Την πτώση των πωλήσεων για τέταρτη συνεχή χρονιά, ανακοίνωσε την Τρίτη η Renault.
Συνολικά, πούλησε 1.466.729 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση 9,4% από το 2021.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία επλήγη περισσότερο από τους περισσότερους ανταγωνιστές από την πανδημία COVID-19 και τα εμπόδια της εφοδιαστικής αλυσίδας λόγω ελλείψεων chip, βρίσκεται στη μέση μιας προσπάθειας να αυξήσει τα κέρδη.

Τρίτη στα ηλεκτρικά στην Ευρώπη

 Ο όμιλος ποντάρει στα οχήματα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους και στην ηλεκτροκίνηση για την ανάπτυξή του. Το 2022 η Renault,  ήταν η τρίτη μάρκα σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, πίσω από την Toyota και την Tesla με 228.000 πωλήσεις, μια αύξηση κατά 12% από το 2021.
Ωστόσο, αναγνώρισε ότι οι παγκόσμιες μειώσεις τιμών που ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την Tesla είναι ένα πρόβλημα το οποίο η Renault – όπως και οι ανταγωνιστές – θα πρέπει να αντιμετωπίσει.
 «Είναι μια κίνηση που προκαλεί όλους», ανέφερε η εταιρεία στους δημοσιογράφους σε τηλεδιάσκεψη, σύμφωνα με το Reuters.

Aναδιαμορφωμένη συμμαχία

Η επιτροπή του διοικητικού συμβουλίου της Nissan εξέτασε τις προτάσεις της Renault τη Δευτέρα και ενέκρινε την προώθηση των τελικών όρων για μια αναδιαμορφωμένη συμμαχία με τον Γάλλο εταίρο της, σύμφωνα με το Reuters.
 Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Λούκα Ντε Μέο, έχει προγραμματίσει να ταξιδέψει στην Ιαπωνία αυτόν τον μήνα για συνομιλίες με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nissan, Makoto Uchida.
 Τη Δευτέρα, ο Uchida ενημέρωσε τους ανεξάρτητους διευθυντές της Nissan για την πρόοδο στις διαπραγματεύσεις, όπως οι πρόσφατες προτάσεις της Renault, που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση των ανησυχιών της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με τις διασφαλίσεις για την τεχνολογία της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών συστημάτων.

Προς συνεργασία με την Saudi Aramco

Η Renault και η κινεζική Geely Automobile εργάζονται για την ολοκλήρωση της συνεργασίας  με τη Saudi Aramco, ως επενδυτή και συνεργάτη για την ανάπτυξη και την προμήθεια κινητήρων βενζίνης και υβριδικών τεχνολογιών, όπως ανέφερε το Reuters.
Μεγάλες εταιρείες πετρελαίου έχουν συνεργαστεί με αυτοκινητοβιομηχανίες για την ανάπτυξη βιώσιμων καυσίμων και κινητήρων υδρογόνου τα τελευταία χρόνια.
Αλλά εάν οι συνομιλίες της Renault καταλήξουν σε συμφωνία, η Aramco θα είναι ο πρώτος μεγάλος παραγωγός πετρελαίου που θα επενδύσει στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η άνοδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων απειλεί να μειώσει τη ζήτηση για συμβατικά καύσιμα.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή