«Ουρές» σχηματίζουν τα δεξαμενόπλοια ανοιχτά των ακτών της Τουρκίας, μετά τη θέση σε ισχύ του πλαφόν στις τιμές του ρωσικού αργού πετρελαίου.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η εικόνα αυτή οφείλεται στην απαίτηση των τουρκικών αρχών να λάβουν αποδεικτικά στοιχεία για πλήρη ασφαλιστική κάλυψη των πλοίων που διέρχονται από τα στενά του Βοσπόρου.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα, Δευτέρα, τέθηκε σε ισχύ το πλαφόν των 60 δολαρίων ανά βαρέλι για το ρωσικό αργό πετρέλαιο που μεταφέρεται δια θαλάσσης. Η Δύση φιλοδοξεί με αυτόν τον τρόπο να μειώσει τα έσοδα του Κρεμλίνου, ώστε να πληγεί η πολεμική επιχείρηση της Μόσχας στην Ουκρανία.
Διαβάστε επίσης: Ρωσικό πετρέλαιο: Το μεγάλο στοίχημα της αγοράς με το πλαφόν
Η συμφωνία επιτρέπει τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου σε τρίτες χώρες με τη χρήση δεξαμενόπλοιων από κράτη μέλη της G7 και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και την παροχή υπηρεσιών από ασφαλιστικές εταιρείες και πιστωτικά ιδρύματα, μόνο εάν το φορτίο αγοράζεται στην τιμή ή κάτω από το ανώτατο όριο των 60 δολαρίων ανά βαρέλι.
Πώς θα απαντήσει η Ρωσία
Η Ρωσία έχει δηλώσει ότι δεν θα πουλά πετρέλαιο σε χώρες που συμμετέχουν στην επιβολή πλαφόν. Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Αλεξάντερ Νόβακ δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι το σχέδιο μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικούς κινδύνους για τις αγορές εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένης και δημιουργίας έλλειψης στην αγορά.
Ο υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ δήλωσε την Πέμπτη ότι η Ρωσία θα συνεχίσει να διαπραγματεύεται με τους εταίρους της «άμεσα» για την τιμολόγηση των πωλήσεων αργού, σημειώνοντας ότι «υπάρχει πάντα στοιχείο ισορροπίας συμφερόντων», συμπεριλαμβανομένων των τιμών, αναφέρει το Bloomberg. Αυτό αφήνει περιθώριο στη Ρωσία να πραγματοποιεί πωλήσεις σε τιμές κάτω του ανώτατου ορίου.
Latest News
Μπορούν τα μακροπρόθεσμα δάνεια να βοηθήσουν στην επίλυση της στεγαστικής κρίσης;
Τα στεγαστικά δάνεια με επιτόκια σταθερά για μια δεκαετία ή περισσότερο θα μπορούσαν να δώσουν σε περισσότερους Βρετανούς σπίτι
Λάθος παραγγελία; Τώρα το λιανεμπόριο έχει τη λύση στο πρόβλημα των επιστροφών
Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο τηρούν σιγή ιχθύος σχετικά με τη στρατηγική «επιστροφές χωρίς επιστροφή» - Ποιες εταιρείες την εφαρμόζουν και γιατί
Προς μετωπική Ευρώπη με Κίνα; Ανεβαίνει κι άλλο το «θερμόμετρο»
Οι δημόσιοι διαγωνισμοί για ιατροτεχνολογικά μηχανήματα στη χώρα αξίας 135 δισ. ευρώ μπαίνουν τώρα στο στόχαστρο της ΕΕ
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Επενδύει στην παραγωγή προηγμένων τσιπ μνήμης η Κίνα
Επικεφαλής των κινεζικών εταιρείων που στοχεύουν να κατασκευάσουν προηγμένα τσιπ μνήμης μέχρι το 2026, θα είναι η Huawei
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα
Σύσταση Capital Economics: Δεν χρειάζεται πανικός- H ΕΚΤ θα μειώσει τα επιτόκια τον Ιούνιο
Θεωρεί κάτι περισσότερο από πιθανό η ΕΚΤ να κινηθεί αντίθετα από την FED
Αναθεωρεί τις προοπτικές της Boeing σε «αρνητικές» η S&P
Η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% σε σύγκριση με πέρυσι
Φρέναρε σε χαμηλό διετίας η ανάπτυξη στις ΗΠΑ - «Τσίμπησε» πάλι ο πληθωρισμός
Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το έργο της Fed
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia