Aύξηση των πωλήσεων κατά 10% αναμένουν η Hyundai Motor Co της Νότιας Κορέας και η θυγατρική Kia Corp, αντισταθμίζοντας τις περσινές πωλήσεις οι οποίες έμειναν πίσω από τον στόχο λόγω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Οι δύο εταιρείες πούλησαν 6,85 εκατομμύρια οχήματα το 2022, περίπου 4% λιγότερο από τον συνδυασμένο στόχο τους των 7,16 εκατομμυρίων οχημάτων, εξαιτίας των ελλείψεων σε τσιπ και εξαρτήματα.
Tesla: Έσκασε η «φούσκα» των μεταχειρισμένων, φρέναρε η ζήτηση νέων οχημάτων
Υψηλοί στόχοι
Την Τρίτη, οι δύο κολοσσοί ανέφεραν ότι στοχεύουν σε παγκόσμιες πωλήσεις 7,52 εκατομμυρίων οχημάτων φέτος.
«Η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς και να λειτουργήσει επιχειρήσεις με γνώμονα την κερδοφορία, ανταποκρινόμενη με ευελιξία στις αλλαγές της αγοράς, επιταχύνοντας τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, ανταποκρινόμενη στους παγκόσμιους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και βελτιστοποιώντας την παραγωγή, τα logistics και τις πωλήσεις ανά περιοχή», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.
Αναλυτές δήλωσαν ότι οι στόχοι πωλήσεων των δύο εταιρειών για το τρέχον έτος φαίνεται να είναι επιθετικοί αλλά εφικτοί, λαμβάνοντας υπόψη τη συσσωρευμένη ζήτηση για οχήματα.
Υψηλή ζήτηση το πρώτο εξάμηνο του 2023
«Η Hyundai Motor και η Kia εξακολουθούν να βλέπουν σχετικά υψηλότερες ανεκτέλεστες παραγγελίες οχημάτων και οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να περιμένουν στην ουρά για να αγοράσουν αυτοκίνητα παρά το πρόσφατο οικονομικό περιβάλλον… με αυτή τη ζήτηση στην εικόνα, οι εταιρείες φαίνεται να είναι σίγουρες», δήλωσε ο Kim Gwi-yeon, αναλυτής της Daishin Securities.
Ο Kim, ωστόσο, πρόσθεσε ότι τα οικονομικά εμπόδια, όπως τα υψηλά επιτόκια, θα μπορούσαν να επιβραδύνουν τις πωλήσεις αυτοκινήτων, ιδίως κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, αφού αμβλυνθεί η ανεβασμένη ζήτηση.
Οι μετοχές της Hyundai Motor και της Kia έκλεισαν με άνοδο 1,3% και 1,5% αντίστοιχα, την Τρίτη.
Latest News
Μπορούν τα μακροπρόθεσμα δάνεια να βοηθήσουν στην επίλυση της στεγαστικής κρίσης;
Τα στεγαστικά δάνεια με επιτόκια σταθερά για μια δεκαετία ή περισσότερο θα μπορούσαν να δώσουν σε περισσότερους Βρετανούς σπίτι
Λάθος παραγγελία; Τώρα το λιανεμπόριο έχει τη λύση στο πρόβλημα των επιστροφών
Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο τηρούν σιγή ιχθύος σχετικά με τη στρατηγική «επιστροφές χωρίς επιστροφή» - Ποιες εταιρείες την εφαρμόζουν και γιατί
Προς μετωπική Ευρώπη με Κίνα; Ανεβαίνει κι άλλο το «θερμόμετρο»
Οι δημόσιοι διαγωνισμοί για ιατροτεχνολογικά μηχανήματα στη χώρα αξίας 135 δισ. ευρώ μπαίνουν τώρα στο στόχαστρο της ΕΕ
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Επενδύει στην παραγωγή προηγμένων τσιπ μνήμης η Κίνα
Επικεφαλής των κινεζικών εταιρείων που στοχεύουν να κατασκευάσουν προηγμένα τσιπ μνήμης μέχρι το 2026, θα είναι η Huawei
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα
Σύσταση Capital Economics: Δεν χρειάζεται πανικός- H ΕΚΤ θα μειώσει τα επιτόκια τον Ιούνιο
Θεωρεί κάτι περισσότερο από πιθανό η ΕΚΤ να κινηθεί αντίθετα από την FED
Αναθεωρεί τις προοπτικές της Boeing σε «αρνητικές» η S&P
Η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% σε σύγκριση με πέρυσι
Φρέναρε σε χαμηλό διετίας η ανάπτυξη στις ΗΠΑ - «Τσίμπησε» πάλι ο πληθωρισμός
Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το έργο της Fed
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia