Οι πωλήσεις της Prada εκτοξεύτηκαν, καθώς ο ιταλικός όμιλος επωφελήθηκε από την ζήτηση για τα δερμάτινα loafers και τα slingback, τα οποία αποτελούν τη νέα τάση της μόδας.

Τα καθαρά έσοδα το 2022 αυξήθηκαν στα 4,2 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 21% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, σύμφωνα με το Bloomberg. Οι αναλυτές ανέμεναν έσοδα 4,01 δισ. ευρώ.

Ρολόγια: Αυξάνεται η αξία τους – Προωθούνται ως εναλλακτικό περιουσιακό στοιχείο

Με «όπλο» τα παπούτσια

H Prada το τέταρτο τρίμηνο ήταν το «πιο καυτό» όνομα στον δείκτη Lyst, ο οποίος παρακολουθεί τις μάρκες και τα προϊόντα με τις περισσότερες αναζητήσεις στην εφαρμογή αγορών. Η Miu Miu, μια άλλη μάρκα του ομίλου, ήταν τέταρτη για την ίδια περίοδο. Τα δερμάτινα βουρτσισμένα loafers της Prada,τα οποία πωλούνται για σχεδόν 900 ευρώ, ήταν μεταξύ των προϊόντων με τις περισσότερες αναζητήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Αναδιοργάνωση

Ο οίκος μόδας αναδιοργάνωσε πρόσφατα τη διακυβέρνησή του, με τη Miuccia Prada, εγγονή του ιδρυτή της εταιρείας, και τον Patrizio Bertelli να παραιτούνται από συν-CEOs και τον Andrea Guerra να αναλαμβάνει τον ηγετικό ρόλο.

Οι Prada και Bertelli εξακολουθούν να συμμετέχουν στη διαχείριση του ομίλου ως εκτελεστικοί διευθυντές. Η ίδια η Prada είναι επίσης σχεδιάστρια για την ομώνυμη εταιρεία μαζί με τον Raf Simons. Είναι επίσης δημιουργική διευθύντρια του Miu Miu, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του αυτή την εβδομάδα στο Παρίσι τη συλλογή ετοίμων ρούχων για το φθινόπωρο/χειμώνα, με εμφάνιση στην πασαρέλα της Emma Corrin, γνωστής για το ρόλο της πριγκίπισσας Νταϊάνα στο The Crown.

«Είχαμε καλές επιδόσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, ανέφερε ο Bertelli. Ο Guerra είπε ότι αναμένει ότι η ανάπτυξη φέτος θα παραμείνει «σταθερή και πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς». Η εταιρεία θα διατηρήσει μια «πειθαρχημένη προσέγγιση στο κόστος και την κατανομή κεφαλαίων», κατέληξε ο CEO της Prada.

Στα ύψη η μετοχή

Η Prada κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο μια σειρά εκλεκτών κοσμημάτων από πιστοποιημένο ανακυκλωμένο χρυσό, καθώς οι εταιρείες πολυτελείας συναγωνίζονται σε έναν τομέα προϊόντων που συμβάλλει στην ενίσχυση της αντίληψης της αποκλειστικότητας στα μάτια των καταναλωτών.

Οι μετοχές της Prada έχουν κερδίσει 23% μέχρι στιγμής φέτος και η εταιρεία σκέφτεται μια δευτερεύουσα εισαγωγή στο Μιλάνο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή