Τρία σχήματα υπέβαλλαν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές για τη σύμβαση παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Πρόκειται, για τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, για την κοινοπραξία Mytilineos – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και την κοινοπραξία της ΑΒΑΞ με το γαλλικό όμιλο EGIS και την γαλλική επενδυτική εταιρεία Meridiam.
Καραγιάννης: ‘Εναν χρόνο νωρίτερα η παράδοση του αεροδρομίου στο Καστέλι
Οι Γάλλοι της EGIS συμμετέχουν ήδη στην κοινοπραξία υπό την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που επικράτησε στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και δεν είχαν κρύψει το ενδιαφέρον τους για τον ΒΟΑΚ.
Ο παραχωρησιούχος θα κληθεί να κατασκευάσει / αναβαθμίσει και να διαχειριστεί το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, με δικαίωμα προαίρεσης για την κατασκευή και του τμήματος από τον Κίσσαμο μέχρι τα Χανιά. Το συνολικό μήκος του αυτοκινητοδρόμου προσεγγίζει τα 157 χιλιόμετρα με το εκτιμώμενο κόστος να κινείται σε επίπεδα κοντά στα 1,7 δισ. ευρώ.
Όπως τόνισε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης «σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Μία ημέρα δικαίωσης και ικανοποίησης για την Κρήτη. Οι δεσμευτικές προσφορές για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ, τη μεγαλύτερη παραχώρηση της τελευταίας 15ετίας, αποδεικνύουν ότι η δουλειά και ο σχεδιασμός μας αποδίδουν καρπούς.
Το μεγάλο έργο από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, συνολικού μήκους 157χλμ. και προϋπολογισμού 1,75 δισ. ευρώ προσέλκυσε το ενδιαφέρον από σημαντικούς κατασκευαστικούς ομίλους.
Συνολικά είχαμε 3 προσφορές:
1. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
2. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
3. ΑΒΑΧ-EGIS-MERIDIAM
Υπενθυμίζεται πως το δεύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ, από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη υλοποιείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με ανάδοχο την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat. Η σύμβαση προβλέπει πως ο ανάδοχος θα αναλάβει να διαχειριστεί ολόκληρο το τμήμα από τη Χερσόνησο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, μήκους 36,5 χιλιομέτρων. Το εκτιμώμενο κόστος του συγκεκριμένου τμήματος κινείται κοντά στα 360 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος έχει ήδη ανατεθεί στην ΑΚΤΩΡ.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου