
Ο Tom Corley μελέτησε επί πέντε χρόνια 233 εκατομμυριούχους με σκοπό να μάθει τις συνήθειες τους και τον τρόπο που σκέφτονται, όπως γράφει στο CNBC.
Όλοι προέρχονται από διαφορετικά υπόβαθρα και εμπειρίες. Διαθέτουν, όμως, τουλάχιστον 160.000 δολάρια σε ετήσια ακαθάριστα έσοδα και 3,2 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά περιουσιακά στοιχεία.
Ποιο είναι το μυστικό για να γίνετε πλούσιοι – Σίγουρα όχι η αποταμίευση
Για να αποκτήσουν τον πλούτο τους σχεδόν όλοι υποστήριξαν πως σημαντικό ρόλο έπαιξε η μη σπατάλη χρημάτων σε ορισμένα πράγματα.
1) Επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα
Στη κορυφή της λίστας βρίσκονται τα επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα.
Οι εκατομμυριούχοι για να δώσουν προτεραιότητα στην υγεία τους, σταμάτησαν να αγοράζουν επεξεργασμένα τρόφιμα χαμηλής ποιότητας και αντ’ αυτού επέλεξαν βιολογικά ή υγιεινά τρόφιμα που δεν είχαν συντηρητικά.
Συχνά αναζητούσαν προϊόντα που θα μπορούσαν να βρεθούν στον τόπο καταγωγής τους και πήγαιναν σε λαϊκές αγορές και παντοπωλεία που ήταν γνωστά για τα προϊόντα και το κρέας υψηλής ποιότητας.
2) Προϊόντα «χαμηλής» ποιότητας
Στη δεύτερη θέση αυτών των πραγμάτων βρίσκονται τα φθηνά προϊόντα χαμηλής ποιότητας.
Σύμφωνα με τον Corley, οι άνθρωποι αυτοί αρνούνται να δώσουν χρήματα για τις τελευταίες τάσεις της μόδας ή για φθηνά και κακώς κατασκευασμένα έπιπλα. Αντίθετα, πολλοί προτίμησαν να επενδύσουν σε διαχρονικά ποιοτικά κομμάτια για την γκαρνταρόμπα και το σπίτι τους, που είχαν κατασκευαστεί για να διαρκούν.
Μπορεί το κόστος να ήταν δύο έως τρεις φορές μεγαλύτερο από τα χαμηλής ποιότητας ρούχα και έπιπλα, ωστόσο αισθάνονταν άνετα να κάνουν μεγαλύτερες αγορές, γιατί τους συνέφερε περισσότερο από τη συνεχή αντικατάσταση των φθηνών κατασκευών.
3) Επισκευές σπιτιού/αυτοκινήτου
Στη λίστα προστίθενται οι μεγάλες επισκευές σπιτιού.
Πολλοί προτίμησαν να ξοδέψουν χρήματα για την πλήρη αντικατάσταση αντικειμένων, όπως παλιές στέγες, πλυντήρια ρούχων, πλυντήρια πιάτων, ψυγεία, φούρνους, ακόμη και οχήματα.
Η επιλογή αυτή βασιζόταν στη σκέψη πως κάτι καινούργιο θα διαρκούσε περισσότερο από κάτι επισκευασμένο κι ας ήταν πιο δαπανηρό.
4) Εργαλεία εξωτερικού χώρου
Στο ίδιο μήκος κύματος και η απόφαση τους να μην «επενδύσουν» σε εργαλεία εξωτερικού χώρου.
Μόλις απέκτησαν όλα αυτά τα λεφτά, προσέλαβαν προσωπικό για να φροντίζει τους εξωτερικούς χώρους αντί να δαπανούν χρήματα για αγορά ή συντήρηση εξοπλισμού.
Έτσι κέρδισαν χρόνο, αξιοποιώντας τον για ξεκούραση, χαλάρωση ή ενασχόληση με ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
5) Λαχεία
Τελευταίο σε τάξη είναι τα λαχεία. Γενικότερα πολλοί από τους εκατομμυριούχος που μελέτησε απέφευγαν τον τζόγο.
Αφού πλούτισαν, αρνήθηκαν να ξοδέψουν χρήματα σε λαχεία και ενθάρρυναν τους υπαλλήλους, την οικογένεια και τους φίλους τους να κάνουν το ίδιο.
Δεδομένου ότι η πιθανότητα να κερδίσουν οποιοδήποτε λαχείο είναι μικρή, το είδαν ως σπατάλη χρημάτων.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της