CSSF: Οι σωσίβιες λέμβοι είναι επικίνδυνες

Σήμα κινδύνου από το Φόρουμ Ασφάλειας Πλοίων Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων

CSSF: Οι σωσίβιες λέμβοι είναι επικίνδυνες

Tην επείγουσα «επανεφεύρεση» των ναυαγοσωστικών λέμβων και των μηχανισμών εκτόξευσης τους, ζητά σε δραματικούς τόνους το Φόρουμ Ασφάλειας Πλοίων Μεταφοράς Εμπορευματοκιβωτίων (CSSF), τα μέλη του οποίου ελέγχουν περισσότερα από τα μισά πλοία σε όλο τον κόσμο.

Το επικίνδυνο έργο της εκτόξευσης σωσίβων λέμβων βρίσκεται στο προσκήνιο εδώ και πολλά χρόνια, με τα δεδομένα να υποδηλώνουν ότι οι σωσίβιες λέμβοι είναι μια εσφαλμένη ονομασία, καθώς κοστίζουν περισσότερες ζωές κατά τη διάρκεια των ασκήσεων εκπαίδευσης από ό,τι σε πραγματικές καταστάσεις διάσωσης.

«Πρέπει να επανεφεύρουμε τη σωσίβια λέμβο και τον εξοπλισμό εκτόξευσης της σε φορτηγά πλοία. Εδώ και πολύ καιρό, βλέπουμε ικανούς ναυτικούς να τραυματίζονται όταν ελευθερώνουν σωσίβιες λέμβους, παρόλο που τα πληρώματα έχουν εκπαιδευτεί και η σωσίβια λέμβος είναι σύγχρονη και πλήρως συμβατή», σχολίασε ο Aslak Ross, πρόεδρος της CSSF.

Πολύπλευρο επιμορφωτικό πρόγραμμα για τους ναυτικούς

Υπάρχει πρόβλημα

«Όλοι γνωρίζουν ότι έχουμε πρόβλημα. Οι ναυτικοί φοβούνται να ρίξουν σωσίβιες λέμβους. Ωστόσο, κανείς δεν έχει προσφέρει μια εύλογη πορεία προς τη λύση του προβλήματος για τα φορτηγά πλοία. Απαιτείται μια αλλαγή για να παρασχεθεί ένα ασφαλές περιβάλλον για τους ναυτικούς και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη στον σωστικό εξοπλισμό».

Σε μια ανακοίνωση που εκδόθηκε σήμερα, η CSSF ενθαρρύνει τη βιομηχανία, τους νηογνώμονες, τα κράτη σημαίας και τους προμηθευτές να εξετάσουν καινοτόμες λύσεις για να αντικαταστήσουν τις τρέχουσες σωσίβιες λέμβους με μια ασφαλέστερη τεχνολογία. Εναλλακτικά σχέδια είναι ήδη διαθέσιμα για υπεράκτιες εγκαταστάσεις και για εκκένωση επιβατών σε επιβατηγά πλοία μέσω MES (Ναυτικό σύστημα εκκένωσης – Marine Evacuation System).

«Τέτοια συστήματα θα πρέπει να διατίθενται σε φορτηγά πλοία χωρίς καθυστέρηση. Έχει καθυστερήσει η καινοτομία, προκειμένου να να εξαλείψουμε τον κίνδυνο ατυχημάτων με ναυαγοσωστικές λέμβους. Χρειαζόμαστε εγκεκριμένα συστήματα που μπορούν να τοποθετηθούν σε νέα ναυπηγεία – πρέπει να προστατεύσουμε τους ναυτικούς μας», πρόσθεσε ο Ross.

OT Originals

Περισσότερα από Ναυτιλία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο