H Royal Caribbean θα προσφέρει κρουαζιέρες απο τον Πειραιά το καλοκαίρι του 2023 και του 2024, αξιοποιώντας την αυξημένη ζήτηση αλλά και την καλύτερη αεροπορική συνδεσιμότητα των ΗΠΑ με την χώρα μας.
Όπως επισημαίνει ο κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Navigator Travel & Tourist Services Ltd, η οποία είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος πωλήσεων σε Ελλάδα και Βουλγαρία της Royal Caribbean, η κρουαζιέρα παρουσιάζει άνοδο στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι υστερούμε σε υποδομές. Τόνισε επίσης ότι η άνοδος της κρουαζιέρας στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αεροπορική συνδεσιμότητα της χώρας μας, με τις ΗΠΑ. Ο Αμερικάνος είναι πρωταγωνιστής στην κρουαζιέρα, τόνισε ο κ. Στυλιανόπουλος.
Η Royal Caribbean επενδύει στην Ελλάδα και κάνει το λιμάνι του Πειραιά Home port για το 2023 και 2024 με δυο πλοία. Ειδικότερα το κρουαζιερόπλοιο Enchantment of the Seas φέτος το καλοκαίρι θα αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά από Μάιο έως Σεπτέμβριο και θα κάνει 7νυχτες κρουαζιέρες προς Ελληνικά λιμάνια, όπως τη Μύκονο, Σαντορίνη, Χανιά, Κέρκυρα κ.α και λιμάνια της Αδριατικής, όπως το Κοτόρ στο Μαυροβούνιο και το Σπλιτ στην Κροατία. Το πλοίο αναχωρώντας από Πειραιά θα έχει λιμάνι αποβίβασης την Ραβέννα της Ιταλίας.
Το Enchantment of the Seas έχει μεικτή χωρητικότητα 82,910 τόνων, μήκος 301 μέτρα και 11 καταστρώματα, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει έως 2730 επιβάτες.
Royal Caribbean: Μετέφερε 4,6 εκατ. επιβάτες το 2022
Το καλοκαίρι 2024 η Royal Caribbean συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα με το κρουαζιερόπλοιο Voyager of the Seas, το οποίο από Μάιο έως Οκτώβριο θα αναχωρεί είτε από Πειραιά προς Ραβέννα με ενδιάμεσους σταθμούς σε Ελληνικά λιμάνια και λιμάνια της Αδριατικής, είτε από/προς Πειραιά προς Αίγυπτο, Ισραήλ και Κύπρο. Το Voyager of the Seas είναι μεγαλύτερο από το Enchantment of the Seas, έχει μεικτή χωρητικότητα 137,276 τόνων, μήκος 311 μέτρα, 15 καταστρώματα και μπορεί να φιλοξενήσει έως 4000 επιβάτες.
Εκτός Ελλάδας, το καλοκαίρι του 2023 το Symphony of the Seas, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο τεχνολογικά προηγμένα κρουαζιερόπλοια του κόσμου θα βρίσκεται στη Δυτική Μεσόγειο, και θα κάνει 7νυχτες κρουαζιέρες σε Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία με λιμάνι αναχώρησης τη Βαρκελώνη ή την Τσιβιταβέκια (Ρώμη). To Symphony of the Seas έχει μεικτή χωρητικότητα 228,081 τόνων, 362 μέτρα μήκος, διαθέτει 18 καταστρώματα ενώ μπορεί να υποδεχθεί έως 6,680 επιβάτες.
Στη Βόρεια Ευρώπη, το Jewel of the Seas από το Μάιο έως τον Αύγουστο θα κάνει μεγαλύτερης διάρκειας κρουαζιέρες (12νυχτες) στα Βρετανικά Νησιά και την Ισλανδία ή στα Νορβηγικά φιορδ μέχρι τον Αρκτικό Κύκλο με λιμάνι αναχώρησης το Άμστερνταμ. Το Jewel of the Seas έχει μεικτή χωρητικότητα 90, 090 τόνων, 293 μέτρα μήκος και μπορεί να φιλοξενήσει έως 2,700 επιβάτες.
Νέο κρουαζιερόπλοιο – Icon of the Seas
Τον Ιανουάριο 2024 το πρώτο πλοίο της κατηγορίας Icon, το Icon of the Seas, θ΄ αποτελέσει ένα πρωτόγνωρο συνδυασμό των καλύτερων στοιχείων των διακοπών. Στο Icon κάθε οικογένεια και κάθε λάτρης της περιπέτειας θα βρουν τη δική τους εκδοχή των απόλυτων οικογενειακών διακοπών.
