Περισσότεροι από 220.000 άνθρωποι συμμετείχαν, σύμφωνα με το οικολογικό κίνημα Fridays for Future, την Παρασκευή σε διαδηλώσεις σε διάφορες γερμανικές πόλεις με συνθήματα όπως «Όχι στον άνθρακα» και «Όριο ταχύτητας τώρα». Ενδεικτικά στο Μόναχο διαδήλωσαν 32.000 άνθρωποι, στο Βερολίνο περίπου 18.000 και πάνω από 12.000 στο Αμβούργο.
Στην κινητοποίηση του Μονάχου η Λουίζα Νοϊμπάουερ από το Fridays for Future έλεγε μέσω μεγαφώνου: «Δεν με νοιάζει αν θεωρείτε τις διαμαρτυρίες υπερβολικά χλιαρές ή υπερβολικά ριζοσπαστικές ή πολύ θορυβώδεις. Δεν με ενδιαφέρει αν πιστεύετε ότι τα ξέρετε όλα καλύτερα. Σας ρωτώ: Τι κάνετε κατά της κλιματικής αλλαγής; Τι κάνετε αυτή τη στιγμή; Εμείς απαντάμε με την παρουσία μας σήμερα, εδώ σε αυτή την διαδήλωση».
Θα απαγορεύσει τη διαφήμιση ανθυγιεινών τροφίμων η Γερμανία;
Verdi: «Χρειαζόμαστε αλλαγή πολιτικής στις μεταφορές»
Σε πολλές διαδηλώσεις στη Γερμανία συμμετείχε η συνδικαλιστική οργάνωση Ver.di, η οποία τις τελευταίες μέρες πραγματοποίησε πλήθος προειδοποιητικών απεργιών στα τοπικά μέσα μεταφοράς με τη συμμετοχή συνολικά 60.000 εργαζομένων. Στο Μόναχο το παρών έδωσε η εκπρόσωπος του συνδικάτου Γιούλια Ρίμερ: «Χρειαζόμαστε αλλαγή πολιτικής στις μεταφορές. Οι δημόσιες συγκοινωνίες οφείλουν να συμβάλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Είμαι χαρούμενη που το κίνημα Fridays for Future βρίσκεται στο πλευρό μας».
Σκληρή κριτική άσκησαν οι διαδηλωτές στον κυβερνητικό συνασπισμό Σοσιαλδημοκρατών, Πρασίνων και Φιλελευθέρων στο Βερολίνο. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο του Fridays for Future Άνικα Ρίμαν «οι Φιλελεύθεροι μπλοκάρουν κάθε μέτρο υπέρ της προστασίας του κλίματος». Για το οικολογικό κίνημα ζητούμενο είναι να σταματήσει άμεσα η κατασκευή νέων αυτοκινητοδρόμων, να καταργηθούν οι επιδοτήσεις, με τις οποίες εντείνεται η κλιματική αλλαγή, και να διατεθούν περισσότερα χρήματα στο δίκτυο τοπικών μέσων συγκοινωνίας και συγκεκριμένα στα ηλεκτρικά λεωφορεία και τα τραίνα.
Πηγή: DW/ Στέφανος Γεωργακόπουλος (dpa, Reuters)
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος