
Στην έναρξη νέας απευθείας σύνδεσης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου προχωρά η κινεζική Orient Overseas Container Line – OOCL, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως και θυγατρικής της κινεζικής COSCO Shipping, όπως σημειώνει και σημείωμα του του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Ραμπάτ του Μαρόκου.
Ειδικότερα, προγραμματίζεται η ενίσχυση του δικτύου των ενδοευρωπαϊκών υπηρεσιών της, μέσω έναρξης της νέας γραμμής «Türkiye Spain Morocco Express – TSM)», από 1 Σεπτεμβρίου 2023.
Το νέο δρομολόγιο θα παρέχει απευθείας σύνδεση μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου, καθώς και σύνδεση μεταφόρτωσης στον λιμένα του Πειραιά, ο οποίος αποτελεί κόμβο της εταιρίας στην περιοχή της Μεσογείου.
ΕΒΕΠ-ΟΛΠ: Στο μενού οι θυγατρικές της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά
Η γραμμή «TSM»
Η γραμμή «TSM» θα προσφέρει εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από όλους τους λιμένες, χρησιμοποιώντας συνολικά 4 πλοία, σε εναλλαγή 28 ημερών. Το δρομολόγιο της νέας γραμμής έχει καθοριστεί ως εξής: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Safi Port Derince (Τουρκία) – Gemlik (Τουρκία) – Aliaga (Τουρκία) – Πειραιάς – Βαλένθια (Ισπανία) – Καζαμπλάνκα (Μαρόκο) – Algeciras (Ισπανία) – Βαρκελώνη (Ισπανία) – Πειραιάς. Η σύνδεση Βαλένθιας – Καζαμπλάνκας υπολογίζεται σε 1 ημέρα, ενώ Βαρκελώνης – Πειραιά σε 3 ημέρες.
Οι αναλυτές στο Μαρόκο, όπως σημειώνει Γραφείο το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, παρουσιάζουν την έναρξη του νέου δρομολογίου «TSM», το οποίο θα ενισχύσει την παρουσία της OOCL στην περιοχή της Μεσογείου, ως απόδειξη της εμπιστοσύνης της κινεζικής εταιρίας στην οικονομική και εμπορική ανάπτυξη του Μαρόκου. Αναφέρεται ότι η OOCL έχει ήδη παρουσία στη χώρα, στους λιμένες της Καζαμπλάνκας και της Ταγγέρης.
H νέα απευθείας σύνδεση, η οποία πρόκειται να ενισχύσει την ήδη υφιστάμενη δυναμική του θαλάσσιου εμπορίου στην περιοχή της Μεσογείου, αποδίδοντας ειδικό βάρος στο ρόλο του λιμένα του Πειραιά ως περιφερειακού κόμβου διαμετακομιστικού εμπορίου, θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες περαιτέρω ενίσχυσης των εμπορικών σχέσεων μεταξύ της χώρας μας και του Μαρόκου, καθώς και μεταξύ του Μαρόκου και των άλλων δύο εμπλεκόμενων χωρών (Ισπανίας, Τουρκίας).


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)