
Την απόφαση να επιβάλλει χρεώσεις στις ηλεκτρονικές συναλλαγές έλαβε η Σκλαβενίτης. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της, με τίτλο «Νέες χρεώσεις Αποστολής από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα», επισημαίνει τα εξής:
«Από τη Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023 οι χρεώσεις Αποστολής των παραγγελιών από το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα διαμορφώνονται ως εξής:
- 5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ
- 2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ
- Δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι η παραπάνω κίνηση αν και προκαλεί αίσθηση εντούτοις δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία, επισημαίνοντας πως εδώ και πολύ καιρό αρκετοί λιανεμπόροι τροφίμων «φλερτάρουν» με την ιδέα της επιβολής κάποιων χρεώσεων στις αποστολές των προϊόντων στο σπίτι.
Στελέχη του κλάδου σε κατ’ ιδίαν συνομιλίες εκφράζουν εδώ και καιρό τον προβληματισμό τους για το υψηλό κόστος που «συνοδεύει» την αποστολή προϊόντων μέχρι την πόρτα των νοικοκυριών, τονίζοντας πως οι εταιρείες του κλάδου δεν μπορούν να συνεχίσουν να το επωμίζονται ολόκληρο μόνες τους.
Πριν από αυτή την αλλαγή στις χρεώσεις των ηλεκτρονικών παραδόσεων από τη Σκλαβενίτης η αποστολή των παραγγελιών από το eshop της αλυσίδας ήταν δωρεάν για αγορές από 30 ευρώ και άνω ενώ υπήρχε χρέωση από 2 ευρώ έως 6 ευρώ, η οποία υπολογίζονταν βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το κέντρο διανομής έως τον τόπο παράδοσης για αγορές κάτω των 30 ευρώ. Πλέον η χιλιομετρική απόσταση καταργήθηκε και η υπηρεσία της αποστολής χρεώνεται με βάση το ύψος της παραγγελίας.
Πόσα κέρδη φέρνει στον Σκλαβενίτη η The Mart – Τα σχέδια επέκτασης του βραχίονα χονδρικής
Το χρονικό
Η Σκλαβενίτης εισήλθε στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από την συνεργασία με την ηλεκτρονική πλατφόρμα efood.gr. Μια συνεργασία που άρχισε πιλοτικά στη διάρκεια του πρώτου lockdown (Μάρτιος 2020) και και επεκτάθηκε ταχύτατα τους επόμενους μήνες σε αρκετές πόλεις της χώρας. Είχε προηγηθεί στις αρχές του 2020, η εξαγορά του caremarket.gr που μετατράπηκε σε Sklavenitis.gr.
Η εταιρεία απέφευγε συστηματικά και επί πολλά χρόνια τη δραστηριοποίηση στο ψηφιακό κανάλι. Ωστόσο, η πανδημία έστρεψε όλο όλο και περισσότερους καταναλωτές στις online αγορές ακόμη και για είδη σούπερ μάρκετ. Η συγκεκριμένη κατηγορία έκανε «άλμα πενταετίας» μέσα σε λίγο διάστημα μετά το ξέσπασμα του Covid-19.Εκτιμάται πως σήμερα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιστοιχούν πλέον στο 2,5% με 3% του ετήσιου τζίρου των σούπερ μάρκετ, όταν πριν την υγειονομική κρίση μετά βίας προσέγγισαν το 0,5%.
Σύμφωνα με την Convert Group, η αξία του μέσου ηλεκτρονικού καλαθιού των σούπερ μάρκετ κυμαίνεται στα 77 ευρώ, όταν η αξία του μέσου καλαθιού στο φυσικό δίκτυο είναι στα 20 ευρώ.


Latest News

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Από τον Μασούτη στον Σκλαβενίτη: Πώς αλλάζει το παιχνίδι στα σούπερ μάρκετ
Η στρατηγική των μεγάλων παικτών στην αγορά των σούπερ μάρκετ – Το χτύπημα της Μασούτης με την Κρητικός και το φλερτ της «Γαλαξίας» στη Βόρεια Ελλάδα

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Τι έδειξε το ταμείο των σούπερ μάρκετ το πρώτο δίμηνο - Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές
Τα τελευταία στοιχεία της Circana καταγράφουν αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ κατά 7,5% και άνοδο των τιμών κατα 1,9%