
Μπορεί το καλοκαίρι να φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του, ωστόσο με την τουριστική περίοδο να έχει πάρει παράταση, ακόμα στη χώρα μας βρίσκονται δεκάδες χιλιάδες τουρίστες.
Φυσικά, από τα νησιά που βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις των τουριστών είναι η Μύκονος, η οποία συχνά-πύκνα, βρίσκεται «στο στόχαστρο» -μεταξύ άλλων- για τις εξωφρενικές τιμές που καλούνται να πληρώσουν οι τουρίστες.
Ήταν μόλις στις αρχές του μήνα που τουρίστρια κατήγγειλε ότι «πλήρωσε 520 ευρώ για δυο κοκτέιλ και κάτι αηδιαστικά καλαμαράκια» αλλά φαίνεται ότι αυτή δεν ήταν η τελευταία φορά που κάποιος καλείται να βάλει –πολύ- βαθιά το χέρι στην τσέπη στο νησί των ανέμων.19:12
Φυσικά υπάρχουν και κάποιες επιχειρήσεις, οι οποίες σέβονται τους πελάτες και οι τιμές στον κατάλογό τους είναι αντάξιες των παρεχόμενων υπηρεσιών, ωστόσο υπάρχουν και κάποιες άλλες επιχειρήσεις, οι οποίες φαίνεται να έχουν μπει στο «μάτι» του κυκλώνα από τις συνεχόμενες καταγγελίες από πελάτες που είτε κλήθηκαν να πληρώσουν «εξωφρενικές» τιμές, είτε δεν έμειναν ευχαριστημένοι από το φαγητό και τις υπόλοιπες παρεχόμενες υπηρεσίες.
Μια τέτοια περίπτωση είναι και η νέα καταγγελία που έγινε πριν από λίγες μέρες και αφορά ένα επιχείρηση που έχει απασχολήσει αρκετά τα ΜΜΕ από το περσινό κι όλας καλοκαίρι.
Η εν λόγω επιχείρηση που βρίσκεται στον Πλατύ Γιαλό της Μυκόνου, δέχεται σωρεία αρνητικών κριτικών στο TripAdvisor, σε τέτοιο βαθμό που μέχρι και η ίδια η ιστοσελίδα έχει αναγκαστεί να ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους πως «μπορεί να θέλετε να κάνετε επιπλέον έρευνα για πληροφορίες σχετικά με αυτήν την επιχείρηση, όταν σχεδιάζετε το ταξίδι σας».
Ενδεικτική είναι η καταγγελία ενός Ιταλού τουρίστα, ο οποίος αποφάσισε να απολαύσει το μπάνιο του, μαζί με την παρέα του, στην εν λόγω επιχείρηση.
Ωστόσο, εξοργίστηκε, όταν είδε την απόδειξη μετά την παραγγελία που έκανε.
Έτσι, αποφάσισε κι εκείνος να δημοσιεύσει μια κριτική στο TripAdvisor, χαρακτηρίζοντας τους ιδιοκτήτες του εστιατορίου «κλέφτες».
«Είστε κλέφτες»
Ο πελάτης από την Ιταλία τόνισε μάλιστα πως δεν είχε ενημερωθεί κανείς για τις τιμές και ως εκ τούτου σοκαρίστηκε όταν έμαθε πως πρέπει να πληρώσει πάνω από 700 ευρώ για τρεις χυμούς πορτοκάλι, ένα Aperol Spritz και μια μέτρια μερίδα καλαμάρια και γαρίδες!
«Είναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες και κλέφτες της Μυκόνου. Προσφέρουν το φαγητό χωρίς να εξηγούν τις λεπτομέρειες. Βλάπτουν την εικόνα της Μυκόνου» έγραψε χαρακτηριστικά στο TripAdvisor.
Ο πελάτης κατέληξε πως ήταν έτοιμος να καλέσει την αστυνομία για τη χρέωση, αλλά δεν είχαν χρόνο καθώς χρειαζόταν να επιστρέψουν στο πλοίο τους – αν και συμβούλευσαν άλλους επισκέπτες ότι υπήρχαν πολύ φθηνότερες επιλογές στο νησί.
Μάλιστα, δημοσίευσε και την απόδειξη που επιβεβαιώνει το ποσό που κλήθηκε να πληρώσει.
Το εν λόγω κατάστημα έχει βρεθεί ξανά στο στόχαστρο των κακών κριτικών για τις υπερβολικά υψηλές τιμές του, ενώ η βαθμολογία του στην ιστοσελίδα είναι μόλις 2/5.
Βέβαια, ο ιδιοκτήτης του επιμένει να λέει πως οι τιμές είναι λογικές για αυτά που προσφέρει.
Σε κάθε περίπτωση, συστήνεται πάντα στους πολίτες είτε βρίσκονται στη Μύκονο, είτε σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας (αλλά και ολόκληρου του πλανήτη) να κοιτούν πρώτα τον κατάλογο πριν αποφασίσουν να μπουν σε ένα μαγαζί για φαγητό ή ποτό, καθώς και να επισκέπτονται ιστοσελίδες με κριτικές επισκεπτών και ταξιδιωτών, οι οποίες -τις περισσότερες φορές- περιέχουν αρκετά διαφωτιστικές πληροφορίες για το εκάστοτε μαγαζί.
Πηγή: in.gr


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι