
Σημαντική αύξηση εσόδων κατέγραψε το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η Capital Product Partners (CPLP) σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα ενώ παράλληλα η εταιρεία προχωρεί στη διανομή μερίσματος.
Ειδικότερα, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων σε ποσοστό 20% με τα έσοδα να φτάνουν στα 88,5 εκατ. δολ έναντι 74,0 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Επιπλέον η εταιρεία προχωρά σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Όμιλος Capital: H πρώτη παραγγελία στον κόσμο δύο καινοτόμων πλοίων μεταφοράς LCO2
Να σημειωθεί ότι η CPLP παρέλαβε μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express το οποίο έχει συνδεθεί ήδη με μακροχρόνια ναύλωση.
Επιπλέον στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 συμφωνήθηκε η πώληση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου M/V Cape Agamemnon, χωρητικότητας 179.221 DWT.
Παράλληλα, η εταιρεία προέβη στην ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε: «Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, με την παράδοση του νεότευκτου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express, ολοκληρώσαμε επιτυχώς το στρατηγικό πρόγραμμα ανάπτυξης του στόλου μας αποτελούμενο από τρία νεότευκτα πράσινης τεχνολογίας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.000 TEU με δεκαετή ναύλωση το κάθε ένα, καθώς και ένα LNG/C τελευταίας γενιάς με επταετή ναύλωση. Επιπλέον, ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό πλάνο ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis, βελτιώνοντας συνολικά την ενεργειακή αποδοτικότητα και μειώνοντας το ανθρακικό αποτύπωμα του στόλου μας. Τέλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας, προχωρούμε στην πώληση του μοναδικού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου του στόλου M/V Cape Agamemnon με έτος κατασκευής το 2010».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες