Η συντήρηση της μπαταρίας πρέπει να γίνεται μία ή δύο φορές τον χρόνο, προκειμένου αυτή να βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά και για να παραταθεί η διάρκεια ζωής της.
Μάλιστα σε περίπτωση που το όχημα δεν βρίσκεται σε κίνηση, αλλά σε κάποιο γκαράζ η φόρτισή της μπαταρίας είναι αναγκαία. Ο τρόπος για να διασφαλιστεί η σωστή συντήρησή της είναι ένας απλός φορτιστής ο οποίος θα αναλάβει να γεμίσει την άδεια μπαταρία. Οι φορτιστές χρησιμοποιούνται αυστηρά για τη συντήρηση μπαταριών. Σε περίπτωση που η ηλεκτρική ενέργεια βρίσκεται σε χαμηλή στάθμη, αναλαμβάνει να ανεβάσει σε υψηλά ποσοστά την ηλεκτρική ενέργεια, διατηρώντας την παράλληλα σε άριστη κατάσταση.
Η επανάσταση των μπαταριών και ο αγώνας για υπεροχή στην αγορά αυτοκινήτων
Οι περισσότερες μπαταρίες αυτοκινήτων βρίσκονται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου. Ορισμένοι κατασκευαστές έχουν μετακινήσει την μπαταρία στο πορτμπαγκάζ, ενώ άλλοι την έχουν τοποθετήσει κάτω από ένα από τα μπροστινά καθίσματα. Μόλις την βρούμε αρκεί να εντοπίσουμε τον θετικό και αρνητικό πόλο. Η σύνδεση των καλωδίων του φορτιστή σε λανθασμένους ακροδέκτες ή με λάθος τρόπο μπορεί να οδηγήσει σε ζημιά στην μπαταρία, στον φορτιστή ή στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.
Φόρτιση
Η φόρτιση της μπαταρίας δεν είναι δύσκολη υπόθεση και μπορεί να γίνει μέσα ή έξω από το αυτοκίνητο. Για να φορτίσετε την μπαταρία, πρώτα συνδέστε το φορτιστή σε μια πρίζα και συνδέστε το κόκκινο καλώδιο από το φορτιστή στον θετικό πόλο της μπαταρίας του αυτοκινήτου σας. Στη συνέχεια, συνδέστε το μαύρο καλώδιο στον αρνητικό ακροδέκτη, που αναφέρεται στη γείωση. Την επόμενη στιγμή θα ξεκινήσει η διαδικασία φόρτισης. Αν η μπαταρία είναι βραχυκυκλωμένη ή δεν είναι σε άσχημη κατάσταση θα υπάρξει ένδειξη ότι δεν φορτίζει, οπότε θα χρειαστεί άμεσα η αντικατάστασή της.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα ζητήματα φόρτισης είναι τα διαβρωμένα τερματικά που δεν μπορούν να μεταδώσουν σωστά το ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτά μπορούν να καθαριστούν με μεταλλικές βούρτσες και ειδικά καθαριστικά, αν και αυτό είναι απαραίτητο μόνο εάν η μπαταρία έχει πραγματικά παραμεληθεί μετά από χρόνια.
Η άλλη εξήγηση για την αδυναμία φόρτισης μιας μπαταρίας αυτοκινήτου είναι οι κακές κυψέλες μπαταρίας. Η διάρκεια ζωής των μπαταριών είναι περιορισμένη και αν αυτές είναι παλιές, τότε έχουν αχρηστευτεί.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η τακτική συντήρηση είναι το κλειδί της μακροζωίας μιας μπαταρίας. Πρόκειται μια εύκολη διαδικασία. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να συνδέσει τον φορτιστή στην μπαταρία και να αφήσει ένα διάστημα κάποιων ωρών για να γεμίσει η μπαταρία. Αν αυτή είναι καλή αυτή θα γεμίσει. Σε αντίθεση περίπτωση θα βγάλει ένδειξη βλάβης και θα χρειαστεί άμεσα αλλαγή.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»