Στο καθοριστικό βήμα για την ολοκλήρωση της θεμελίωσης του Riviera Tower, του πρώτου πράσινου ουρανοξύστη στην χώρα μας, ύψους 200 μέτρων και 50 ορόφων, προχώρησε η Lamda Development, μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης 111 πασσάλων, διαμέτρου 1,5 μέτρου, σε βάθος 50 μέτρων.
Όπως επισημαίνεται, το σύστημα θεμελίωσης του Riviera Tower ακολουθεί τα πρότυπα μελετών και κατασκευών των αντίστοιχων ψηλότερων κτηρίων στο κόσμο, όπως του Burj Khalifa και Petronas Towers.
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εξειδικευμένοι μηχανικοί, τεχνικοί και εργατικό προσωπικό εργάστηκαν σε οκτάωρες βάρδιες, για περισσότερες από 40 συνεχόμενες ώρες χωρίς διακοπή, ολοκληρώνοντας μία μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοποριακή μέθοδο σκυροδέτησης.
Το συνολικό σκυρόδεμα, που απαιτήθηκε, έφτασε τα 7.500 κυβικά μέτρα και χρειάστηκαν ταυτόχρονα οκτώ αντλίες σκυροδέματος και περισσότερα από 120 οχήματα μεταφοράς σκυροδέματος (βαρέλες) που εκτέλεσαν πάνω από 1.000 δρομολόγια από 5 διαφορετικά παρασκευαστήρια σκυροδέματος της Αττικής. Ο συνολικός σιδηρός οπλισμός ανήλθε σε 1.760 τόνους.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της κατασκευής του Riviera Tower ακολουθεί η σκυροδέτηση των υπογείων και της πλάκας δαπέδου ισογείου, που θα είναι ορατή σε όλους από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος, έως το τέλος του χρόνου.
Η ολοκλήρωση του μεγαλύτερου πράσινου παραθαλάσσιου οικιστικού πύργου στη Μεσόγειο αναμένεται στις αρχές του 2026.
Στην ανακοίνωσή της η Lamda Development ευχαριστεί την Τροχαία Αττικής, για την καθοριστική συμβολή της στη διευκόλυνση της υλοποίησης της σκυροδέτησης με τη διασφάλιση της ομαλής κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο της περιοχής.
Latest News
Βαρδάρης αλλαγής στις υποδομές της Θεσσαλονίκης - Τα εμβληματικά projects που τρέχουν
Ποια έργα, ύψους άνω των 3 δισ. ευρώ, μεταμορφώνουν την Θεσσαλονίκη
Στον 8ο όροφο ο Riviera Tower στο Ελληνικό – Πόσα θα εισπράξει η Lamda
Γιατί η διοίκηση της Lamda εμφανίζεται αισιόδοξη για το Ελληνικό – Τι λέει για πιθανή πώληση mall
Γιατί η Αττική Οδός είναι παντός καιρού asset - Τα οφέλη για τους μετόχους της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε αξία σύμβασης παραχώρησης που έχει υπογραφεί ποτέ στην Ελλάδα με συνολικό τίμημα 3,270 δισ. ευρώ
Χατζηδάκης για Αττική Οδό: Η Ελλάδα ξεφεύγει από την εποχή του κρατισμού
Ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε πως «εισρέουν περισσότερα από 3,2 δισ. εκατ. ευρώ για τα κρατικά ταμεία» και «μειώνεται ισόποσα το δημόσιο χρέος της χώρας μας»
Διαφανής και αποδοτική και για τις δύο πλευρές η συμβαση της Αττικής Οδού, λέει ο Σταϊκούρας
Με τη νέα σύμβαση προβλέπεται υψηλό όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο, ύψους 3,27 δισ. ευρώ
Νέα εποχή με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την Αττική Οδό - Η σύμβαση και τα διόδια
Η Αττική Οδός έχει μήκος περίπου 70 χλμ. και κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης
Ποια έργα υποδομών πάνω από 5 δισ. ευρώ μπήκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης
Πάνω από 18 έργα υλοποιούνται έχοντας ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης
Ξεκινά ο διαγωνισμός για το Επιχειρηματικό Πάρκο στο πρώην Στρατόπεδο Γκόνου
Η διάρκεια της Σύμβασης Παραχώρησης θα αντιστοιχεί σε 30 έτη κατ’ ελάχιστο και ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε περίπου 260 εκατ. ευρώ
Σε τροχιά υλοποίησης 32 φράγματα προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ
Τι είπε ο υπουργός μεταφορών στο 4ο Συνέδριο Φραγμάτων και Ταμιευτήρων για την πορεία υλοποίησης των δημόσιων έργων που αφορούν φράγματα
Πώς θα κλείσει η χρονιά για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» το 2024
Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» αναμένεται να προσελκύσει φέτος περίπου 7,2- 7,3 εκατ. επιβάτες - Τα σχέδια της Fraport