Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει στην Ευρώπη θα είναι πλήρως ηλεκτρικά, καθώς επιβεβαίωσε τον στόχο της για πωλήσεις αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων στην Γηραιά Ηπειρο έως το 2030.
«Δεν υπάρχει γυρισμός τώρα», δήλωσε ο Μακότο Ουτσίντα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, τονίζοντας ότι «πιστεύουμε πως είναι το σωστό για την επιχείρησή μας, τους πελάτες μας και για τον πλανήτη».
Ηλεκτρικά οχήματα: Οι «νεκρές» μπαταρίες γίνονται χρυσός στις ΗΠΑ
Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το ένα τρίτο από τα περισσότερα από 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχει πουλήσει παγκοσμίως ήταν στην Ευρώπη.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Nissan σχεδιάζει να λανσάρει 27 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, τα οποία περιλαμβάνουν 19 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έως το 2030.
Η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να είναι από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσαν και πρωτοπόρησαν στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά τα τελευταία χρόνια νιώθει σημαντική πίεση από τον ανταγωνισμό και ειδικά την αμερικανική Tesla του Ιλον Μασκ και την κινεζική ΒYD.
Η Nissan σχεδιάζει επίσης να εισαγάγει τεχνολογία χωρίς κοβάλτιο για να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 65% έως το οικονομικό έτος 2028 και να λανσάρει ένα όχημα με τις δικές της μπαταρίες στερεάς κατάστασης (ASSB) μέχρι εκείνο το έτος. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, το όχημα αυτό θα μειώσει τους τρέχοντες χρόνους φόρτισης κατά τα δύο τρίτα.
Η απάντηση των Ford – Stellantis – Renault
Η συνεργάτης της Nissan, Renault , καθώς και οι ανταγωνιστές Ford και Stellantis, έχουν ανακοινώσει αμφότερες ότι σχεδιάζουν να κάνουν τις ευρωπαϊκές σειρές επιβατικών οχημάτων τους πλήρως ηλεκτρικές έως το 2030.
Επίσης η Nissan επιβεβαίωσε ότι ένα από τα επερχόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιό της στο Σάντερλαντ της Αγγλίας.
«Το Σάντερλαντ είναι ένα από τα σημαντικότερα εργοστάσιά μας όπου έχουμε ιστορία, ανταγωνιστικότητα κόστους… και θα θέλαμε να δείξουμε περαιτέρω τη στρατηγική μας για την ηλεκτροκίνηση εδώ σε αυτή τη χώρα», είπε ο Ουτσίντα μιλώντας στο CNBC στο στούντιο της Nissan Design Europe στο Λονδίνο.
Ο Ουτσίντα είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «εξελίσσεται και προκαλεί προκλήσεις παντού στον κόσμο».
Στην Κίνα, είπε ότι η εταιρεία θα κοιτάξει να λανσάρει αυτοκίνητα πιο γρήγορα καθώς και νέα μοντέλα που θα στοχεύουν σε συγκεκριμένους τύπους καταναλωτών.
Latest News
Εκτίναξη 20% της μετοχής της κινεζικής Nio - Διπλασίασε τις παραδόσεις EV
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.620 οχήματα τον Απρίλιο, σημειώνοντας αύξηση 134,6% σε ετήσια βάση
Έρχεται η πρώτη Δημοπρασία Εγγυήσεων Προέλευσης από τον ΔΑΠΕΕΠ - Πότε θα γίνει, ποιους αφορά
Tα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων διαφοροποιούνται και διακρίνονται ως προς την πηγή της Ανανεώσιμης Ενέργειας και την θέση του Σταθμού παραγωγής
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Κλιματική αλλαγή: «Καμπανάκι» ειδικών για δραματικές συνέπειες στο κοντινό μέλλον
Περιοχές στον πλανήτη θα βρίσκονται σύντομα σε δυσμενή θέση, με τα ζώα να αποτελούν τα πρώτα θύματα δραματικών αλλαγών
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Φως στο τούνελ… για τα μικρά φωτοβολταϊκά σε Κρήτη και Πελοπόννησο
Τι εκκρεμότητες υπάρχουν για να λήξει το «σήριαλ» με τους διαγωνισμούς του ΔΕΔΔΗΕ
DIMAND: Οι μεγάλες επενδύσεις που αλλάζουν την όψη της πόλης
Τα τελευταία χρόνια, η DIMAND έχει στοχεύσει δυναμικά στις αστικές αναπλάσεις, επενδύοντας σε κτήρια, συνδεδεμένα με την ιστορία του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά
Οικονομάκης (ΕΕΑΑ): Η εισφοροδιαφυγή το μεγάλο αγκάθι στην ανακύκλωση των συσκευασιών
Τι ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Λεωφορεία με υδρογόνο και αμαξοστάσια με φωτοβολταϊκά - Το «πράσινο» λίφτινγκ
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Συμφωνία στη G7 για μείωση της παραγωγής πλαστικού
Η ρύπανση από το πλαστικό δεν σταματά να αυξάνεται, ενώ εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστεί έως το 2060 εάν δε ληφθεί κανένα μέτρο