Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τις αποφάσεις των ανθρώπων σχετικά με το πού θα εργαστούν, από ποιες εταιρείες αγοράζουν πράγματα, αλλά και παιδιά θα αποκτήσουν.
Περισσότεροι από τους μισούς γονείς, το 53%, λένε ότι η κλιματική αλλαγή επηρεάζει την απόφασή τους να κάνουν περισσότερα παιδιά, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.
Η παγκόσμια εταιρεία ερευνών Morning Consult διεξήγαγε την έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας τεχνολογίας υπολογιστών HP , ρωτώντας περισσότερους από 5.000 ενήλικες γονείς στην Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση μεταξύ 18 και 26 Μαΐου.
Σύμφωνα με την έρευνα σχεδόν όλοι, το 91% των γονέων ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή. Οι ιδιαίτερες επιπτώσεις που τους ανησυχούν περιλαμβάνουν αύξηση της θερμοκρασίας (62%), έλλειψη νερού (51%), αλλαγή της στάθμης της θάλασσας (43%) και έντονα καιρικά φαινόμενα (43%).
Η Ευρώπη είναι η περιοχή του κόσμου που θερμαίνεται ταχύτερα
Επαγγελματικές επιλογές
Οι γονείς λένε ότι οι ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή επηρεάζουν και τις επαγγελματικές τους αποφάσεις. Περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα, το 43% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι επανεξέτασαν την απόφασή τους να εργαστούν σε μια εταιρεία λόγω του επιπέδου δέσμευσής της σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, σύμφωνα με τη μελέτη της HP.
Οι αποδεδειγμένες ενέργειες μιας εταιρείας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής επηρεάζουν και τις αγοραστικές αποφάσεις. Σχεδόν τα δύο τρίτα, το 64% των γονέων που ερωτήθηκαν αναφέρουν ότι προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και το 60% των γονέων λέει ότι οι πρακτικές βιωσιμότητας μιας εταιρείας παίζουν «μεγάλο ρόλο» σε αυτό που αγοράζουν πραγματικά.
Οι γονείς «είναι πιθανό» να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα που γνωρίζουν ότι είναι πιο «πράσινα», σύμφωνα με την έρευνα. Η προθυμία να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα προϊόντα εξαρτάται από το είδος του προϊόντος, σύμφωνα με την έρευνα: το 75% των γονέων θα πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα ρούχα, το 62% για προμήθειες για κατοικίδια, το 59% για αγορές τεχνολογίας όπως φορητούς υπολογιστές και το 66% για κινητά τηλέφωνα.
Αυτή η δέσμευση για βιώσιμα προϊόντα έρχεται σε μια εποχή που το 84% των γονέων λέει ότι το γενικό κόστος ζωής αυξάνεται και το 57% των γονέων λένε ότι χρειάζεται «πολύς χρόνος» για να ενεργήσουν με περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους τρόπους, όπως η κομποστοποίηση , ανακύκλωση, αγορά προϊόντων κατασκευασμένων με ανακυκλωμένα υλικά και ανακύκλωση σε αντίθεση με το να πετάμε πράγματα.
Είναι σε μεγάλο βαθμό ευθύνη των εταιρειών να λαμβάνουν καλές αποφάσεις για το κλίμα, λένε οι γονείς. Μόλις περισσότεροι από τους μισούς, το 51% των γονέων λένε ότι οι εταιρείες έχουν «μεγάλη» ευθύνη να λογοδοτήσουν για να κάνουν το σωστό για το κλίμα, και μόνο το 36% των γονέων λέει ότι η ευθύνη να ωθήσουν τις εταιρείες να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο ανήκει στους πελάτες.
Latest News
Mega deal για το... «πρασίνισμα» της Microsoft
Η Stockholm Exergi θα κατασκευάσει το έργο δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας βιομάζας
Με υβριδικό απαντάει η Lamborghini στην ηλεκτροκίνηση
Το Urus SE θα ανταγωνιστεί την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid και την Bentley Bentayga Hybrid
Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών ΙΧ - Αρκούν οι υποδομές φόρτισης; [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία Ε.Ε. και κατασκευαστών οχημάτων
Δεν τραβάει… το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ» - Τι ρωτούν για το πρόγραμμα οι επιχειρήσεις
Λιγότερο από το 30% του προϋπολογισμού έχει δεσμευθεί
Φορτσάρουν οι αιτήσεις για το «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»: Αντίστροφη μέτρηση για την λήξη του προγράμματος
Το ενδιαφέρον κορυφώνεται καθώς όσα νοικοκυριά θελήσουν στο μέλλον να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκό θα πρέπει να εφαρμόσουν το μοντέλο net-billing
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Η κλιματική αλλαγή απειλεί αγροτική παραγωγή και τουρισμό στη Νότια Ευρώπη
Ανεβαίνουν συνεχώς οι θερμοκρασίες ιδιαίτερα σε Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Χρειαζόμαστε ένα Bretton Woods για το κλίμα του πλανήτη
Πρόταση για να αναλάβει η Παγκόσμια Τράπεζα ρόλο συντονιστή για την απανθρακοποίηση των οικονομιών και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του 21ου αιώνα
Το βακτήριο που τρώει άνθρακα και κάνει τους ρύπους, μπλουζάκια
Όταν ο άνθρακας αποκτά νέα πράσινη ζωή