Δυο ταυτόχρονα κρουαζιερόπλοια υποδέχεται σήμερα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε δυο διαφορετικούς επιβατικούς σταθμούς καθώς «εγκαινιάζεται» η λειτουργία του 2ου Επιβατικού Σταθμού σε ανακαινισμένο κτήριο στον Προβλήτα 2.
Τα δυο κρουαζιερόπλοια που θα πιάσουν Θεσσαλονίκη είναι το “Europa 2”, της εταιρείας Hapag Lloyd Cruises, που θα χρησιμοποιήσει το νέο επιβατικό σταθμό και το “Celestyal Crystal” της εταιρείας Celestyal Cruises που όπως κάθε Κυριακή θα χρησιμοποιήσει τον επιβατικό σταθμό «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ».
Η Θεσσαλονίκη «διψά» για κρουαζιέρα – Πάνω από 10 εκατ. τα έσοδα
Νέες δυνατότητες
Με το νέο επιβατικό σταθμό το λιμάνι τη Θεσσαλονίκης αποκτά νέες δυνατότητες αξιοποίησης της κρουαζιέρας.
Υπενθυμίζεται ότι τα επόμενα δυο χρόνια οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη θα φτάσουν τις 200 από 70 που αναμένονται φέτος όπως συμφώνησαν εκπρόσωποι εταιρειών κρουαζιέρας που μίλησαν στο πλαίσιο του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη.
Η εκπρόσωπος του ΟΛΘ κα. Θεοδώρα Ρήγα είπε στο ίδιο πάνελ ότι από τις 18 Ιουνίου θα λειτουργήσει αναβαθμισμένο το κρηπίδωμα 10 του λιμανιού με το μήκος του να φθάνει στα 320 μέτρα και το βάθος της λεκάνης στα 10 μέτρα, γεγονός που σημαίνει ότι θα μπορεί να δέχεται και πολύ μεγαλύτερα πλοία.
Επίσης σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα έρευνας με τίτλο «Εκτίμηση του Κοινωνικοοικονομικού αντίκτυπου της Κρουαζιέρας για τη Θεσσαλονίκη», την οποία υλοποιεί ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πειραιώς και Αιγαίου, που παρουσιάστηκαν στο 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, οι συνολικές θετικές επιπτώσεις της κρουαζιέρας για την πόλη να κυμαίνονται μεταξύ €8,56 εκ. (σενάριο βάσης) και €10,82 εκ. (θετικό σενάριο)
Όσο αφορά τις επιπτώσεις στην απασχόληση, η φετινή περίοδος της κρουαζιέρας, με τον σημαντικό αναμενόμενο αριθμό 68 προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων στο λιμένα της Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι η κρουαζιέρα θα έχει ως αποτέλεσμα την διατήρηση 111 θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης σε ετήσια βάση.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα