Νέες δυνατότητες για την ψηφιακή επεξεργασία πολλαπλών πληροφοριών της ναυλαγοράς προσφέρει ένα cloud-based ‘Data Warehouse’, που παρουσίασε η Signal Ocean, η πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων.
Το νέο cloud-based ‘Data Warehouse’, αποτελεί κεντρική πηγή δεδομένων σχετικά με εμπορεύματα στη ναυτιλιακή αγορά και τα οποία θα μπορούν να μεταδοθούν σε πραγματικό χρόνο, μέσα σε in-house περιβάλλοντα. Ο νέος τρόπος πρόσβασης στα δεδομένα της ναυτιλιακής αγοράς, επιτρέπει στους market analysts και στους traders να χτίζουν το δικό τους εξατομικευμένο reporting, εξοικονομώντας άφθονο χρόνο, που απαιτείται για την αυτοματοποιημένη ανάλυση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων (data-crunching).
Capital Link: Οι προκλήσεις για την ελληνική και την παγκόσμια ναυτιλία
Η πλατφόρμα της Signal Ocean χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, προηγμένα γεωχωρικά μοντέλα και τεχνολογία πρόγνωσης, προκειμένου νnayα παρέχει σε πραγματικό χρόνο, στους πλοιοκτήτες, brokers, traders, ναυλωτές και market analysts, δεδομένα της αγοράς, συνδυάζοντας τις γνώσεις της βιομηχανίας με ένα εύρος πληροφοριών για τα πλοία που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων για τη ναύλωση και τις εμπορικές συναλλαγές. Αυτό είναι ενσωματωμένο για κάθε χρήστη, σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα, τα οποία εξάγονται αυτόματα μέσω emails και συστήματα μηνυμάτων, με σκοπό να δημιουργηθούν μοναδικοί και ασφαλείς ιδιωτικοί ψηφιακοί πίνακες ελέγχου (market dashboards), που παρέχουν συνοπτικά την κατάσταση της αγοράς.
Το Signal Ocean Data Warehouse παρέχει μια εναλλακτική λύση για πρόσβαση στο σύνολο των δεδομένων της Signal Ocean, για εταιρείες οι οποίες προτιμούν το SQLs (Structured Query Language) ώστε να ενισχύσουν τις δικές τους business intelligence πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Microsoft Excel, Power BI ή Tableau. Με τη χρήση του Data Warehouse και μια σειράς από υπερσύγχρονα APIs (Application Programming Interfaces), οι χρήστες μπορούν να κάνουν live-stream τα δεδομένα της Signal Ocean, απευθείας στις δικές τους εφαρμογές, συνδυάζοντας αυτόματα, ακριβή και σε ζωντανό χρόνο δεδομένα, με τις δικές τους ιδιωτικές πληροφορίες.
Τα δεδομένα
Ο Δημήτρης Τσαπούλης, COO του Signal Group, μας εξηγεί: «Η τεράστια κλίμακα δεδομένων που είναι πλέον διαθέσιμη σε brokers and αναλυτές στο υπάρχον εμπορικό περιβάλλον είναι συντριπτική για όποιον προσπαθεί ακόμη να τρέξει χειροκίνητα ολόκληρη τη διαδικασία του data crunching. Το Data Warehouse μας, θα τους βοηθήσει με την απρόσκοπτη μετάδοση και ροή δεδομένων που επιμελείται η Signal Ocean, στα δικά τους συστήματα και dashboards, ενσωματώνοντας αυτόματα αυτά τα δεδομένα μαζί με τις δικές τους πληροφορίες. Αυτή η διαδικασία θα εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο στους χρήστες και -κυρίως- θα διασφαλίσει ότι οι χρήστες θα συμβαδίζουν με τον άκρως αναπτυσσόμενο και ρευστό κόσμο του εμπορίου.»
«Έχουμε επίσης κατορθώσει το Data Warehouse να είναι όσο πιο εύχρηστο γίνεται, καθώς δεν απαιτούνται κοστοβόρες λύσεις σχετικά με το IT, ούτε επενδύσεις σε πρόσθετες αποθηκευτικές υποδομές, καθώς τα δεδομένα μας φιλοξενούνται στο cloud και τα APIs μας αναβαθμίζονται διαρκώς. Με λίγα λόγια, με το Data Warehouse μας, εταιρείες κάθε μεγέθους μπορούν να αξιοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα δεδομένα της αγοράς, χωρίς το τεράστιο κόστος σε χρόνο και χρήμα, στην προσπάθεια τους να ξεσκαρτάρουν έναν τεράστιο όγκο δεδομένων και πληροφοριών, ενώ οι ανταγωνιστές, τους κατατροπώνουν. Το Data Warehousing δεν αποτελεί καινοτομία στον τομέα του IT, αλλά η συγκεκριμένη προσέγγιση δεν έχει εφαρμοστεί ουδέποτε στο χώρο του shipping data analytics σε αυτή την κλίμακα. Πρόκειται να ανατρέψει τους όρους και θα συνεισφέρει στην εξισορρόπηση του ανταγωνισμού, αναφορικά με τη προσβασιμότητα και τον έλεγχο δεδομένων, το οποίο σημαίνει ότι οι brokers θα μπορούν να επικεντρωθούν στην παροχή πραγματικής αξίας, εστιάζοντας παράλληλα στη διενέργεια επαφών και στην επίτευξη συμφωνιών.», προσέθεσε ο Ρούσσος Πασχόπουλος, Chief Strategy Officer της Signal.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda