Η Quest Συμμετοχών, σε απάντηση σχετικού ερωτήματος του Χρηματιστηρίου Αθηνών ανακοίνωσε ότι «δεν έχει καταθέσει οποιαδήποτε πρόταση δεσμευτικού χαρακτήρα για την εξαγορά» της εταιρείας Κωτσόβολος. Της ερώτησης είχαν προηγηθεί σχετικά δημοσιεύματα περί πιθανού ενδιαφέροντος της Quest για εξαγορά της αλυσίδας πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.
Πάντως, όπως διευκρινίζεται στη σχετική ανακοίνωση και «όπως επανειλημμένα έχει επικοινωνηθεί από τη Διοίκηση της εταιρείας, η Quest στα πλαίσια του μακροπρόθεσμου στρατηγικού της πλάνου, εξετάζει κάθε πιθανή εξέλιξη στις αγορές που δραστηριοποιείται, αναζητώντας ευκαιρίες επέκτασης ή και τυχόν εξαγορές».
Οι 3+1 μνηστήρες της Κωτσόβολος
Η ανακοίνωση καταλήγει ότι η Quest «θα προβεί, σύμφωνα με το νόμο, αμελλητί, στις απαιτούμενες ανακοινώσεις προς ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, εάν και εφόσον συναφθεί οιαδήποτε δεσμευτική συμφωνία».
Το «πωλητήριο»
Όλα ξεκίνησαν περί τα μέσα Ιουνίου όταν η Currys, μητρική εταιρεία της Κωτσόβολος, ανακοίνωσε ότι ξεκινά μια στρατηγική αναθεώρηση, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε πώληση των δραστηριοτήτων της.
Σύμφωνα με την τότε ανακοίνωση, η Κωτσόβολος, η οποία έχει επίσης παρουσία στην Κύπρο, είναι μια επιχείρηση με ισχυρές και κερδοφόρες επιδόσεις, με υψηλή αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, ενοποιημένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου και ποικίλο μείγμα προϊόντων και υπηρεσιών.
«Ιδανικά θα θέλαμε κάποιον που θα μας δώσει ώθηση να πάμε μπροστά. Που να έχει όρεξη για επέκταση σε νέες αγορές και δημιουργία νέων καταστημάτων», σημείωνε στον OT μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος.
Σημειώνεται ότι η Κωτσόβολος και η ελληνική αγορά ήταν «όαση» για τον βρετανικό όμιλο Currys, καθώς τα αποτελέσματα της Κωτσόβολος ήταν θετικά με τζίρο 637 εκατ. λίρες, 15% υψηλότερα από την προηγούμενη χρήση. Παράλληλα τα προσαρμοσμένα EBIT καταγράφουν άνοδο 14% στα 18 εκατ. λίρες.
Τον Ιούλιο, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Currys Alex Baldock ερωτηθείς σχετικά, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων, είπε ότι «αν δεν πετύχουμε καλή τιμή δεν θα πουλήσουμε». «Θα ήμασταν εξίσου χαρούμενοι κι αν κρατούσαμε την Κωτσόβολος», πρόσθεσε ο Baldock.
Στην πρώτη φάση της διαδικασίας πώλησης, η Currys έχει αναθέσει στη Citi να συλλέξει τους πιθανούς ενδιαφερόμενους, παρέχοντας μια πρώτη ενημέρωση. Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει έως το τέλος του καλοκαιριού, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί με ένα πρώτο «ξεσκαρτάρισμα».
Latest News
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργία
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα