλεσμα να μειωθεί ο ρυθμός των αγοραπωλησιών
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών