Συνάντηση με δύο κορυφαίους αξιωματούχους του Λευκού Οίκου είχε σήμερα στην Ουάσινγκτον ο Ίλον Μασκ, για να συζητήσουν – σύμφωνα με το Reuters – πώς η αυτοκινητοβιομηχανία και ο πρόεδρος Τζο Μπάντεν θα μπορούσαν να συνεργαστούν για να προωθήσουν την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να επιταχύνουν την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης στους δρόμους των ΗΠΑ.
Όπως μεταδίδει το βρετανικό πρακτορείο, ο Μασκ συναντήθηκε με τον Τζον Ποντέστα, ένα στέλεχος των Δημοκρατικών που υπηρετεί ως ανώτερος σύμβουλος του Μπάιντεν για την καινοτομία στον τομέα της καθαρής ενέργειας, και τον Μιτς Λάντριου, ο οποίος επιβλέπει τις δαπάνες για τις υποδομές.
Μασκ: Η πρόβλεψη για την «κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία» που θα γίνει δεύτερη μετά την Tesla
«Ο Τζον Ποντέστα και ο Μιτς Λάντριου συναντήθηκαν με τον Ίλον Μασκ για να συζητήσουν τους κοινούς στόχους γύρω από την ηλεκτροκίνηση και πώς ο δικομματικός νόμος για τις υποδομές και τη μείωση του πληθωρισμού μπορεί να προωθήσει την παραγωγή και τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και την ευρύτερη υπόθεση της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου.
«Αλήθεια», σχολιάσει μέσω twitter ο Μασκ.
True
— Mr. Tweet (@elonmusk) January 27, 2023
Άτομο που μίλησε στο Reuters ανέφερε ότι είδε τους Ποντέστα, Λάντριου και Μασκ να εισέρχονται σε ένα κτίριο στο κέντρο της πόλης που στεγάζει τόσο τις δραστηριότητες lobbying της Tesla στην Ουάσινγκτον όσο και το Center for American Progress, μια δεξαμενή σκέψης που ίδρυσε ο Ποντέστα. Οι Λάντριου και Ποντέστα αποχώρησαν περίπου μισή ώρα αργότερα, χωρίς να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Ο Μασκ έφυγε περίπου 45 λεπτά αργότερα, χωρίς επίσης να απαντήσει στις ερωτήσεις δημοσιογράφου του Reuters.
Εξομάλυνση
Οι σχέσεις Μασκ – Μπάιντεν έχουν υπάρξει κατά καιρούς τεταμένες, κυρίως λόγω των παροτρύνσεων του Αμερικανού προέδρου προς τις επιχειρήσεις να προσλαμβάνουν συνδικαλισμένους εργάτες, και την πεισματική άρνηση του δισεκατομμυριούχου να επιτρέψει οποιαδήποτε ανάμειξη των συνδικάτων στα εργοστάσιά του.
Ο Μασκ αποκάλεσε τον Μπάιντεν «μια υγρή μαριονέτα με ανθρώπινη μορφή» πέρυσι, αφότου ο Μπάιντεν αναφέρθηκε στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από τη General Motors και τη Ford σε ένα tweet, αλλά δεν ανέφερε την Tesla.
Ο Μπάιντεν αναγνώρισε δημοσίως τον ρόλο της Tesla στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ μόνο πάνω από ένα χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, αφού ο Μασκ παραπονέθηκε επανειλημμένα ότι ο Αμερικανός πρόεδρος τον αγνοεί.
Τον Ιούνιο, ο Μπάιντεν συνέκρινε δυσμενώς την Tesla με τη Ford και ευχήθηκε σαρκαστικά στον Μασκ να έχει «πολλή τύχη» στο «ταξίδι του στο φεγγάρι», αφού ο δισεκατομμυριούχος εξέφρασε επιφυλάξεις για την οικονομία.
Μια σχέση επωφελής για τον Μασκ
Παρόλα αυτά, ο Μασκ έχει μακροχρόνιες και σημαντικές σχέσεις με την αμερικανική κυβέρνηση, και αυτές συνεχίστηκαν και υπό την κυβέρνηση Μπάιντεν.
Η Tesla έχει επωφεληθεί από τις φορολογικές επιδοτήσεις που δίνονται στους αγοραστές των ηλεκτρικών οχημάτων της, ενώ η SpaceX, η πυραυλική εταιρεία του Μασκ, έχει συμβόλαια αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αποστολή αστροναυτών και φορτίων από και προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και για την κατασκευή ενός οχήματος προσεδάφισης στο φεγγάρι.
Οι Αμερικανοί καταναλωτές που αγόρασαν Tesla κατέστησαν και πάλι επιλέξιμοι αυτόν τον μήνα για να λάβουν ενίσχυση ύψους έως και 7.500 δολαρίων, στο πλαίσιο του νόμου περί μείωσης του πληθωρισμού (IRA) ύψους 430 δισεκατομμυρίων δολαρίων των ΗΠΑ που ψηφίστηκε τον περασμένο Αύγουστο. Ο νόμος ορίζει ότι για να καταστεί κάποιος δικαιούχος της ενίσχυσης, το αυτοκίνητο που θα αγοράσει πρέπει να έχει κατασκευαστεί στη Βόρεια Αμερική.
Ο νόμος θέτει επίσης νέους περιορισμούς στην προμήθεια μπαταριών, οι οποίοι αναμένεται να τεθούν σε ισχύ τον Μάρτιο. Περιλαμβάνει επίσης νέες πιστώσεις για την παραγωγή μπαταριών στις ΗΠΑ, οι οποίες, όπως δήλωσε ο Musk νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, θα μπορούσαν να έχουν σημαντικά οφέλη για την εταιρεία.
Latest News
Μπορούν τα μακροπρόθεσμα δάνεια να βοηθήσουν στην επίλυση της στεγαστικής κρίσης;
Τα στεγαστικά δάνεια με επιτόκια σταθερά για μια δεκαετία ή περισσότερο θα μπορούσαν να δώσουν σε περισσότερους Βρετανούς σπίτι
Λάθος παραγγελία; Τώρα το λιανεμπόριο έχει τη λύση στο πρόβλημα των επιστροφών
Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο τηρούν σιγή ιχθύος σχετικά με τη στρατηγική «επιστροφές χωρίς επιστροφή» - Ποιες εταιρείες την εφαρμόζουν και γιατί
Προς μετωπική Ευρώπη με Κίνα; Ανεβαίνει κι άλλο το «θερμόμετρο»
Οι δημόσιοι διαγωνισμοί για ιατροτεχνολογικά μηχανήματα στη χώρα αξίας 135 δισ. ευρώ μπαίνουν τώρα στο στόχαστρο της ΕΕ
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Επενδύει στην παραγωγή προηγμένων τσιπ μνήμης η Κίνα
Επικεφαλής των κινεζικών εταιρείων που στοχεύουν να κατασκευάσουν προηγμένα τσιπ μνήμης μέχρι το 2026, θα είναι η Huawei
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα
Σύσταση Capital Economics: Δεν χρειάζεται πανικός- H ΕΚΤ θα μειώσει τα επιτόκια τον Ιούνιο
Θεωρεί κάτι περισσότερο από πιθανό η ΕΚΤ να κινηθεί αντίθετα από την FED
Αναθεωρεί τις προοπτικές της Boeing σε «αρνητικές» η S&P
Η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% σε σύγκριση με πέρυσι
Φρέναρε σε χαμηλό διετίας η ανάπτυξη στις ΗΠΑ - «Τσίμπησε» πάλι ο πληθωρισμός
Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το έργο της Fed
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia