Στροφή της Κίνας στη βιομηχανία πράσινου υδρογόνου με «όπλο» βγαλμένο από τη δεκαετία του 1950, σύμφωνα με το Bloomberg.
Το κλειδί για την πράσινη οικονομία υδρογόνου είναι ο ηλεκτρολύτης.
Κυψέλες υδρογόνου: Ο νέος «χρυσός» στην ενέργεια [Γράφημα]
Οι ηλεκτρολύτες
Η ικανότητα της Κίνας να κατασκευάζει ηλεκτρολύτες από τη δεκαετία του 1950 – ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για την παραγωγή πράσινου υδρογόνου – θα μπορούσε να αυξηθεί περίπου 20 φορές έως το 2028 καθώς το κόστος της καθαρής πηγής ενέργειας θα πέσει, σύμφωνα με το CICC (ημικρατική πολυεθνική εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών).
Το καύσιμο μηδενικών εκπομπών, που παράγεται με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για την εξαγωγή υδρογόνου από το νερό, βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει ισοτιμία κόστους με άλλες μεθόδους που τροφοδοτούνται από φυσικό αέριο ή άνθρακα αμέσως μετά το τέλος αυτής της δεκαετίας, γεγονός που θα οδηγήσει σε ταχεία ανάπτυξη, αναλυτές CICC έγραψαν σε ένα σημείωμα οι αναλυτές της CICC .
Επενδύουν στο πράσινο υδρογόνο
Το τρέχον κόστος παραγωγής πράσινου υδρογόνου είναι περίπου 20 γιουάν (2,90 δολάρια) το κιλό, σε σύγκριση με 10 γιουάν το κιλό για άνθρακα και 17 γιουάν το κιλό με φυσικό αέριο. Εγκαταστάσεις μεγάλης κλίμακας, πρόσθετη χωρητικότητα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και αυξανόμενες τιμές άνθρακα θα συνδυαστούν για να κάνουν τη νεότερη τεχνολογία ανταγωνιστική.
Η αγορά ηλεκτρολύτη της Κίνας θα μπορούσε να αξίζει περίπου 50 δισεκατομμύρια γιουάν μέχρι το 2028, όταν η εγχώρια ζήτηση για τον εξοπλισμό θα φτάσει τα 40 γιγαβάτ και η παραγωγή πράσινου υδρογόνου είναι πιθανό να ξεπεράσει τους 4 εκατομμύρια τόνους, έγραψαν οι αναλυτές της CICC.
Οι κορυφαίες εταιρείες ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της China National Petroleum Corp., είναι μεταξύ εκείνων που επενδύουν στον τομέα, καθώς η χώρα στοχεύει να «προκαλέσει» τους ανταγωνιστές των ΗΠΑ και της Ευρώπης να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση.
Οι παγκόσμιες αποστολές ηλεκτρολύτη θα πρέπει να διπλασιαστούν ή να τριπλασιαστούν το 2023 έως και 3,3 γιγαβάτ, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει δυνητικά περίπου 1 γιγαβάτ, έγραψε το BloombergNEF σε έκθεσή του αυτόν τον μήνα.
Latest News
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιολοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους
Η ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης μένει από... ρεύμα
Το ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξηγεί γιατί η ΕΕ χάνει τον στόχο της απανθρακοποίησης έως το 2035
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»
Ανησυχία αρχών για τον «αυτόματο πιλότο» στα Τesla - Τι δείχνει η ανάκληση 2 εκατ. οχημάτων
H NHTSA ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα μετά από την καταγραφή νέων συμβάντων σύγκρουσης οχημάτων Tesla