Το Icon of the Seas θα περιλαμβάνει ολοκληρωμένες καινοτομίες και γνωστές, αναβαθμισμένες εμπειρίες για όλους. Διατίθενται περισσότερες δραστηριότητες από ποτέ που θ΄ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου waterpark στη θάλασσα, ασυναγώνιστοι τρόποι χαλάρωσης με απεριόριστη θέα στον ωκεανό και πισίνες – μία για κάθε μέρα της εβδομάδας – και επιπλέον ένας συνδυασμός 40 νέων και ήδη γνωστών επιλογών για εστιατόρια, μπαρ και νυχτερινή διασκέδαση καθώς και κορυφαία ψυχαγωγία.
To Icon of the Seas κατασκευάζεται στα ναυπηγεία Meyer Turku στην Φινλανδία, θα έχει μεικτή χωρητικότητα 250,800 τόνων και θα είναι πλέον το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, αφού θα έχει μήκος 365 μέτρων. Το πλοίο θα έχει 20 καταστρώματα και θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 7,514 άτομα.
Το Icon of the Seas θα ξεκινήσει την πρώτη του κρουαζιέρα τον Ιανουάριο 2024 και όλη τη χρονιά θα αναχωρεί από το Μαϊάμι των Η.Π.Α προσφέροντας 7νυχτες κρουαζιέρες εναλλάξ στην Ανατολική και Δυτική Καραϊβική επισκεπτόμενο προορισμούς όπως το Κοζουμέλ και το Πουέρτο Κόστα Μάγια στο Μεξικό, το Σεν Μαρτέν και Σεντ Tόμας και φυσικά το ιδιόκτητο νησί της Royal Caribbean στις Μπαχάμες, το Perfect Day at CocoCay.
Latest News
Μega-λιμάνι που κατασκεύασε η Κίνα στο Περού θα συνδέει Ασία - Νότια Αμερική
Το τεράστιο λιμάνι Chancay του Περού θεωρείται ότι θα εξελιχθεί σε σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο σε παγκόσμιο επίπεδο
Μεγαλώνει ο χρόνος παραμονής των containers στο λιμάνι του Λος Αντζελες
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λος Άντζελες διακίνησε συνολικά 954.706 ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών, ή TEUs
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas
ΒΑΒΕΛ – Θ. Καπράλος (Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά): Το επενδυτικό κρεσέντο αλλάζει τον Πειραιά
Δεκάδες αναπλάσεις, νέα ξενοδοχεία πολυτελείας και η ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης αλλάζουν την οικονομία της πόλης
Σε άνοδο η επιβατική κίνηση στην Κέρκυρα - Η δυναμική του homeporting
Ενίσχυση του ρόλου της Κέρκυρας ως πύλη για την Αδριατική - Περί τους 650.695 επιβάτες και 345 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων
Σταματάει η απεργία των λιμενεργατών στις ΗΠΑ - Κατ΄ αρχήν συμφωνία με την εργοδοσία
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εδώ και σχεδόν μισό αιώνα απεργία λιμενεργατών στις ΗΠΑ
Η ουρά πλοίων μεγαλώνει στις ακτές των ΗΠΑ - Οι λιμενεργάτες απεργούν για τρίτη μέρα
Το συνδικάτο ILA ξεκίνησε την Τρίτη απεργία στα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής και του Κόλπου αντιπροσωπεύοντας 45.000 λιμενεργάτες
Μώραλης: «Τουριστικός προορισμός ο Πειραιάς» - Τα projects Dimand και Μήτση
Σε εκδήλωση στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ο Δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μώραλης αναφέρθηκε στις προοπτικές του Πειραιά ως σύγχρονου τουριστικού προορισμού
Πώς η απεργία στα λιμάνια των ΗΠΑ πλήττει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Γιατί μια μεγαλύτερης διάρκειας απεργία στα λιμάνια των ΗΠΑ μπορεί α αποδειχθεί «εξουθενωτική» για ολόκληρο τον κλάδο
Ιστορική απεργία στα λιμάνια των ΗΠΑ - Παγκόσμια ανησυχία για τις αλυσίδες εφοδιασμού
Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια που εκτείνονται από το Μέιν στο Τέξας προχώρησαν σε απεργία νωρίς την Τρίτη απαιτώντας καλύτερους μισθούς και αυτοματοποίηση