
Νέος Προαστιακός σταθμός θα δημιουργηθεί στην περιοχή Καρελλά στην Παιανία καθώς εγκρίθηκε από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η Τεχνική Περιβαλλοντική Μελέτη.
Ένα έργο που θα ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής καθώς προβλέπει τη σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής.
Dimand: Στο ραντάρ οι περιοχές γύρω από τη Γραμμή 4 του Μετρό
Το εν λόγω έργο είχε εξαγγελθεί , από το περασμένο φθινόπωρο, από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Καραγιάννη, ο οποίος και είχε αναφέρει πως «cluster εταιρειών θέλουν να χρηματοδοτήσουν τη μελέτη και κατασκευή στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά». Στις εταιρείες συμπεριλαμβάνονται οι Prodea, Dimand, Intrakat προτείνοντας οι μελέτες και το έργο να υλοποιηθεί με δική τους δωρεά.
Τα οφέλη του έργου
Με την δημιουργία του νέου προαστιακού σταθμού, προσδοκάται η σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας. Ειδικότερα θα προσφέρει πρόσβαση στους κατοίκους της περιοχής και στους εργαζόμενους μιας και πολλές πλέον εταιρείες έχουν την έδρα τους εκεί.
Με την λειτουργία του θα προσθέσει την περιοχή του Καρελλά Παιανίας στο σύστημα μεταφορών και ειδικότερα στο δίκτυο Μετρό και Προαστιακού. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες ο επιβάτης θα μπορεί σε λιγότερο από 30 λεπτά να βρίσκεται από το Σύνταγμα στην περιοχή της Παιανίας, και σε περίπου 20 λεπτά από το Μαρούσι, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων και της κυκλοφοριακής όχλησης της περιοχής αναπτύσσοντας περισσότερο τις αστικές συγκοινωνίες και τη σύνδεση με την Αθήνα και τους άλλους Δήμους του λεκανοπεδίου καθώς και σύνδεση μέσω του Μετρό με το λιμάνι του Πειραιά.

Σχεδιασμός – Χωροθέτηση σταθμού
Ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός «Καρελλά» στην Παιανία, αποτελεί λειτουργικό μέρος του σιδηροδρομικού έργου της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς-Αθήνα-Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Θα κατασκευαστεί ενδιάμεσα από τους υφιστάμενους σταθμούς ΠΑΙΑΝΙΑ-ΚΑΝΤΖΑ και ΚΟΡΩΠΙ. Παράλληλα θα συνδεθεί και με τη γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, Δημοτικό Θέατρο-Δ.Πλακεντίας-Αεροδρόμιο.
Η σιδηροδρομική στάση της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής χωροθετείται εντός του συνδυασμένου οδικού και σιδηροδρομικού διαδρόμου της Ελεύθερης Λεωφόρου Ελευσίνας – Σταυρού – Αεροδρομίου Σπάτων (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ) περί τη Χ.Θ. 22+200. Η θέση της σιδηροδρομικής στάσης βρίσκεται εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου στην περιοχή Καρελλά του Δήμου Παιανίας, Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής.
Η σιδηροδρομική στάση θα διαμορφώνεται με κεντρική αποβάθρα η οποία, με σύστημα κατακόρυφης επικοινωνίας σταθερών και κυλιόμενων κλιμάκων και ανελκυστήρων, θα ανταποκρίνεται με το επίπεδο της οδού άνω διάβασης, κατά την τυπική διάταξη των σταθμών του σιδηροδρομικού διαδρόμου που αναπτύσσεται στην κεντρική νησίδα του αυτοκινητόδρομου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος

Με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης, ο νέος ΟΣΕ - Τι είπε ο Κυρανάκης
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και την αναδιοργάνωση του προσωπικού