
Δυο ταυτόχρονα κρουαζιερόπλοια υποδέχεται σήμερα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε δυο διαφορετικούς επιβατικούς σταθμούς καθώς «εγκαινιάζεται» η λειτουργία του 2ου Επιβατικού Σταθμού σε ανακαινισμένο κτήριο στον Προβλήτα 2.
Τα δυο κρουαζιερόπλοια που θα πιάσουν Θεσσαλονίκη είναι το “Europa 2”, της εταιρείας Hapag Lloyd Cruises, που θα χρησιμοποιήσει το νέο επιβατικό σταθμό και το “Celestyal Crystal” της εταιρείας Celestyal Cruises που όπως κάθε Κυριακή θα χρησιμοποιήσει τον επιβατικό σταθμό «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ».
Η Θεσσαλονίκη «διψά» για κρουαζιέρα – Πάνω από 10 εκατ. τα έσοδα
Νέες δυνατότητες
Με το νέο επιβατικό σταθμό το λιμάνι τη Θεσσαλονίκης αποκτά νέες δυνατότητες αξιοποίησης της κρουαζιέρας.
Υπενθυμίζεται ότι τα επόμενα δυο χρόνια οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη θα φτάσουν τις 200 από 70 που αναμένονται φέτος όπως συμφώνησαν εκπρόσωποι εταιρειών κρουαζιέρας που μίλησαν στο πλαίσιο του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη.
Η εκπρόσωπος του ΟΛΘ κα. Θεοδώρα Ρήγα είπε στο ίδιο πάνελ ότι από τις 18 Ιουνίου θα λειτουργήσει αναβαθμισμένο το κρηπίδωμα 10 του λιμανιού με το μήκος του να φθάνει στα 320 μέτρα και το βάθος της λεκάνης στα 10 μέτρα, γεγονός που σημαίνει ότι θα μπορεί να δέχεται και πολύ μεγαλύτερα πλοία.
Επίσης σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα έρευνας με τίτλο «Εκτίμηση του Κοινωνικοοικονομικού αντίκτυπου της Κρουαζιέρας για τη Θεσσαλονίκη», την οποία υλοποιεί ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πειραιώς και Αιγαίου, που παρουσιάστηκαν στο 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, οι συνολικές θετικές επιπτώσεις της κρουαζιέρας για την πόλη να κυμαίνονται μεταξύ €8,56 εκ. (σενάριο βάσης) και €10,82 εκ. (θετικό σενάριο)
Όσο αφορά τις επιπτώσεις στην απασχόληση, η φετινή περίοδος της κρουαζιέρας, με τον σημαντικό αναμενόμενο αριθμό 68 προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων στο λιμένα της Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι η κρουαζιέρα θα έχει ως αποτέλεσμα την διατήρηση 111 θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης σε ετήσια βάση.


Latest News

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων