Στροφή της Κίνας στη βιομηχανία πράσινου υδρογόνου με «όπλο» βγαλμένο από τη δεκαετία του 1950, σύμφωνα με το Bloomberg.
Το κλειδί για την πράσινη οικονομία υδρογόνου είναι ο ηλεκτρολύτης.
Κυψέλες υδρογόνου: Ο νέος «χρυσός» στην ενέργεια [Γράφημα]
Οι ηλεκτρολύτες
Η ικανότητα της Κίνας να κατασκευάζει ηλεκτρολύτες από τη δεκαετία του 1950 – ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για την παραγωγή πράσινου υδρογόνου – θα μπορούσε να αυξηθεί περίπου 20 φορές έως το 2028 καθώς το κόστος της καθαρής πηγής ενέργειας θα πέσει, σύμφωνα με το CICC (ημικρατική πολυεθνική εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών).
Το καύσιμο μηδενικών εκπομπών, που παράγεται με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για την εξαγωγή υδρογόνου από το νερό, βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει ισοτιμία κόστους με άλλες μεθόδους που τροφοδοτούνται από φυσικό αέριο ή άνθρακα αμέσως μετά το τέλος αυτής της δεκαετίας, γεγονός που θα οδηγήσει σε ταχεία ανάπτυξη, αναλυτές CICC έγραψαν σε ένα σημείωμα οι αναλυτές της CICC .
Επενδύουν στο πράσινο υδρογόνο
Το τρέχον κόστος παραγωγής πράσινου υδρογόνου είναι περίπου 20 γιουάν (2,90 δολάρια) το κιλό, σε σύγκριση με 10 γιουάν το κιλό για άνθρακα και 17 γιουάν το κιλό με φυσικό αέριο. Εγκαταστάσεις μεγάλης κλίμακας, πρόσθετη χωρητικότητα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και αυξανόμενες τιμές άνθρακα θα συνδυαστούν για να κάνουν τη νεότερη τεχνολογία ανταγωνιστική.
Η αγορά ηλεκτρολύτη της Κίνας θα μπορούσε να αξίζει περίπου 50 δισεκατομμύρια γιουάν μέχρι το 2028, όταν η εγχώρια ζήτηση για τον εξοπλισμό θα φτάσει τα 40 γιγαβάτ και η παραγωγή πράσινου υδρογόνου είναι πιθανό να ξεπεράσει τους 4 εκατομμύρια τόνους, έγραψαν οι αναλυτές της CICC.
Οι κορυφαίες εταιρείες ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της China National Petroleum Corp., είναι μεταξύ εκείνων που επενδύουν στον τομέα, καθώς η χώρα στοχεύει να «προκαλέσει» τους ανταγωνιστές των ΗΠΑ και της Ευρώπης να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση.
Οι παγκόσμιες αποστολές ηλεκτρολύτη θα πρέπει να διπλασιαστούν ή να τριπλασιαστούν το 2023 έως και 3,3 γιγαβάτ, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει δυνητικά περίπου 1 γιγαβάτ, έγραψε το BloombergNEF σε έκθεσή του αυτόν τον μήνα.
Latest News
Αλλαγές στα τιμολόγια του νερού - Τι είπε ο Σκυλακάκης στο στούντιο του ΟΤ για τις νέες τιμές
Την εξειδίκευση των μέτρων για τη λειψυδρία παρουσίασε ο υπουργός Ενέργειας, Θόδωρος Σκυλακάκης όπως είχε εξαγγείλει στο στούντιο του ΟΤ στην 88η ΔΕΘ
Άλμα 50,3% στους περιβαλλοντικούς φόρους το 2022 - Πάνω από 11,5 δισ.
Ποιοι κλάδοι αποτέλεσαν τους «πρωταθλητές» ούτως ώστε οι περιβαλλοντικοί φόροι να παρουσιάσουν αυτήν τη μεγάλη άνοδο που καταγράφεται
Γιατί μειώνεται η παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Πώς αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον την ηλεκτροκίνηση και τι περλαμβάνουν οι αλλαγές στα σχέδια που έχουν καταστρώσει
Με «μοντέλο Αστυπάλαιας» η Volkswagen πατά γκάζι για νέες επενδύσεις στην Ελλάδα
Ο τρίτος πυλώνας του project του ομίλου Volkswagen στην Αστυπάλαια και τα ανοιχτά επενδυτικά ραντάρ
Έρχεται μηχανισμός για αποζημίωση των παραγωγών ΑΠΕ - Τι προτείνει το ΥΠΕΝ
Ποιες είναι οι προτάσεις της ειδικής Ομάδας του ΥΠΕΝ για τις περικοπές «πράσινης» ενέργειας - Οι δράσεις ΔΕΔΔΗΕ και ΑΔΜΗΕ
Δήμος Αθηναίων: Στην πρίζα 12 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
«Ο Δήμος Αθηναίων ενισχύει τον στόλο των δημοτικών οχημάτων με οχήματα 100% ηλεκτρικά, μηδενικού θορύβου και μηδενικών ρύπων», επεσήμανε ο Χάρης Δούκας
ΟΤ FORUM – Μούργος: Νέα επένδυση 50 εκατ. ευρώ στον τομέα της ανακύκλωσης
Ο Απόστολος Μούργος, πρόεδρος της TEXAN, μίλησε στο στούντιο του ΟΤ, στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ
Μυλωνάς (ΕΤΕ): Δάνεια 30 δισ. ευρώ από τις τράπεζες στην ενέργεια μέχρι το 2030
Οι ελληνικές τράπεζες διαθέτουν τόσο τα κεφάλαια, όσο και τη ρευστότητα για να στηρίξουν τη χρηματοδότηση της ενεργειακής μετάβασης, είπε ο κ. Μυλωνάς
Στην κορυφαία πεντάδα η Ελλάδα στην ηλεκτροκίνηση [γραφήματα]
Σημαντική άνοδο στην ηλεκτροκίνηση και στις υποδομές φόρτισης δείχνει το Ayvens Mobility Guide 2024
Ποια πόλη απαγορεύει τα ηλεκτρικά σκούτερ
Μετά το Παρίσι και άλλες πόλεις απαγορεύουν τα ηλεκτρικά σκούτερ